AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Jeg har gode venner, flotte kollegaer og mange nabopar som bruker det meste av fritiden sin sammen med partneren/kjæresten sin og virker fornøyde i hverandres selskap. Jeg klarer ikke å se for meg at noen i omgangskretsen min er utro og går bak ryggen på noen. Så hvem er alle disse menneskene som er utro? Tror dere vi i omgangskretsen ville merket noe? Hva tenker du om dine egne venner og bekjente? Anonymkode: bc58f...96c 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Der er de samme du nevner. Ingen vet hvem, hvor eller når. Det kan være hvem som helst, og kanskje den minst tenkelige. Anonymkode: 1a718...444 9 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har gode venner, flotte kollegaer og mange nabopar som bruker det meste av fritiden sin sammen med partneren/kjæresten sin og virker fornøyde i hverandres selskap. Jeg klarer ikke å se for meg at noen i omgangskretsen min er utro og går bak ryggen på noen. Så hvem er alle disse menneskene som er utro? Tror dere vi i omgangskretsen ville merket noe? Hva tenker du om dine egne venner og bekjente? Anonymkode: bc58f...96c De som er utro og ikke blir tatt, er vel gode på å skjule det da. I likhet med folk som lyver om alt mulig annet. Anonymkode: 2b274...e55 1
Fremmed fugl Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 På jobb, mannen som alltid er på "fisketur". Skal få samtaler over på sexliv, berøringer, må bare hjelpe den nye kvinnelige kollegaen å føle seg hjemme. Som er notorisk utro. Ellers, nei tror det er vanskelig å merke noe. Jobb, er vel det sted man har størst mulighet å se det. 1 1
Rainstorm2.0 Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 Det er dine gode venner, flotte kollegaer og mange nabopar naturligvis. Hver gang det blir kjent på bygda om noen som har vært utro sier jo alle "det hadde jeg aldri trodd", "hæ, han?!", eller "de virket jo så harmoniske". 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #6 Skrevet 24. februar 2024 To utroe jeg vet av. Menn, mellom 30-40, småbarnsfedre, to barn hver. Konene veldig opptatt med seg selv i den perioden. Den ene var i sorg. Begge er empatisk, koselig, lun og kanskje litt usikker i forhold til kvinnelige relasjoner, og de har hatt få sexpartnere. Jeg ser at de begge hadde behov for spenning, nærhet og sex. Begge har 3 årig utdanning og ansvarsfulle jobber. Den ene var også religiøs. Så det kan være hvem som helst. Ofte den man minst tenker det kan være. Anonymkode: a158f...5ec 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #7 Skrevet 24. februar 2024 Det er helt vanlige folk. Tidlig i livet er kvinner mest utro, fra 20 til 50. Senere i livet er det menn. Menn over 50 er så ekstremt mye utro at det veier opp for så mye utro kvinner er tidligere i livet, og menn er i snitt mer utro på grunn av det. Anonymkode: b5b53...bff 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #8 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tidlig i livet er kvinner mest utro Helt feil, etter 40/45 +. Mannen begynner å falme seksuelt, mens de selv blomstrer opp + barna store og mer tid å energi til å legge på seg selv +++ Et kjedelig og monotont liv, trenger spenning og bekreftelse +++ Anonymkode: de316...570 2 3
imagineme Skrevet 24. februar 2024 #9 Skrevet 24. februar 2024 Seriøst? I dagens samfunn er den som er misfornøyd med det vedkommende har - selvom det faktisk ikke er så forbanna galt. Det handler bare om det at vedkommende ser for seg et helt annet liv enn det normale, dagligdagse og begynner å lete etter feil ved partnere sin. Da snakker vi om mikroskopiske feil, feil som begynner å irritere en. Man lar det vokse og skaper en stor historie. Vi holder vold, både psykisk og fysisk utenfor. Det er en helt annen historie. Her må menn og kvinner bare løpe, hvis mulig - eller søke hjelp.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #10 Skrevet 25. februar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Helt feil, etter 40/45 +. Mannen begynner å falme seksuelt, mens de selv blomstrer opp + barna store og mer tid å energi til å legge på seg selv +++ Et kjedelig og monotont liv, trenger spenning og bekreftelse +++ Anonymkode: de316...570 Du tar feil. Unge kvinner er mer utro enn unge menn. Eldre menn er mer utro enn eldre kvinner. Grensen ligger på når man er rundt 50. Grunnen gidder jeg ikke spekulere i, det er ikke så interessant. Anonymkode: b5b53...bff
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #11 Skrevet 25. februar 2024 Jeg kjenner mange som har vært det. Jeg var det selv i mitt forrige forhold. Bestevenninnen var uto med en venninne, kollegaer er utro. Det er veldig vanlig. Om du er dømmende er du neppe en person de vil betro seg til, derfor så vet du ikke. Anonymkode: 9b045...35c 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #12 Skrevet 25. februar 2024 Jeg vet om veldig mange.. Menn som jobber mye i andre byer og derfor er mange døgn borte. venninner som har menn som er såkalt kjedelige/ enkle To kvinnelige kollegaer (på forskjellige jobber) som var utro gjentatte ganger. Den ene med en annen mannlig kollega på seminar/ jobbfest år etter år. Faren min. Han levde dog litt alternativt og det ville muligens ikke sjokkere så mange om de visste. Vet ellers om en del yngre som er/ har vært utro. Alle virker hyggelige, men noen av de har jeg visst det lenge før de har fortalt det eller jeg har funnet ut av det. Anonymkode: a5a42...a41
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #13 Skrevet 25. februar 2024 Høres slitsomt ut. Jeg orker knapt nok ha sex med kona, hvorfor i all verden skulle jeg gidde å være utro? Anonymkode: c4f97...d97
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #14 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Høres slitsomt ut. Jeg orker knapt nok ha sex med kona, hvorfor i all verden skulle jeg gidde å være utro? Kan prøve ut nye ting, f.eks å bli bæsjet på av ei yngre kvinne i 20-årene. Burde dra på hotell for noe sånt, da, lukten setter seg noe jævlig i sengetøyet. Anonymkode: b0438...553
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #15 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kan prøve ut nye ting, f.eks å bli bæsjet på av ei yngre kvinne i 20-årene. Burde dra på hotell for noe sånt, da, lukten setter seg noe jævlig i sengetøyet. Anonymkode: b0438...553 Tror muligens jeg står over. Anonymkode: c4f97...d97 5 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #16 Skrevet 25. februar 2024 Kom til å tenke på en litt morsom ting. Jeg var sammen med ei dame før som jeg var utro mot mange ganger og når hun fant ut så gjorde hun det slutt med meg. Etter det ble jeg sammen med hun jeg var utro med og innen en uke var jeg utro mot henne også. 🤣 Anonymkode: b0438...553
Gjest Blåmonster Skrevet 25. februar 2024 #17 Skrevet 25. februar 2024 (endret) De utro er dem vanlig mannen og dama i gata. Det er hun pliktoppfyllende som kommer hjem til rett tid , men koser seg litt med han kjekke i bilen når de har lunsj på jobben, det er mannen som plutselig jobber litt ekstra overtid, det er han/hun som har lav impulskontroll. Alle mennesker må et vis rettferdig gjøre handlinger til seg selv, en man vil skylde på litt sex mens en kvinne vil skylde på at hun ikke blir møtt emosjonelt. Endret 25. februar 2024 av Blåmonster
Fant80 Skrevet 25. februar 2024 #18 Skrevet 25. februar 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Der er de samme du nevner. Ingen vet hvem, hvor eller når. Det kan være hvem som helst, og kanskje den minst tenkelige. Anonymkode: 1a718...444 Helt riktig - Dette er fasiten. 40 minutter siden, AnonymBruker said: Kom til å tenke på en litt morsom ting. Jeg var sammen med ei dame før som jeg var utro mot mange ganger og når hun fant ut så gjorde hun det slutt med meg. Etter det ble jeg sammen med hun jeg var utro med og innen en uke var jeg utro mot henne også. 🤣 Anonymkode: b0438...553 Festlig. Skikkelig ROFL. God humor,du 😐 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #19 Skrevet 25. februar 2024 Det er flere i min omgangskrets som jeg vet har vært utro. Ei venninne har vært jevnlig utro over mange år. Jeg skjønner alltid når hun er i ferd med å finne seg en ny elsker, for da snakker hun alltid veldig negativt om mannen sin. De periodene hun ikke er utro, så er mannen grei nok, men kjedelig. Jeg tror hun snakker ned mannen for å bedre sin egen samvittighet. Ei anna venninne har hatt veldig mange partnere. Flere av dem var hun først utro med, før hun gjorde det slutt med den hun bodde med. Dessverre klarer hun aldri å bli fornøyd. En venn var utro mot samboeren sin flere ganger. Til slutt kastet hun ham ut. Han flyttet sammen med elskerinna, og de giftet seg. Etter noen år ble han kastet ut der også. En annen venn var utro med kona til bestevennen sin. Hun flyttet sammen med ham. De var sammen et par år før det ble slutt. På jobb så er ene sjefen utro med sekretæren sin. Begge er gift på sin kant. Alle på jobb vet om det. Anonymkode: 9ed6f...aab 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #20 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er flere i min omgangskrets som jeg vet har vært utro. Ei venninne har vært jevnlig utro over mange år. Jeg skjønner alltid når hun er i ferd med å finne seg en ny elsker, for da snakker hun alltid veldig negativt om mannen sin. De periodene hun ikke er utro, så er mannen grei nok, men kjedelig. Jeg tror hun snakker ned mannen for å bedre sin egen samvittighet. Ei anna venninne har hatt veldig mange partnere. Flere av dem var hun først utro med, før hun gjorde det slutt med den hun bodde med. Dessverre klarer hun aldri å bli fornøyd. En venn var utro mot samboeren sin flere ganger. Til slutt kastet hun ham ut. Han flyttet sammen med elskerinna, og de giftet seg. Etter noen år ble han kastet ut der også. En annen venn var utro med kona til bestevennen sin. Hun flyttet sammen med ham. De var sammen et par år før det ble slutt. På jobb så er ene sjefen utro med sekretæren sin. Begge er gift på sin kant. Alle på jobb vet om det. Anonymkode: 9ed6f...aab Vet de at alle vet eller tror de ingen vet om de? Anonymkode: 9b045...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå