Tirill Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Hva skal man egentlig kalle gutten sin? Kosebamse?? Litt lite kliss, søtt, uskyldig og barnslig... Ikke akkurat hva gutten vil være el? Søt?? Klisje? Nevn i fleng ;-)
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Selv foretrekker jeg søt. Det er så søtt med søte gutter rett og slett. Dessuten så appelerer det til både personlighet og utseendet (i mine ører/øyne i allefall). Men igjen, en del gutter liker ikke å bli kalt søt. Kanskje de syns det er "jentete"? Eksen min hadde kallenavnet "bolla" og "Trolli". Endret 2. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Gutt24 Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Grunnen til at mange gutter ikke liker "søt" er at de tror at jenter ikke vil ha søte gutter.. Det er ikke de "søte og snille" som drar damer og får bli med hjem fra byen, osv.. Jenter mener sikkert "søt" positivt, men det kan gi litt bismak for gutter..
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Grunnen til at mange gutter ikke liker "søt" er at de tror at jenter ikke vil ha søte gutter.. Det er ikke de "søte og snille" som drar damer og får bli med hjem fra byen, osv.. Jenter mener sikkert "søt" positivt, men det kan gi litt bismak for gutter.. ← Ja, det tror jeg på...men det må dere slutte å tro Beste som finnes er en søt gutt!
AntiAlt Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Norske jenter sier de vil ha en søt gutt, men faller mye heller for innvandrergutter som sier "skank ho" og "biatch" og sånn.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #6 Skrevet 2. februar 2006 Man skal kalle ham det han heter ved navn og ikke noe mer. Såfremt dere ikke er fjortiser da.
Gjest GreenSky Skrevet 2. februar 2006 #7 Skrevet 2. februar 2006 Go' gutten, kjekken, sexy... Finnes bare fantasien setter grenser.
Gjest Gutt24 Skrevet 2. februar 2006 #8 Skrevet 2. februar 2006 Ja, det tror jeg på...men det må dere slutte å tro Beste som finnes er en søt gutt! ← Takk for det, siden jeg tror jeg er mer søt enn mye annet man kan kalle gutter.. (tøff osv..)
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #9 Skrevet 2. februar 2006 Min har jeg alltid kalt HINGSTEN med stor suksess.......
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #10 Skrevet 2. februar 2006 Norske jenter sier de vil ha en søt gutt, men faller mye heller for innvandrergutter som sier "skank ho" og "biatch" og sånn. ← Nei. Jeg vil ha en SØT gutt. Bastabom!!
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #11 Skrevet 2. februar 2006 Takk for det, siden jeg tror jeg er mer søt enn mye annet man kan kalle gutter.. (tøff osv..) ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå