Gammelsmurfen Skrevet 25. februar 2024 #21 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har gode venner, flotte kollegaer og mange nabopar som bruker det meste av fritiden sin sammen med partneren/kjæresten sin og virker fornøyde i hverandres selskap. Jeg klarer ikke å se for meg at noen i omgangskretsen min er utro og går bak ryggen på noen. Så hvem er alle disse menneskene som er utro? Tror dere vi i omgangskretsen ville merket noe? Hva tenker du om dine egne venner og bekjente? Anonymkode: bc58f...96c Ikke meg, mann i 50-årene. Kunne ikke falt meg inn, selv om damer viser interesse. Kjenner heller ikke til noen som er utro annet enn ei venninne av min kjære som var utro mot slutten av et forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #23 Skrevet 25. februar 2024 Det er meg. En helt vanlig dame som har vært gift i 20 år, men ikke hatt sex de siste 7. Mannen er rett og slett ikke interessert og etter 3-4 år, ga jeg opp. Tigge sex er nedverdigende. Så da fant jeg en annen. Anonymkode: 9c8cb...d44 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #24 Skrevet 25. februar 2024 Det kan virkelig være hvem som helst. Jeg er lykkelig med mannen min, vi har et godt liv og sexliv sammen, allikevel har jeg vært utro to ganger. En gang med en annen dame som også var gift, vi fikk endelig utforske jentesex sammen og det var fyrverkeri i senga. En annen gang med en kollega på fest da vi begge ble alt for fulle, verken han eller jeg er interesserte i hverandre og vi har blitt enige om at det aldri skjedde. Mannen min vet ingenting. Vennene våre sier de skulle ønske de hadde det like harmonisk som oss. Offentlig fordømmer jeg de som er utro som moralsk forkastelige personer. Men allikevel... Anonymkode: 477a7...62a 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #25 Skrevet 25. februar 2024 Dårlig moral gir seg ikke alltid synlige uttrykk. Han som har underslått penger på jobben i en årrekke, kan fremstå som en vennlig og helt alminnelig familiemann; hun som har bedrevet nettsvindel en vanlig respektabel middeladrende kvinne osv.. Men de har altså den usynlige karakterbristen felles. Anonymkode: 12a64...b9f 1 1
Hulderen Skrevet 25. februar 2024 #26 Skrevet 25. februar 2024 (endret) Feil tråd. Endret 25. februar 2024 av Hulderen
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #27 Skrevet 26. februar 2024 Kanskje «alle» som du tror er utro faktisk ikke er det. Kanskje de har fått lov å ha sex med andre siden det er dødt på soverommet hjemme likevel. De dier det nødvendigvis til deg eller andre. Anonymkode: 9403e...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #28 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje «alle» som du tror er utro faktisk ikke er det. Kanskje de har fått lov å ha sex med andre siden det er dødt på soverommet hjemme likevel. De dier det nødvendigvis til deg eller andre. Anonymkode: 9403e...3b3 «De sier det nødvendigvis ikke til deg eller andre» skulle det stå.. Anonymkode: 9403e...3b3
Litamy Skrevet 26. februar 2024 #29 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 6.08): Kom til å tenke på en litt morsom ting. Jeg var sammen med ei dame før som jeg var utro mot mange ganger og når hun fant ut så gjorde hun det slutt med meg. Etter det ble jeg sammen med hun jeg var utro med og innen en uke var jeg utro mot henne også. 🤣 Anonymkode: b0438...553 Ja dette var utrolig morsomt🤨 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #30 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 20.54): Så hvem er alle disse menneskene som er utro? De er embryoen til de som etter hvert skilles. Anonymkode: 8ea67...40e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #31 Skrevet 26. februar 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Det kan virkelig være hvem som helst. Jeg er lykkelig med mannen min, vi har et godt liv og sexliv sammen, allikevel har jeg vært utro to ganger. En gang med en annen dame som også var gift, vi fikk endelig utforske jentesex sammen og det var fyrverkeri i senga. En annen gang med en kollega på fest da vi begge ble alt for fulle, verken han eller jeg er interesserte i hverandre og vi har blitt enige om at det aldri skjedde. Mannen min vet ingenting. Vennene våre sier de skulle ønske de hadde det like harmonisk som oss. Offentlig fordømmer jeg de som er utro som moralsk forkastelige personer. Men allikevel... Anonymkode: 477a7...62a Uff. Kjenner til akkurat det der. Anonymkode: 5d83a...3f4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #32 Skrevet 26. februar 2024 Fedre og mødre 45+, er de som er mest utro. Dritlei av forholdet, men vil ha i pose og sekk. Anonymkode: b5490...0fe
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #33 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fedre og mødre 45+, er de som er mest utro. Dritlei av forholdet, men vil ha i pose og sekk. Anonymkode: b5490...0fe Det er da også vanskelig å si til barna at «hei, dere skal flytte fram og tilbake mellom to leiligheter i en annen skolekrets fram til dere blir 18 fordi mamma/pappa har blitt aseksuell og pappa/mamma trenger å få hatt seg litt. Anonymkode: 7e06f...0f3
makkapakka Skrevet 26. februar 2024 #34 Skrevet 26. februar 2024 I nabolaget er de med "finest fasade" de som har et aktivt sexliv med andre, men fortsatt gift. Alle vet jo om det, barna får slengt i trynet av venner at mora er en hore. På arbeidsplassene har det vært aktivt sexliv mellom kollegaer, de fleste gifte på hver sin kant. Har også vært ute for utroskap selv, en som var notorisk og et par andre . Alle aldre, småbarnsforeldre, godt gifte med voksne barn, ungdom osv.. har inntrykk av at de som er utadvendt og tar mye plass er de verste 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #35 Skrevet 26. februar 2024 Jeg tror jeg er både blind og naiv. Aldri sett eller hørt om utroskap på jobb eller omgangskrets. Har opplevd utroskap fra eksen, men da var vi unge. Anonymkode: 6d0f5...916
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #36 Skrevet 26. februar 2024 makkapakka skrev (30 minutter siden): I nabolaget er de med "finest fasade" de som har et aktivt sexliv med andre, men fortsatt gift. Alle vet jo om det, barna får slengt i trynet av venner at mora er en hore. På arbeidsplassene har det vært aktivt sexliv mellom kollegaer, de fleste gifte på hver sin kant. Har også vært ute for utroskap selv, en som var notorisk og et par andre . Alle aldre, småbarnsforeldre, godt gifte med voksne barn, ungdom osv.. har inntrykk av at de som er utadvendt og tar mye plass er de verste Hvorfor lærer barna at mor er en hore, når hun gjør det samme som noens far? Anonymkode: 1a718...444 1
Gjest kvinne 1979 Skrevet 29. februar 2024 #37 Skrevet 29. februar 2024 Er helt vanlige folk. Har en venninne som fra hun begynte å ha sex som 15 åring, så har hun vært utro mot hver eneste en. Trodde att når hun slo seg ned, fikk mann og barn så skulle hun gi seg, men hun har vært utro mot han også 💔 Jeg forstår det virkelig ikke, alle hennes kjærester har vært og er verdens herligste snille gode gutter. Hun har til og med blitt tatt på fersken og han gjorde det ikke slutt 🤷♀️ Kanskje det har med selvbildet hennes å gjøre, att hun må få bekreftelse på at hun er fin 🤷♀️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå