Gå til innhold

Snakk om tidligere sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun hatt sex med 3 stykker, jeg har vært i et langt forhold og er fortsatt på talefot med eksen. Igår ble min nåværende kjæreste litt sjalu når han tenkte på hvor mye sex jeg har hatt med en person. Jeg har ikke så høy selvtillit, men jeg ble også litt glad og likte at han også var sjalu (på en god måte). Han har forsåvidt hatt sex med over 20... jeg syns det er verre, jeg har sikkert hatt mer sex i et forhold,han spurte hvor mye vi hadde når vi pulte jeg merket han likte det litt, jeg terget han når vi sto opp før vi hadde sex idag tidlig, jeg er kåt så lyst å ta det opp igjen.. bør jeg spørre han rett ut?

Anonymkode: 0689c...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke vitsen med å snakke om gamle sexpartnere i nytt forhold.

Anonymkode: 6d710...9ca

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har kun hatt sex med 3 stykker, jeg har vært i et langt forhold og er fortsatt på talefot med eksen. Igår ble min nåværende kjæreste litt sjalu når han tenkte på hvor mye sex jeg har hatt med en person. Jeg har ikke så høy selvtillit, men jeg ble også litt glad og likte at han også var sjalu (på en god måte). Han har forsåvidt hatt sex med over 20... jeg syns det er verre, jeg har sikkert hatt mer sex i et forhold,han spurte hvor mye vi hadde når vi pulte jeg merket han likte det litt, jeg terget han når vi sto opp før vi hadde sex idag tidlig, jeg er kåt så lyst å ta det opp igjen.. bør jeg spørre han rett ut?

Jeg vil anbefale det å la temaet ligge. Jeg tror ikke det kommer til å styrke nåværende forhold.

Anonymkode: 0bf6b...8a9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

. Igår ble min nåværende kjæreste litt sjalu når han tenkte på hvor mye sex jeg har hatt med en person.

🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 70009...0bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...