isw Skrevet 13. mars 2024 #21 Skrevet 13. mars 2024 rakianne skrev (På 24.2.2024 den 18.01): Hva forventer dere menn at man skal svare når dere sender bilder av dere selv? Hva ønsker dere oppnå? Tenker dere at en pikk er så fin å se på? Jeg bare undrer meg, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal respondere. Fin er den jo ikke 😅 Jeg ønsket bare å dele en ting i en litt gammel tråd. Jeg jobber litt som frivillig på en hjelpetelefon innen psykisk helse og det er akkurat det samme der - en del som ringer inn har et behov for å fortelle at de har stå eller onanerer. Selv til meg som mann. Noen har et behov for å presse sin seksualitet på ukjente. De tenner på det. Det er verken min eller din oppgave å stille oss til disposisjon for fetisjene til random folk. Dickpicks og annen «blotting» må avskaffes. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #22 Skrevet 13. mars 2024 Macro skrev (På 25.2.2024 den 1.04): Håper dere blir anmeldt😊 Vel.....det er faktisk ulovlig å sende dickpics til noen som ikke har bedt om det også. Det er omfattet av samme paragraf i straffeloven som blotting, såe....... Anonymkode: 3c2ec...9c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #23 Skrevet 13. mars 2024 rakianne skrev (På 24.2.2024 den 18.01): Hva forventer dere menn at man skal svare når dere sender bilder av dere selv? Hva ønsker dere oppnå? Tenker dere at en pikk er så fin å se på? Jeg bare undrer meg, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal respondere. Fin er den jo ikke 😅 Forventer ikke noe spesielt svar, de som får har ytret ønske om å se, noe som er flertallet av damene jeg har matchet med. Så at damer hater dickpick så fælt er litt i kontrast til faktiske erfaringer. Det er noe pirrende med det, også får hun se hva hun har i vente, noe de oftest er nysgjerrig på Anonymkode: 20620...ace
Macro Skrevet 13. mars 2024 #24 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vel.....det er faktisk ulovlig å sende dickpics til noen som ikke har bedt om det også. Det er omfattet av samme paragraf i straffeloven som blotting, såe....... Anonymkode: 3c2ec...9c0 Et lovbrudd gir ikke rett til å begå andre lovbrudd. Et slikt jallasamfunn der folk tar loven i egne hender ønsker vi vel ikke
Rosa Gnom Skrevet 13. mars 2024 #25 Skrevet 13. mars 2024 rakianne skrev (På 24.2.2024 den 18.01): Hva forventer dere menn at man skal svare når dere sender bilder av dere selv? Hva ønsker dere oppnå? Tenker dere at en pikk er så fin å se på? Jeg bare undrer meg, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal respondere. Fin er den jo ikke 😅 Hva forventer dere kvinner at menn skal svare når dere sender bilder av fitta da? Der er jeg litt usikkker selv. For jeg vet ikke helt hva jeg skal svare til det. Ser på det som en form for blotting,egentlig.
no shame Skrevet 13. mars 2024 #26 Skrevet 13. mars 2024 Macro skrev (På 25.2.2024 den 1.04): Håper dere blir anmeldt😊 Du vet at de som sendte bildet begikk det første lovbrudd et her? Du burde ikke sende ting til fremmede mor eller arbeidsgiver kan se, i så fall må man jo stå for den ståpikken man påtvinger folk..
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #27 Skrevet 13. mars 2024 Macro skrev (4 timer siden): Et lovbrudd gir ikke rett til å begå andre lovbrudd. Et slikt jallasamfunn der folk tar loven i egne hender ønsker vi vel ikke Men et samfunn der offeret simpelthen må ta imot og skal bli anmeldt om de våger å ta igjen, det er bra 👌 Anonymkode: d7c81...49d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #28 Skrevet 14. mars 2024 Dickpics er jo så blod harry. 🤣 Anonymkode: ba051...7dc
Macro Skrevet 14. mars 2024 #29 Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men et samfunn der offeret simpelthen må ta imot og skal bli anmeldt om de våger å ta igjen, det er bra 👌 Anonymkode: d7c81...49d Offeret kan anmelde. no shame skrev (23 timer siden): Du vet at de som sendte bildet begikk det første lovbrudd et her? Du burde ikke sende ting til fremmede mor eller arbeidsgiver kan se, i så fall må man jo stå for den ståpikken man påtvinger folk.. Se svar #24
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #30 Skrevet 14. mars 2024 Som mann har sånne handlinger fra menn både forundret og fascinert meg, på litt sært vis. Jeg har aldri gjort noe sånt uten kvinnens ordrette invitasjon, og ikke ofte da heller. Menn som gjør dette ofte, virker på meg ha en rar logikk i at fordi menn (meg inkludert) hopper av glede av kvinnens kjønnsorganer tilsendt, så må det omvendt gjelde. Jeg har forsøkt å kartlegge fenomenet, og menn og kvinners opplevelse av dette noen år. Har spurt flere hundre, men vil ikke utnevne det som definert forskning. Det virker på meg som at menn som ukritisk gjør dette, i hovedsak selv får tenning av det. Jeg kan på et vis skjønne mekanismen. At en kvinne synlig ønsker seg cyber, styrker selvtilliten. Det kan få en til å føle sex sexy, en opplevelse om grønt lyst for å fokusere på sex. Men der mange menn tenner på tillatelsen, kvinnelig initiativ og flørting, har andre menn mer dominerende (eller enkle) til direkte egoistiske tanker og opplevelser om det. Lenge trodde jeg at absolutt alle kvinner opplever dette. Så langt har det vist seg å være færre enn først antatt. Kvinner som opplever det ofte, kan kanskje også fremstå som "mer tilgjengelig" om mannen ikke har egoistiske baktanker. En slags misforståelse av signaler under samhandlingen kan finne sted. Kun gjetting, og ingen påstander fra meg her. Menn som sender til ukjente kvinner, har lite annet enn egoistiske lyster å vise til. Andre igjen reflekterer lite over de seksuelle tenningsmønstrene kjønnene har. Det virker uansett å være et gjennomgående faktum at ytterst få kvinner får tenning av fremmede hardinger slengt i fleisen. Enda rarere, bilder av slappe varianter. Anonymkode: 283bf...146
Silvia515 Skrevet 14. mars 2024 #31 Skrevet 14. mars 2024 Jeg synes mange peniser er pene, men de fleste vulvaer er penere
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #32 Skrevet 14. mars 2024 Forundrer meg over hvor tander damer kan være. Jeg har fått flere dickpics. Av og til svarer jeg; takk for at du tenker på meg, men nei takk jeg er ikke interessert. Andre ganger sletter jeg bare og går lett videre i livet. K 45 Anonymkode: 57457...3ba 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå