AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 .. du som mann som liker å bli erta å dominert i senga hva er dine favoritter? -og dere damer som er dom i senga hva liker dere å gjøre med han? Jeg er kvinne og liker tanken men trenger nokon ideer ❤️👩🏻🦰 xoxo Anonymkode: b6778...bce
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Erting og dominering er ikke det samme… Anonymkode: 33888...036
robert90 Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 Et veldig interessant spørsmål, fordi jeg tror vi menn kan være veldig flink å si at vi tenner på femdom, men dette er egentlig et veldig lite definerende begrep, ettersom det finnes mange aspekter rundt det. Selv om jeg for min egen del liker mye ut av den totale pakken med at kvinnen tar fysisk kontroll, så blir jeg aller mest tent når det er verbal ydmykelse involvert. Verbal ydmykelse rettet mot kjønnet mitt. Jeg blir tent av å høre at kvinner er bedre enn menn og hvor mye vi menn suger og hvor ubrukelige vi er. Jeg elsker konkurransesettinger hvor kvinner vinner over menn for deretter å ydmyke oss menn for det etterpå/gni inn seieren med begreper som Girlpower, jenter ruler gutter suger osv osv. jeg blir også tent på ting som beviser at kvinner er bedre enn menn på ting. For eksempel forskning viser at kvinner er smartere enn menn. Når dette blir presentert til meg av en kvinne blir jeg tent. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Jeg liker at hun har lyst. Det holder i massevis. Anonymkode: 909e4...69f 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 At hun erter meg med ord mens hun sitter skrevs og kiler meg for eksempel. Kler av oss begge plagg for plagg. Kommenterer det hun ser når jeg blir mer og mer avkledd. Kler av seg selv like sakte. " Liker du det du ser? "😉 Anonymkode: e6d18...4c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #6 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Erting og dominering er ikke det samme… Anonymkode: 33888...036 Sa ikke d var d samme jeg? Å erte kan være å ikke la han få lov å røre meg eller seg selv fks å da er han jo underlagt noe som kan ligne dominans på en måte å jeg syntes de to er litt i samma gate💖 Anonymkode: b6778...bce 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #7 Skrevet 26. februar 2024 Facesitting kombinert men bondage. Pleier å binde armene hans nedover langs kroppen og sette meg over ansiktet hans. Bare pass på at han får luft. Det er vanskelig for ham å snakke eller bevege seg i denne posisjonen. Så avtal hvordan han skal få sagt stopp. Prostatamassasje kombinert med bondage. Det beste er om han ligger på ryggen og er fastspent på armer og bein. Ta en finger inn i rumpa hans og finn en liten knudrete kul rett innenfor lukkemuskelen, mot magen. Så massere forsiktig. Her kan det være greit å vite på forhånd hvor hans grenser går. Viktig å kommunisere godt. Men han kommer til å takke deg etterpå 😇 🙏 om du vil avansere så bruk leketøy/strapon. Anonymkode: 84611...d84
Bamseklemmer Skrevet 26. februar 2024 #8 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Facesitting kombinert men bondage. Pleier å binde armene hans nedover langs kroppen og sette meg over ansiktet hans. Bare pass på at han får luft. Det er vanskelig for ham å snakke eller bevege seg i denne posisjonen. Så avtal hvordan han skal få sagt stopp. Prostatamassasje kombinert med bondage. Det beste er om han ligger på ryggen og er fastspent på armer og bein. Ta en finger inn i rumpa hans og finn en liten knudrete kul rett innenfor lukkemuskelen, mot magen. Så massere forsiktig. Her kan det være greit å vite på forhånd hvor hans grenser går. Viktig å kommunisere godt. Men han kommer til å takke deg etterpå 😇 🙏 om du vil avansere så bruk leketøy/strapon. Anonymkode: 84611...d84 Me like.. me like very much🥰 ja pas på så han får luft.. jeg holdt på å drukne engang, fordi jeg ikke ville avbryte hennes orgasme. Men pirr meg gjerne lenge.. til jeg blir muntlig irritert av å ikke bli pult, jeg gir jo samme medisin tilbake🤭 1
Fioljenta Skrevet 26. februar 2024 #9 Skrevet 26. februar 2024 Det første du kan gjøre er jo å kreve det dere allerede gjør. Altså, i stedet for at han spør om å få gjøre X med deg, krever du det: «Nå vil jeg at du gir meg X!» Jeg synes også det er gøy å se at han anstrenger seg. F.eks. at han må sitte i 90 graderes mens jeg suger ham. Når han ikke klarer mer, stopper jeg selvsagt å suge. Eller at han tar meg i push-up stillingen til han ikke klarer flere push-ups. 🤩 Spør ham! Du må jo ha samtykke uansett, så hvorfor ikke ta en prat med ham om hva dere kunne tenke dere å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #10 Skrevet 27. februar 2024 Liker å bli tvunget til å slikke. Når som helst (må jo passe litt, kan ikke gjøre det midt i et møte jeg har når jeg har hjemmekontor). Men med en gang jeg våkner, med én gang jeg kommer inn døra hjemme, osv. Anonymkode: 6cb53...71c 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #11 Skrevet 27. februar 2024 Herregud, jeg savner å slikke. Etter forholdet ble slutt så er det vel nærmere to år siden sist. Anonymkode: 6cb53...71c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #12 Skrevet 27. februar 2024 Sitter på ansiktet mitt og fiser Anonymkode: b72bb...45b 1
Elaine Marley Skrevet 27. februar 2024 #13 Skrevet 27. februar 2024 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
Cuck Skrevet 27. februar 2024 #14 Skrevet 27. februar 2024 Digg å bli ertet/dominert. For eksempel at hun ber meg si fra før jeg kommer, minner meg på det flere ganger under akten og når jeg sier fra at det er like før så skyver hun meg ut/vekk og sier at jeg ikke får sprute, mens hun ler. En annen "slem" variant er at hun runker meg mens hun forteller meg at den er ganske så ubrukelig på grunn av (manglende) størrelse og at jeg alltid spruter for fort, at den egentlig burde vært låst inne i et kukbur og bare vært brukt til å tisse med (hun kaller den gjerne for en patetisk tissefant). Når hun merker at jeg er "på kanten" (eller jeg sier fra at det skjer) så slipper hun taket og stopper all stimulering så jeg tømmes "hands free". Krever ganske mye skills fra henne men hun lykkes noen ganger. Og - jeg er ikke ubrukelig men i denne leken så er ordspillet med på å gjøre det hele veldig tennende. Har flere kinky eksempler men vil ikke bombardere tråden for sterke inntrykk her, sikkert mange som ikke lar seg begeistre eller imponere..... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå