Gå til innhold

ser denne veldiog lav ut i livet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på hva du mener med veldig. Har sett bukser som er lavere enn det ser ut som denne er.

Skrevet

Er nok ganske lav ja..

Men var jo fin, så går vel an å bytte om du ikke skulle være fornøyd? :)

Gjest Gjest_heisann_*
Skrevet

takk for svar.

:)

men noen som vet om dette er det "kjente" merket pepe, eller er det en kopi?

Gjest Jalileh
Skrevet
takk for svar.

:)

men noen som vet om dette er det "kjente" merket pepe, eller er det en kopi?

Ja, de selger vel ikke fake på laredoute? :forvirret:

Skrevet

på la redoute så står det vel at du kan velge mellom litt lav og lav i livet..(og vanlig eller høy da...) så hvis det står lav og du er redd for at d blir for lavt så kan du jo bare ta litt lav? men kanskje det ikke står på den buksa..har bare sett at det står på noen i en katalog derfra som jeg har her hjemme.. jeg syns den så mer litt lav ut enn veldig lav... sikkert grei den=)

Gjest lilletroll
Skrevet

Ganske lav tenker jeg nok den er. Stilig bukse da!! Bare synd ikke laredoute har bukser som er lange nok i bena til lille meg... :grine:

Skrevet
Ganske lav tenker jeg nok den er. Stilig bukse da!! Bare synd ikke laredoute har bukser som er lange nok i bena til lille meg... :grine:

er buksene korte i bena derfra??? jeg har planer om å kjøpe en bukse derfra skjønner du... jeg er ikke mer enn 171 ca men jeg liker ikke at buksene er korte i bena!

Skrevet

Jeg ville ikke valgt denne buksen hvis jeg hadde litt mage. (Og så er den stygg i baken...)

Skrevet

Syns den var fin jeg. Du kan jo bare sende i retur hvis du ikke blir fornøyd. Har gjort det selv, fungerte heilt greit.

Skrevet

KJEMPEFIN!!!

Hvis du bestiller den, si fra om den var passe lengde i beina! Jeg er også 171 cm...

Skrevet

Den så ikke så ille lav ut på bildet egentlig, men vet at sånne bilder kan lure deg! Bestilte en gang et skjørt (ikke der da), og det så fint ut på bildet, men var skikkelig f****-kort!!!

Ho på bildet ser jo veldig tynn og liten ut..

Gjest lilletroll
Skrevet
er buksene korte i bena derfra??? jeg har planer om å kjøpe en bukse derfra skjønner du... jeg er ikke mer enn 171 ca men jeg liker ikke at buksene er korte i bena!

Buksene deres er 78-84cm i innerbenslengde. Pleier å stå på hvert enkelt plagg. Og 84 er høyvannsbukser på meg i hvertfall, men jeg er forholdsvis lang i bena sammenlignet med høyden. (er 175)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...