Gå til innhold

Libresse kjører helt åpenbart en kampanje for truseinnlegg i disse dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Libresse har et helt ekstremt fokus på å selge "truseinnlegg" nå?...Flere som reagerer på dette ?....Kampanjen "Flooder" både Youtube-strømmen min og flere andre reklamekanaler...Er dette bærekraftig?...Altså å bruke et papir+ plastprodukt noen timer og deretter kaste det i søpla?....Mulig jeg er helt utafor, men dette virker jo helt utafor....

Anonymkode: 61d89...4c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange har behov for truseinnlegg, så ser ikke problemet. 

Anonymkode: 9a8fa...c28

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel reklamer basert på cookies, du må slutte å søke på det.

Anonymkode: 47c71...144

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Adblock og tøybind 🙂

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg orker ikke mensentruser og tøybind. Kan ikke bruke menskopp så da blir det libresse eller always bind. 

Anonymkode: 76f75...ee1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt åpenbart.

Anonymkode: 3745f...f47

Skrevet

Jeg får ikke opp noe bind reklamer i det hele tatt. Verste jeg vet.

Skrevet

Jeg har ikke sett den, men enig i at det er bedre med mindre kast av plast.

Anonymkode: 75412...467

Skrevet

Er det de reklamene der man ser noen sittende og skreve på do og legger truseinnlegg i trusa? 😂 Spar meg sier jeg. 😂 Hadde kanskje likt det bedre om jeg likte damer? 

Skrevet
1 minutt siden, svartkatt said:

Er det de reklamene der man ser noen sittende og skreve på do og legger truseinnlegg i trusa? 😂 Spar meg sier jeg. 😂 Hadde kanskje likt det bedre om jeg likte damer? 

Fordi lesbiske tenner på mens, tenker du?

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi lesbiske tenner på mens, tenker du?

Nei, på kvinnelår

Skrevet

Selvfølgelig kjører en kommersiell aktør reklamekampanjer for sine produkter.

Anonymkode: 97d2e...415

• Nyttig 3
Skrevet

Svett plastikk i trusa orker jeg ikke, lukter blodet også 🤮

Anonymkode: 7d83e...e61

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Libresse har et helt ekstremt fokus på å selge "truseinnlegg" nå?...Flere som reagerer på dette ?....Kampanjen "Flooder" både Youtube-strømmen min og flere andre reklamekanaler...Er dette bærekraftig?...Altså å bruke et papir+ plastprodukt noen timer og deretter kaste det i søpla?....Mulig jeg er helt utafor, men dette virker jo helt utafor....

Anonymkode: 61d89...4c0

Tuller du? :klo: 

Produsenter av bleier har over flere tiår helt åpenbart og uten å forsøke skjule det ved hjelp av reklame endret alderen vi avvenner babyer å gå med bleie fra 10-18 måneder (som er det naturlige tidspunktet) til nærmere (eller over) skolealder.

Og du reagerer flrst nå på at de reklamerer for - truseinnlegg? 

Et firma er ikke opptatt av miljø. Eller ditt (eller babyen din) beste. Det er opptatt av å selge ting. Regulering av dette er en politisk oppgave. Og så kan man jo lure på hva de har gjort de siste tiårene. Og hvor mange smøreturer betalt av libresse etc det har involvert.

Anonymkode: 309b6...060

• Nyttig 2
Skrevet

Har ikke lagt merke til reklamen men bruker en del truseinnlegg. Ikke miljøvennlig men det er nok andre ting (som jeg ikke bruker) som er verre.

Anonymkode: 524b5...8d6

Skrevet
svartkatt skrev (42 minutter siden):

Meningen med reklamen er ikke at seeren skal nyte synet av kvinnen eller hennes lår, men at det skal gi en gjenkjennelseseffekt for dem som har mensen og bruker produktene.

Mensproduktreklame har altfor lenge vært smilende kvinner i hvite klær etterfulgt av bilder av bind/truseinnlegg/tampong som absorberer blå væske. Fullstendig unaturlig og dustete. Selv jeg som ikke lenger trenger produktene synes det er bra at reklamen nå handler om det mensen er; blod, skifte av bind på do, gjennomblødning, bind som sitter dårlig i trusa, osv.

Truseinnlegg er heller ikke bare til bruk ved utflod, men også istedet for bind/tampong/menskopp på dager med sparsom blødning. Veldig miljøvennlig er det ikke, men for noen er det et produkt de absolutt har bruk for. Om ikke hver dag, så i hvert fall noen dager i måneden.
Hvis feeden på Facebook "floodes" av reklame for truseinnlegg, så er det som oftest en grunn til det (cookies og søkeemner). Har man tilfeldig reklame på facebook og ikke vil se truseinnleggreklame, er det bare å klikke bort reklamen så man får annen reklame i stedet for.

Anonymkode: b4687...02b

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, latterliggjøring, innlegg skrevet av brukere som utgir seg for å være flere personer, avsporinger og svar til dette. 

Matas, mod. 

Skrevet

Ikke sett eneste reklame om det..men farlig med det da? Vi kvinner bruker både vind, tampong og truse innlegg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...