Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 

Her i grenda får du høre det av ansatte hvis du er på butikken to dager på rad.Bare sånn:E du på butikken i dag å ,du jo var jo her i går å.Har man lyst på noe annet til middag går man og kjøper det.Har ansatte lov til å si dette?

Anonymkode: 0f3bd...62f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man ikke har så mye å snakke om, så drar man fram en trivialitet. Det er en form for smalltalk. De bryr seg i virkeligheten filla om hva du skal ha til middag. 

• Liker 3
Skrevet

Det er bare smalltalk. Du kan jo si det samme neste gang. Jasså, du sitter her i dag og?! 😂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hei 

Her i grenda får du høre det av ansatte hvis du er på butikken to dager på rad.Bare sånn:E du på butikken i dag å ,du jo var jo her i går å.Har man lyst på noe annet til middag går man og kjøper det.Har ansatte lov til å si dette?

Hvor er problemet?

Lov til å si? Det er jo bare small talk.

Herregud alt man skal bli krenka for, må jo tåle at de ansatte snakker med deg 🙄

• Liker 4
Skrevet

Det er en del av det å bo på bygda. 

• Liker 3
Skrevet

Small talk er selvfølgelig helt lov. Hva tenkte du var ulovlig med dette?

Anonymkode: 0ec40...56c

• Liker 4
Skrevet

Og går det for lenge mellom hver gang du er på butikken så får du høre det også… Gjerne i form av spørsmål om du bor her fremdeles.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville bare ansett det for å være småprat. Det hørtes ut som en harmløs kommentar for meg.

En ansatt i en matbutikk som satt i kassen og skulle ekspedere min sønn, begynte en gang å direkte kritisere det han kjøpte, rett ut av det blå. Jeg ble helt satt ut. Hvem sier sånt? Kritiserte at han kjøpte så mange av en og samme vare. Da er det litt mer grunn til å bli støtt. Vi sa ikke noe, bare betalte og gikk. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hei 

Er du sikker på at du har lov handle på butikken selv uten å ha med verge?

Anonymkode: a0352...03b

• Liker 2
Skrevet

Vi hadde også en sånn person i butikken her. Vedkommende ble oppfattet som frekk og sluttet etter kort tid. 

Anonymkode: 6ceb0...812

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...