AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 har nå flere ganger observert at mitt barns klær blir brukt av et annet barn i barnehagen litt usikker på hvordan jeg skal gripe ann dette da jeg er har liten lyst til å lage drama. ser jo mitt barns merkelapper på klærne og ikke de kommer på igjen og igjen akkurat som de ikke vet at det ikker er dems liksom. Anonymkode: 483a4...a37
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Herregud, si i fra til de ansatte, er ikke så vanskelig. Anonymkode: 9a284...662 20 8
kjærring Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): har nå flere ganger observert at mitt barns klær blir brukt av et annet barn i barnehagen litt usikker på hvordan jeg skal gripe ann dette da jeg er har liten lyst til å lage drama. ser jo mitt barns merkelapper på klærne og ikke de kommer på igjen og igjen akkurat som de ikke vet at det ikker er dems liksom. Anonymkode: 483a4...a37 si fra til de ansatte, eller så godtar du det. så enkelt er det faktisk 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Synes du det er vanskelig å si ifra kan du si ifra litt diskret at du tenker å ta med alle klærne hjem å vaske dem eller fordi du trenger å bytte så om Oscar har andre klær så hadde det vært fint om du kunne få de tilbake så du kan ta de med hjem..... Anonymkode: dfb32...532 5
Rucula Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 Hvorfor er folk å redde for å si fra om ting? Jeg forstår ikke sånt jeg. Jeg sier fra om alt mulig 🤣 "Hei, er det noen grunn til at Lille Ole går rundt med Lille Petter sine klær"? 25 1
Sofakona Skrevet 24. februar 2024 #6 Skrevet 24. februar 2024 Eh...si ifra... hvorfor gjøre det så vanskelig 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #7 Skrevet 24. februar 2024 Si i fra, tenker jeg også. Si at du ikke ønsker at ditt barns klær lånes ut til andre barn, hvis det er det du mener skjer. Det har du selvfølgelig all rett til, barnehagen burde ikke gjøre det uten å spørre først. Anonymkode: 0d6d0...0c9 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #8 Skrevet 24. februar 2024 Slutt å vær så konfliktsky. Det er bare å si ifra om at du ikke liker at ditt barns klær brukes av andre, og spør om det er en grunn til det. Anonymkode: af940...f1d 3
Rainstorm2.0 Skrevet 24. februar 2024 #9 Skrevet 24. februar 2024 "Hei, du jeg ville bare spør om noe, jeg ser at Pål sine klær flere ganger er blitt tatt i bruk av andre barn når jeg er her og henter, hva er greia med det egentlig?" Det er ikke dramatisk å spørre om ting. 15 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #10 Skrevet 24. februar 2024 "Hei, jeg har nå flere ganger sett at Per har gått i Oles klær når jeg kommer og skal hente Ole. Og siden Oles klær er godt merket og ligger på plassen hans, så lurer jeg på om det er noen grunn til dette" For alt du vet, så er dette noe Per og Ole har funnet på selv. Eller det er en voksen som har trodd at dette var Pers klær. Eller klærne har av en eller annen grunn havnet på feil plass. (Det er ikke nødvendigvis slik at de sjekker merkelapper på klær som ligger på barnets plass. ) Hvis du spør de ansatte i barnehagen, så kanskje dere finner ut av årsaken, og kan prøve å passe på så det ikke skjer igjen. Det er selvfølgelig en mulighet at Per ikke har eget skiftetøy, mens Ole alltid har mer enn nok, og at det derfor er lettvint for barnehagen å låne. Men at de da ikke tenker på at det kan bety at deres klær forsvinner eller blir ødelagte. (Evt. bare er våte eller skitne eller utilgjengelige når de trengs.) Anonymkode: f74e9...214 8 1
Grüner Skrevet 24. februar 2024 #11 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): har nå flere ganger observert at mitt barns klær blir brukt av et annet barn i barnehagen litt usikker på hvordan jeg skal gripe ann dette da jeg er har liten lyst til å lage drama. ser jo mitt barns merkelapper på klærne og ikke de kommer på igjen og igjen akkurat som de ikke vet at det ikker er dems liksom. Anonymkode: 483a4...a37 Snakk om å lage stor ståhei for ingenting. Det er vel så enkelt som at det barnet som låner selv er tom for skiftetøy. I stedet for å være så fokusert på deg og ditt, burde du heller tenke: så fint at du kunne hjelpe et barn uten klær og hvor heldig ditt eget barn er som har et velfylt garderobeskap og som slipper å låne fra andre.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #12 Skrevet 24. februar 2024 Hadde sagt fra. Synes det er en uting at noens rene skiftetøy lånes ut til andre, i slike tilfeller burde barnehagen heller hatt en kurv med litt ekstra lånetøy. Anonymkode: 13166...d6b 7
bvp Skrevet 25. februar 2024 #13 Skrevet 25. februar 2024 Ville vært litt surt om klærne ble ødelagt når andre barn bruker dem. 1
Perle Skrevet 25. februar 2024 #14 Skrevet 25. februar 2024 Herregud, dette er det mest tafatte jeg har lest. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #15 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Herregud, si i fra til de ansatte, er ikke så vanskelig. Anonymkode: 9a284...662 Haha, enig! Jeg skjønner ikke at dette kan være et problem engang. Anonymkode: a0b52...80a 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #16 Skrevet 25. februar 2024 Det er ikke de ansatte som tar de på hen kommer med de om morningen dag etter dag så viker som foreldrene tror de er hens. ikke bare et plagg men flere så virker ikke som uhell lenger Anonymkode: 483a4...a37
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #17 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke de ansatte som tar de på hen kommer med de om morningen dag etter dag så viker som foreldrene tror de er hens. ikke bare et plagg men flere så virker ikke som uhell lenger Anonymkode: 483a4...a37 SPØR DE DA! Anonymkode: 270d9...a09 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #18 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): har nå flere ganger observert at mitt barns klær blir brukt av et annet barn i barnehagen litt usikker på hvordan jeg skal gripe ann dette da jeg er har liten lyst til å lage drama. ser jo mitt barns merkelapper på klærne og ikke de kommer på igjen og igjen akkurat som de ikke vet at det ikker er dems liksom. Anonymkode: 483a4...a37 Er det så farlig da? Høres definitivt ut som du nettopp er ute etter å lage drama. Anonymkode: e1c1c...b58
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #19 Skrevet 25. februar 2024 Grüner skrev (7 timer siden): Snakk om å lage stor ståhei for ingenting. Det er vel så enkelt som at det barnet som låner selv er tom for skiftetøy. I stedet for å være så fokusert på deg og ditt, burde du heller tenke: så fint at du kunne hjelpe et barn uten klær og hvor heldig ditt eget barn er som har et velfylt garderobeskap og som slipper å låne fra andre. Om det andre barnet ødelegger klærne, hvem betaler for nye da? Jeg selv har ikke råd til å kjøpe nytt hele tiden, så hadde blitt ganske irritert om det ble påført mer slitasje på klærne enn nødvendig. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke de ansatte som tar de på hen kommer med de om morningen dag etter dag så viker som foreldrene tror de er hens. ikke bare et plagg men flere så virker ikke som uhell lenger Anonymkode: 483a4...a37 Så du har sett at foreldrene kler på barnet klærne til barnet ditt?😅 Anonymkode: 7ef8c...243 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #20 Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om det andre barnet ødelegger klærne, hvem betaler for nye da? Jeg selv har ikke råd til å kjøpe nytt hele tiden, så hadde blitt ganske irritert om det ble påført mer slitasje på klærne enn nødvendig. Så du har sett at foreldrene kler på barnet klærne til barnet ditt?😅 Anonymkode: 7ef8c...243 |Jeg har sett de levere om morningen med mitt barns klær på🫣 svært så tungt for det eller Anonymkode: 483a4...a37 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå