rakianne Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Hva forventer dere menn at man skal svare når dere sender bilder av dere selv? Hva ønsker dere oppnå? Tenker dere at en pikk er så fin å se på? Jeg bare undrer meg, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal respondere. Fin er den jo ikke 😅 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 rakianne skrev (31 minutter siden): Hva forventer dere menn at man skal svare når dere sender bilder av dere selv? Hva ønsker dere oppnå? Tenker dere at en pikk er så fin å se på? Jeg bare undrer meg, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal respondere. Fin er den jo ikke 😅 Jeg tok skjermbilde, la på en liten sort sladd og videresendte til arbeidsgiver og de jeg fant av familie på facebooken hans. Anonymkode: f7dc1...db1 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tok skjermbilde, la på en liten sort sladd og videresendte til arbeidsgiver og de jeg fant av familie på facebooken hans. Anonymkode: f7dc1...db1 Samme her. Mor er ekstra populært Anonymkode: 424a7...a3e 2
Gjest MisterMister Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 rakianne skrev (35 minutter siden): Hva forventer dere menn at man skal svare når dere sender bilder av dere selv? Hva ønsker dere oppnå? Tenker dere at en pikk er så fin å se på? Jeg bare undrer meg, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal respondere. Fin er den jo ikke 😅 Jeg hadde blitt glad for pupper i innboksen min, og en naturlig tanke da er jo at damer blir glad for pikk i innboksen sin også. Heldigvis så skjønner jeg at menn og kvinner er forskjellige, så jeg sender jo ikke det, men mange skjønner nok ikke denne forskjellen. For mange er nok tanken så enkel at hvis hun ser kølla mi, så blir hun skikkelig tent, og bare må ha meg. Håpløst enkelt, men slik er mange av oss, helt håpløs enkle.
feliek54 Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 rakianne skrev (4 timer siden): Hva forventer dere menn at man skal svare når dere sender bilder av dere selv? Hva ønsker dere oppnå? Tenker dere at en pikk er så fin å se på? Jeg bare undrer meg, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal respondere. Fin er den jo ikke 😅 Er dumt å sende pikk bilde. men jeg at snakket med damer som ber om å få se pikk og da sender jeg
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #6 Skrevet 24. februar 2024 Forventer egentlig ikke så mye annet enn at de skal bli litt småskremt av størrelsen. Anonymkode: c904c...eec
svartkatt Skrevet 24. februar 2024 #7 Skrevet 24. februar 2024 Noen dicks er fine. Bare for å nevne det. Noen kunne jeg tenkt meg å få modeller av og ha til pynt. 😆 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #8 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tok skjermbilde, la på en liten sort sladd og videresendte til arbeidsgiver og de jeg fant av familie på facebooken hans. Anonymkode: f7dc1...db1 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samme her. Mor er ekstra populært Anonymkode: 424a7...a3e Dette kan gi opp til 2 års fengsel + erstatningskrav Anonymkode: fbed3...569 4 1
Macro Skrevet 25. februar 2024 #9 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tok skjermbilde, la på en liten sort sladd og videresendte til arbeidsgiver og de jeg fant av familie på facebooken hans. Anonymkode: f7dc1...db1 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samme her. Mor er ekstra populært Anonymkode: 424a7...a3e Håper dere blir anmeldt😊 6
Helene1982 Skrevet 25. februar 2024 #10 Skrevet 25. februar 2024 jeg er bekymret for datavettet til en del menn. Hvorfor i alle dager synes noen det er greit å spre bilder av sitt kjønnsorgan på nett? 2
xQueenKx Skrevet 25. februar 2024 #11 Skrevet 25. februar 2024 Hvorfor sender dere det videre? Det er jo straffbart. Anmeld heller idioten. Han kan få fengsel for krenkende atferd. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #12 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette kan gi opp til 2 års fengsel + erstatningskrav Anonymkode: fbed3...569 Det kan det. Lykke til med å anmelde meg da😊. Enda mer lykke til å få meg dømt til soning 👍🏻 Meg bekjent er det kun 1 dom for dette. Da var det i tillegg en rekke skjerpende omstendigheter. (En etablert relasjon, bilde av ansiktet i tillegg, trusler, krenkende i form av tekst). I tillegg av bilde av han sendt med samtykke. Jeg er ikke akkurat bekymret for å si det forsiktig. Jeg velger å tror det har en langt større preventiv effekt å videresende en å politianmelde. Jeg tipper han sendte uoppfordret dickpic for siste gang. Jeg har forebygget blotting for andre. Anonymkode: f7dc1...db1 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #13 Skrevet 25. februar 2024 Macro skrev (9 timer siden): Håper dere blir anmeldt😊 Håper han fikk sparken av både arbeidsgiver og sin samboer😊 Anonymkode: f7dc1...db1 2
Macro Skrevet 25. februar 2024 #14 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Håper han fikk sparken av både arbeidsgiver og sin samboer😊 Anonymkode: f7dc1...db1 De konkluderte nok heller med at du er psyko. Du finnes ikke bedre selv. Du liker ikke dickpicks men tar deg friheten til å sende dickpicks til flere andre? 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #15 Skrevet 25. februar 2024 Macro skrev (2 timer siden): De konkluderte nok heller med at du er psyko. Du finnes ikke bedre selv. Du liker ikke dickpicks men tar deg friheten til å sende dickpicks til flere andre? Ok. Vi får avvente å se om jeg blir anmeldt. Så får vi se om tingretten mener jeg er «psyko» eller ikke. Om saken hadde blitt tatt til retten da. Noe den selvfølgelig ikke hadde blitt 😊 Jeg tar meg friheten til å forebygge blottere fra å blotte seg til andre, ved å sørge for at konsekvensene blir så ubehagelige som mulig. At jeg annelder og saken henlegges vil ikke ha noe preventiv effekt på en blotter. Å miste jobb og samboer vil 👌🏼. Den sosiale skammen ved at øvrig familie blir gjort oppmerksom på at han er en blotter, er bare en bonus. Anonymkode: f7dc1...db1 1
Macro Skrevet 25. februar 2024 #16 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Vi får avvente å se om jeg blir anmeldt. Så får vi se om tingretten mener jeg er «psyko» eller ikke. Om saken hadde blitt tatt til retten da. Noe den selvfølgelig ikke hadde blitt 😊 Jeg tar meg friheten til å forebygge blottere fra å blotte seg til andre, ved å sørge for at konsekvensene blir så ubehagelige som mulig. At jeg annelder og saken henlegges vil ikke ha noe preventiv effekt på en blotter. Å miste jobb og samboer vil 👌🏼. Den sosiale skammen ved at øvrig familie blir gjort oppmerksom på at han er en blotter, er bare en bonus. Anonymkode: f7dc1...db1 Anmeldelse begge veier er en ikke-sak for politiet. Gjennomsnittspersonen blir ikke traumatisert av et dickpick. Du lager drama og action av det fordi du vil og fordi du kan. Hadde du vært et snev av seriøs så hadde du satt vedkommende på plass over melding, men du lager mest mulig drama og leker offer mens du tror du fremstår som genial. Din geniale manøver har ført til at du selv bryter loven, og så sitter du å skryter av deg selv etterpå. *facepalm* 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #17 Skrevet 25. februar 2024 Macro skrev (1 minutt siden): Anmeldelse begge veier er en ikke-sak for politiet. Gjennomsnittspersonen blir ikke traumatisert av et dickpick. Du lager drama og action av det fordi du vil og fordi du kan. Hadde du vært et snev av seriøs så hadde du satt vedkommende på plass over melding, men du lager mest mulig drama og leker offer mens du tror du fremstår som genial. Din geniale manøver har ført til at du selv bryter loven, og så sitter du å skryter av deg selv etterpå. *facepalm* Du legger et premiss om at jeg ikke vet at det er ulovlig å videresende «dickpic»? Hvorfor gjør du det? Dette er repetisjon fra en gammel tråd for en stund tilbake. Du kan søke den opp. Jeg har mitt daglige virke i tingretten. Jeg trenger ikke noen opplæring fra deg om hva som er lov eller ikke. Jeg vet utmerket godt hva som er saker/ikkesaker hos en en jurist for påtalemyndigheten. Som sagt. Dette er gamle tråder opp igjen. Du kan søke de opp. Gidder ikke samme diskusjonene igjen😊 Anonymkode: f7dc1...db1 1
Macro Skrevet 25. februar 2024 #18 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du legger et premiss om at jeg ikke vet at det er ulovlig å videresende «dickpic»? Hvorfor gjør du det? Dette er repetisjon fra en gammel tråd for en stund tilbake. Du kan søke den opp. Jeg har mitt daglige virke i tingretten. Jeg trenger ikke noen opplæring fra deg om hva som er lov eller ikke. Jeg vet utmerket godt hva som er saker/ikkesaker hos en en jurist for påtalemyndigheten. Som sagt. Dette er gamle tråder opp igjen. Du kan søke de opp. Gidder ikke samme diskusjonene igjen😊 Anonymkode: f7dc1...db1 Dumt å starte diskusjon da. Jeg vet du vet det er ulovlig, er derfor du lager drama av det. At du makulerer og flytter papirer i tingretten er ikke relevant, for du bryter loven som privatperson. 1) Ikke legg opp til en diskusjon om du ikke ønsker diskusjon. 2) Om du ikke vil delta i tema som har blitt tatt opp før, så kan du like gjerne logge av. Temaene her inne er repetative. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #19 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg tok skjermbilde, la på en liten sort sladd og videresendte til arbeidsgiver og de jeg fant av familie på facebooken hans. Anonymkode: f7dc1...db1 Det er ikke alltid målet helliger middelet. Og dine handlinger synes jeg er like korttenkte som han som sendte dickpicks uopfordret. Jeg har en mistanke om at drivkraften for å gjøre som du velger å gjøre, er ikke utelukkende for å straffe vedkommende, men for å få anerkjennelse for det du har utført. Både du og Mr.dickpic er omtrent like korttenkte, dere evner ikke å analysere potensielle konsekvenser av deres egne handlinger. Nei jeg forsvarer ikke sending av DP, men jeg avskyr like mye din handling. Det har i senere år vært mye snakk om nakenbilder på avveie som ødelegger livene til unge jenter, bilder som blir pubilisert og fører til at mange jenter havner på grensen til å ta livet sitt. Det er skammen og frykten som gjør livet uutholdelig for dem. Har du tenkt på at mange av disse jentene har gjort en dum handling (ta nakenbilde) som får uante konsekvenser. De som sender DP gjør også en dum handling, men vet du om det er første gangen personen gjør det, har avsender noen issues, er han umoden, mindre intelligent, sosialt tilbakestående eller har andre problemer som gjør han ikke forstår helt rekkevidden av det han gjør. Hvilke vurderinger har du gjort av vedkommende i forkant av at du oppsøker familie og arbeidsgiver og publiserer hva han har gjort. Kan det tenkes at din handling kan føre til at vedkommende mister jobben, mister kontakt med familien, og i ytterste konsekvens føre til selvmord. Ta deg en prat med noen voksne før du gjør noe sånt neste gang, de kan kanskje snakke deg fra og gjøre en handling som du ikke helt forstår konsekvensen av. Anonymkode: c904c...eec 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #20 Skrevet 25. februar 2024 MisterMister skrev (20 timer siden): Jeg hadde blitt glad for pupper i innboksen min, og en naturlig tanke da er jo at damer blir glad for pikk i innboksen sin også. Heldigvis så skjønner jeg at menn og kvinner er forskjellige, så jeg sender jo ikke det, men mange skjønner nok ikke denne forskjellen. For mange er nok tanken så enkel at hvis hun ser kølla mi, så blir hun skikkelig tent, og bare må ha meg. Håpløst enkelt, men slik er mange av oss, helt håpløs enkle. Forskjellen er vel at pupper er fine å se på, det er ikke noe fint med en pikk 😅 Jeg ELSKER kuken til samboeren min, mest perfekte penisen jeg har sett, men det er kun hans kuk jeg noen gang har vært tiltrukket av, og det var først etter jeg sa at den er perfekt, at han sendte meg bilder eller video. Anonymkode: 50161...c12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå