AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Del Skrevet 24. februar 2024 Skal reise med ferja til Danmark i juni. Er det tips til når det er rimelig og lurt å reise med barn? Spesielle dager som er bedre enn andre? Har ikke reist med båten der før. Skal være borte en uke. Hva tenker dere er pris som er ok å betale, ev. som jeg bør se etter? Anonymkode: 6309f...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 25. februar 2024 #2 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 18.52): Skal reise med ferja til Danmark i juni. Er det tips til når det er rimelig og lurt å reise med barn? Spesielle dager som er bedre enn andre? Har ikke reist med båten der før. Skal være borte en uke. Hva tenker dere er pris som er ok å betale, ev. som jeg bør se etter? Anonymkode: 6309f...e35 Siden den ferja kommer frem kl 23 om kvelden, ville jeg kanskje vurdert å kjøre til Kristiansand og ta ferje til Hirtshals derifra. Det går og ferje fra Langesund til Hirshals men den er fremme 2130. Så ikke så mye bedre. Fra Kristiansand er det mange avganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå