Gå til innhold

Jeg har en liten blødning,kan det være såre slimhinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer😀

Jeg er i overgangsalderen,har ikke hatt menstruasjon på 3,5 år.

I dag har jeg fått litt rosa utflod/blod ,og ble vettskremt.

Var på gynekologisk undersøkelse i sommer,7mnd siden da var alt ok,samt negativ hpv.

Går på lenzetto hormonspray og utrogestan. 

Hadde noe lignende blødning for 1,5 -2 år siden,ble undersøkt og det var veldig såre slimhinner,selv om jeg da på det tidspunktet gikk på vagifem.(sluttet på de når jeg begynte på spray)

Prøver å trøste meg med at det sikkert er det denne gangen også,men kjenner jeg er livredd og tenker det værste,hvis noen har peiling på dette og kan få roet meg litt ned,så hadde jeg blitt veldig takknemlig 😊

Anonymkode: 0983d...20b

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøpe en vaginalgel eller noe slikt og se om du da blir kvitt blødningen? Kan du kjenne inne i vagina om det er sårt noe sted da? Jeg har ofte små rifter grunnet en sykdom som fører til såre slimhinner, og da svir det når jeg er borti riften.

Anonymkode: f1a3f...cbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du kan kjøpe en vaginalgel eller noe slikt og se om du da blir kvitt blødningen? Kan du kjenne inne i vagina om det er sårt noe sted da? Jeg har ofte små rifter grunnet en sykdom som fører til såre slimhinner, og da svir det når jeg er borti riften.

Kjenner det er litt sårt på et punkt langt inni skjeden,hvis jeg tenker etter så var det slik sist gang også.

Men blir så redd når jeg så blod på papiret🥲

Takk for at du svarte meg😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kjenner det er litt sårt på et punkt langt inni skjeden,hvis jeg tenker etter så var det slik sist gang også.

Men blir så redd når jeg så blod på papiret🥲

Takk for at du svarte meg😀

Da er det nok en rift. 

Prøv denne: https://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-liquigel-836462p?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAxOauBhCaARIsAEbUSQR36nDFFrif8NMTrSlDAZIYyH80DrTLmvn8xDuljst7K9thO2WbY0caAvGxEALw_wcB

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...