Bombasi Skrevet 24. februar 2024 #21 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor bor dere som trenger å vaske hus utvendig? Vi har et hvitt hus, aldri behøvd å vaske det utvendig.. Bor landlig på innlandet Anonymkode: 0c8e7...29f Jeg bor nær kysten hvor det etter skikkelig ruskevær kan være ganske mye salt oppetter huset. Men har inntrykk av at det forsvinner med en skikkelig regnkuling senere. Jeg har aldri sett eller hørt min familie vaske husene sine, og jeg har aldri sett at mine naboer gjør det. Ikke engang før de skal male. Og jeg vasker huset kun før jeg skal male, ellers ikke. Da fort og enkelt med en hageslange, samt en kost hvis smuss, og jeg bruker aldri kjemikalier. Det kan gå mange år mellom hver gang. 1
newman01 Skrevet 26. februar 2024 #23 Skrevet 26. februar 2024 On 2/24/2024 at 11:45 AM, AnonymBruker said: Hva er best: bestille utvendig husvask (liten leilighet) eller kjøpe selv alle utstyrene og vaske selv. Jeg må si at jeg aldri har gjort dette selv, så vet ikke hva jeg skal velge. Har fått tilbud fra et firma om pris til husvask 6000kr. Er dette uvanlig billig? Trenger råd!!!!! Anonymkode: 8225b...c2b Hvordan skal du vaske DIN leilighet utvendig? Burde ikke sameiet gå sammen om å kjøpe inn den tjenesten? Veldig merkelig om du f.eks bor i blokk med gjennomgående leilighet i 2.etg., med andre boenheter over og under deg. Hvordan skal man koordinere slik at personen øverst vasker først, og så du og så siste naboen i 1.etg., så møkka ikke renner ned på en ferdig vasket fasade?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå