AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Jeg ser den er på tilbud på Jysk nå og lurer på om den er fast og god å sitte i, eller dårlig kvalitet som resten av Jysk sine møbler? Anonymkode: df744...454
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ser den er på tilbud på Jysk nå og lurer på om den er fast og god å sitte i, eller dårlig kvalitet som resten av Jysk sine møbler? Anonymkode: df744...454 Anonymkode: df744...454
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ser den er på tilbud på Jysk nå og lurer på om den er fast og god å sitte i, eller dårlig kvalitet som resten av Jysk sine møbler? Anonymkode: df744...454 Nå har du jo allerede bestemt deg for at Jysk har dårlig kvalitet, så da forstår jeg ikke hvorfor du spør om dette. Anonymkode: a1692...619
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå har du jo allerede bestemt deg for at Jysk har dårlig kvalitet, så da forstår jeg ikke hvorfor du spør om dette. Anonymkode: a1692...619 Ikke sikkert at alle Jysk sine møbler er dårligere. Kan være at jeg bare har vært uheldig eller om det er fordi jeg har en dårligere rygg. Ts Anonymkode: df744...454
Blueberrymuffin Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 Kommer helt ann på bruken og hvem som skal ha det. Jysk er ikke god kvalitet, bord og skap er jo greit nok der, men ville aldri kjøpt sofa/lenestol, ting man skal sitte på fra Jysk. Ikke fordi det ikke er holdbart, men komforten er jo så på det de selger på Jysk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå