AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Del Skrevet 24. februar 2024 Hvor drar du? Og hva gjør du? Trenger tips 😊 Jeg er 57 år, har reist alene i over 10 år og trives veldig godt med det. Men med alderen er det litt begrenset hva jeg klarer fysisk og med to vonde hofter utgår fjellturer og lange vandreturer. Så turer jeg dro på for 10 år siden er ikke aktuelle nå. Men jeg er fremdeles mobil og liker å gå tur. Vært veldig fint å få tips til reisemål i Norden, evt også i Europa. Liker som sagt å gå tur, besøke fin arkitektur, parker, natur. Ikke shopping og festing, men gjerne et glass vin på en kafé. Anonymkode: 6295a...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg drar egentlig hvor som helst, men et sted jeg tar minst en tur i året til er Budapest. Veldig behagelig og vakker by. Spa, god mat, hyggelige mennesker. Anonymkode: dbbb4...950 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 24. februar 2024 #3 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg har reist alene til storbyer i Europa som Wien, Budapest og Brussel. Men min absolutte favoritt er Madeira🤩 nydelig øy, trygt, behagelig temperatur og muligheter for både vin, parker og natur. Så min sterkeste anbefaling er å sjekke ut Madeira hvis du ikke har vært der enda. Azorene er forøvrig et reisemål som står høyt oppe på ønskelista:) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 24. februar 2024 #4 Del Skrevet 24. februar 2024 (endret) Mye fint i Danmark og Sverige, godt utbygd kollektivtransport, så man kan besøke flere byer. jeg tok båten fra kristiansand til hirtshals, og reiste med tog rundtom, til Skagen, (hvor jeg leide en sykkel) Århus, Ålborg og København. Endret 24. februar 2024 av Jadaomatte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #5 Del Skrevet 24. februar 2024 Kryss på samtlige bokser i Budapest!! Anonymkode: 50f17...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #6 Del Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kryss på samtlige bokser i Budapest!! Anonymkode: 50f17...447 Dvs du kan få shopping og festing også, men du trenger selvsagt ikke det hvis du ikke vil. 😉 Anonymkode: 50f17...447 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #7 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg synes det var fint å besøke Dubrovnik på sommeren. Kan også anbefale Praha hvis du ikke har vært der på våren eller høsten. Anonymkode: f4daa...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #8 Del Skrevet 24. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor drar du? Og hva gjør du? Trenger tips 😊 Jeg er 57 år, har reist alene i over 10 år og trives veldig godt med det. Men med alderen er det litt begrenset hva jeg klarer fysisk og med to vonde hofter utgår fjellturer og lange vandreturer. Så turer jeg dro på for 10 år siden er ikke aktuelle nå. Men jeg er fremdeles mobil og liker å gå tur. Vært veldig fint å få tips til reisemål i Norden, evt også i Europa. Liker som sagt å gå tur, besøke fin arkitektur, parker, natur. Ikke shopping og festing, men gjerne et glass vin på en kafé. Anonymkode: 6295a...3ac Er veldig glad i å dra til Japan alene, men har vært mange andre steder også. Koste meg veldig i Napoli - mange fine dagsturer derfra. Skottland og Irland er fint. Var nylig i Sevilla, veldig fint der også. Bare å velge og vrake egentlig. Anonymkode: fbd7f...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #9 Del Skrevet 24. februar 2024 Jeg reiser helst til Berlin. Behagelig sted å være, ikke for trangt med folk og det er mulig å komme i snakk med folk uten at de er for invaderende. Jeg har vært i operaen der og går gjerne ute og spiser. Jeg bruker å leie et sted å bo ganske sentralt slik at det ikke er for langt å komme meg hjem om kveldene. Og så har jeg selvhusholdning. Noen ganger går jeg bare rundt på måfå og ser hva jeg finner. På sommeren er det enkelt å finne badeplasser. Anonymkode: 43371...295 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #10 Del Skrevet 24. februar 2024 Takk for svar 😊 En del av stedene som nevnes har jeg vært, fine steder. Jeg lurer på å feriere 7-10 dager i enten Sverige eller Danmark. Godt kjent i begge landene. Leie bil og leilighet/hus/hytte en ukes tid, gjerne i nærheten av vann. Bare slappe av, lade batteriene. Bade, lese, gå tur, kjøre tur, spise god mat, se solnedgangen med et glass bobler og jordbær 🥂🍓 Avslutte med noen dager i byen jeg evt flyr fra. Har tenkt på Sjælland eller Fyn, men usikker. ts Anonymkode: 6295a...3ac 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerd Karin Skrevet 8. april 2024 #11 Del Skrevet 8. april 2024 Pusle skrev (På 24.2.2024 den 17.28): Jeg har reist alene til storbyer i Europa som Wien, Budapest og Brussel. Men min absolutte favoritt er Madeira🤩 nydelig øy, trygt, behagelig temperatur og muligheter for både vin, parker og natur. Så min sterkeste anbefaling er å sjekke ut Madeira hvis du ikke har vært der enda. Azorene er forøvrig et reisemål som står høyt oppe på ønskelista:) Jeg anbefaler Azorene på det sterkeste. Var der våren 2009. Nydelig natur, kjekke mennesker og god mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portgiserinnnen Skrevet 8. april 2024 #12 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg vender stadig tilbake til Madeira. Vil anbefale deg å være i Funchal. Masse fint og opplevelse der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #13 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg skriver under på Budapest. Anonymkode: 385e7...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå