Gå til innhold

Har du prøvd denne stolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser den er på tilbud på Jysk nå og lurer på om den er fast og god å sitte i, eller dårlig kvalitet som resten av Jysk sine møbler?

Anonymkode: df744...454

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser den er på tilbud på Jysk nå og lurer på om den er fast og god å sitteScreenshot_20240224_185419_Chrome.thumb.jpg.c210d08b936d825c3ffb04c49ab93123.jpg i, eller dårlig kvalitet som resten av Jysk sine møbler?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser den er på tilbud på Jysk nå og lurer på om den er fast og god å sitte i, eller dårlig kvalitet som resten av Jysk sine møbler?

Nå har du jo allerede bestemt deg for at Jysk har dårlig kvalitet, så da forstår jeg ikke hvorfor du spør om dette.

Anonymkode: a1692...619

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå har du jo allerede bestemt deg for at Jysk har dårlig kvalitet, så da forstår jeg ikke hvorfor du spør om dette.

Anonymkode: a1692...619

Ikke sikkert at alle Jysk sine møbler er dårligere.

Kan være at jeg bare har vært uheldig eller om det er fordi jeg har en dårligere rygg.

Ts

Skrevet

Kommer helt ann på bruken og hvem som skal ha det.

Jysk er ikke god kvalitet, bord og skap er jo greit nok der, men ville aldri kjøpt sofa/lenestol, ting man skal sitte på fra Jysk. Ikke fordi det ikke er holdbart, men komforten er jo så på det de selger på Jysk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...