AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Jeg får rett og slett ikke kontakt med kvinner. Fordi det ikke er sømmelig å kontakte dem på kafe ol. På fritidaktiviteter er det bare menn. Og på tinder og facebook dating matcher jeg bare med kvinner langt, langt borte. Er dette et problem for dere, eller er dette meg det handler om? Anonymkode: 76bde...aab
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Start med flere fritidsaktiviteter, delta på sosiale arrangement i nærmiljøet, jobb med frivillig arbeid, møt nye folk gjennom felles bekjente osv osv. Du må rett og slett være der det er folk. Og å kontakte randoms på butikken er ikke innafor i det hele tatt nei. Det er ikke sånn man får kontakt med kvinner. Anonymkode: 9eec0...8de 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og å kontakte randoms på butikken er ikke innafor i det hele tatt nei. Det er ikke sånn man får kontakt med kvinner. Anonymkode: 9eec0...8de Noen gjør det, og noen kvinner setter pris på det. Anonymkode: ca6ec...3e6 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Kvinner tar kontakt med deg om de er interessert. Det du må gjøre er å leve livet ditt og omgås andre, maksimer antallet damer som "eksponeres" for deg. Før eller siden vil noen velge deg Anonymkode: bf97b...327 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner tar kontakt med deg om de er interessert. Det du må gjøre er å leve livet ditt og omgås andre, maksimer antallet damer som "eksponeres" for deg. Før eller siden vil noen velge deg Anonymkode: bf97b...327 Akkurat dette stemmer ikke. Kvinner flest tar ikke kontakt med menn de er interessert i. Selv jeg vet det. Anonymkode: 76bde...aab 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #6 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen gjør det, og noen kvinner setter pris på det. Anonymkode: ca6ec...3e6 Tar du kontakt med 100 kvinner på den måten er kanskje én som setter pris på det, og det er faktisk ikke greit å utsette 99 kvinner for ubehag i håp om å møte den ene. Anonymkode: 9eec0...8de 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #7 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Akkurat dette stemmer ikke. Kvinner flest tar ikke kontakt med menn de er interessert i. Selv jeg vet det. Anonymkode: 76bde...aab Jeg har hatt 3 seriøse forhold i mitt liv. En av dem er min samboer i dag. Alle 3 tok initiativ og kontakt med med meg. At kvinner ikke «går for den de vil ha» er feil og en gammel myte. Flere og flere kvinner har forstått at tiden der menn «skal» ta initiativet er over for lengst. Det er like mye kvinners ansvar. Anonymkode: 6437f...686 2 1
TomSawyer Skrevet 24. februar 2024 #8 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner tar kontakt med deg om de er interessert. Det du må gjøre er å leve livet ditt og omgås andre, maksimer antallet damer som "eksponeres" for deg. Før eller siden vil noen velge deg Anonymkode: bf97b...327 Muligens en aldersgreie men ikke vent på at kvinner tar kontakt, tror det er oppskriften på å bli gammel alene ja. 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #9 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt 3 seriøse forhold i mitt liv. En av dem er min samboer i dag. Alle 3 tok initiativ og kontakt med med meg. At kvinner ikke «går for den de vil ha» er feil og en gammel myte. Flere og flere kvinner har forstått at tiden der menn «skal» ta initiativet er over for lengst. Det er like mye kvinners ansvar. Anonymkode: 6437f...686 Kvinner kan ta initiativ, men det betyr ikke at alle du kunne hatt vil eller at det betyr at de ikke var interiserte. Handler litt om personlighetstrekk også. Har ikke noe imot å ta kontakt, men tar ikke kontakt med menn som signaliserer at de er initiativfattige heller, det er for meg personlig veldig turn off. Muligens ikke for andre, så hvor viktig det er for deg som leser dette er usikkert. Anonymkode: 91afc...a09
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #10 Skrevet 24. februar 2024 Aner ikke hvordan jeg, har hobbyer, venner, drar ut, steller meg osv Drar på ferier og har jobb. Men ingen kvinner virker interresert i meg Anonymkode: a5276...73d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #11 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aner ikke hvordan jeg, har hobbyer, venner, drar ut, steller meg osv Drar på ferier og har jobb. Men ingen kvinner virker interresert i meg Anonymkode: a5276...73d Venter du på at de skal sjekke opp deg? Flørter du eller tar generell kontakt? Når du tar kontakt om du gjør, er du nyskjerrig på dem? Deler du om deg? Humor? Ber noen på date? Bånder? Anonymkode: 91afc...a09
knooters Skrevet 25. februar 2024 #12 Skrevet 25. februar 2024 De gangene jeg har funnet noen jeg liker væremåten til og faktisk har noe å snakke med en person om, har det ikke vært noe problem. Hverken menn eller kvinner har noe imot at noen prater til dem om man har en rimelig grunn. Selv syns jeg det hadde vært VELDIG kleint om en kvinne kom bort til meg og bare "halla kjekken". Hadde vel heller lurt på om hun var ruset, og potensielt flyttet meg unna ved første og beste anledning.
anonym ss Skrevet 25. februar 2024 #13 Skrevet 25. februar 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Tar du kontakt med 100 kvinner på den måten er kanskje én som setter pris på det, og det er faktisk ikke greit å utsette 99 kvinner for ubehag i håp om å møte den ene. Anonymkode: 9eec0...8de Du fløler ubehag at en mann sier høflig du er flott/ hadde utstråling - "vil du ta en kaffe?!" Hva i all verden. Da står du ikke støtt i livet hvis du blir krenket at slikt. Beklager men dette er jo roten til mye av problemene 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #14 Skrevet 25. februar 2024 Jeg er kvinne, og jeg synes det er hyggelig med menn som tar kontakt når jeg driver med hobbyene mine (klatring, friluftsliv, golf, frisbeegolf). Har kommet i prat med mange menn på den måten, og om det ikke hadde vært for at jeg er gift, hadde jeg gitt signaler på at jeg kunne vært interessert i å treffes igjen. Når jeg er ute og handler eller sitter på en kaffebar, vil jeg helst ikke bli forstyrret. Det samme hadde gjeldt om jeg var singel. På handleturen er fokuset å få alt med seg, for så å fyke videre, og på kaffebaren har man egentlig ingen utvei. Ellers opplever jeg noen ganger å bli kikket på litt mer enn hva som er behagelig, og da synes jeg det er rart at ikke vedkommende bare kommer bort og prøver å sjekke, slik at jeg kan "avslutte" nysgjerrigheten hans. Føles creepy når en fyr sitter og ser og ser og ser uten å gjøre noe framstøt. Opplevde det senest denne uka i badehallen (jeg var med barna, men de var ikke fysisk ved siden av meg). En fyr satt på andre siden av bassenget og ga blikk hele tiden, men uten å gjøre noe fremstøt. Hadde vært enklere å takke nei til ham enn at jeg skulle svømme bort til ham og be ham slutte stirringen. Don't be creepy, liksom. Anonymkode: dc092...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå