AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #41 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg forstår deg godt. Men sånne personer er vanskelig å "omvende". Uansett hva du sier, blir det feil. Så da bør du være så direkte du vil. For hvis du blir sett på som "slem" uansett, har du hvert fall brukt mindre energi på å være direkte, og det gagner deg best. Anonymkode: 7b53c...749 Veldig godt sagt, takk skal du ha. Nesten så jeg skulle sagt det. Men det blir litt passiv-aggressivt kanskje. Men jeg kan jo si at så ofte som hun antar at jeg sier stygge ting om henne må hun jo ha et helt forferdelig syn på meg, og det synes ikke jeg er noe hyggelig. TS Anonymkode: e95a9...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #42 Del Skrevet 26. februar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig godt sagt, takk skal du ha. Nesten så jeg skulle sagt det. Men det blir litt passiv-aggressivt kanskje. Men jeg kan jo si at så ofte som hun antar at jeg sier stygge ting om henne må hun jo ha et helt forferdelig syn på meg, og det synes ikke jeg er noe hyggelig. TS Anonymkode: e95a9...b13 Passiv-aggressivt eller ærlig? Hun hører jo ikke når du prøver å forklare det på en annen måte. Tenk litt på deg selv oppi dette, sånne mennesker suger energien fra en, og det er det ikke verdt. Du kan snakke til du blir blå i trynet, men det hjelper sjeldent. Anonymkode: 7b53c...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #43 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Passiv-aggressivt eller ærlig? Hun hører jo ikke når du prøver å forklare det på en annen måte. Tenk litt på deg selv oppi dette, sånne mennesker suger energien fra en, og det er det ikke verdt. Du kan snakke til du blir blå i trynet, men det hjelper sjeldent. Anonymkode: 7b53c...749 Har hørt den der "Så alt jeg gjør er feil!", fra andre, og synes den er passiv-aggressiv. Det har nok noe med hvordan den rammes inn, du kjenner gjerne til det sånn "så alt er feil med meg, jeg er bare helt fæl jeg"-dynamikken. Men jeg kan sikkert finne en formulering som er mer ærlig og mindre passiv-aggressiv, som sier det samme. Ja, du har helt rett. Takk! TS Anonymkode: e95a9...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xQueenKx Skrevet 27. februar 2024 #44 Del Skrevet 27. februar 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Har hørt den der "Så alt jeg gjør er feil!", fra andre, og synes den er passiv-aggressiv. Det har nok noe med hvordan den rammes inn, du kjenner gjerne til det sånn "så alt er feil med meg, jeg er bare helt fæl jeg"-dynamikken. Men jeg kan sikkert finne en formulering som er mer ærlig og mindre passiv-aggressiv, som sier det samme. Ja, du har helt rett. Takk! TS Anonymkode: e95a9...b13 Du kan jo si noe ala "uansett hvordan jeg prøver å forklare meg, mistolkes det, og da har jeg gjort så godt jeg kan. Enten må du akseptere det jeg sier, eller så funker ikke dette". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå