Gå til innhold

Unnskyld meg! Er det noe galt med norske menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en stund nå, opplever norske menn som lite respekfulle. 

De er ikke interessert I å bli kjent og prate, bare sex og trakassering overalt. 

Ikke forstå meg feil, jeg vil ikke ha en utlending nødvendigvis, men er faktisk kun de som virker seriøse og behandler meg fint og med respekt. 

Jeg innbilte meg en stund st det ikke var slik, men all erfaring viser at det er en rar useriøs og pervers kultur her der kvinner er sex objekter. Har blitt trakassert her siden jeg var 13 år... skikkelig lei faktisk. 

Anonymkode: fcfe7...b74

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sant, men når det er noe feil med alle rundt deg kan det være et godt tips å ta en titt i speilet.

Anonymkode: 565ca...856

• Liker 25
  • Nyttig 10
Skrevet

Hvor er det du finner dater? For om det er på Tinder så er det liksom det det er til. Det er en booty call app.

• Liker 7
Skrevet

Er det Tinder du bruker som plattform? 

Har inntrykk av at det er særs høyt sex-fokus fra menn på Tinder.

• Liker 5
Skrevet
HemmeligSpion skrev (Akkurat nå):

Hvor er det du finner dater? For om det er på Tinder så er det liksom det det er til. Det er en booty call app.

Ikke nødvendigvis,  det er faktisk en god del som har endt opp med samboerskap og giftemål via Tinder. Så det er jo helt opp til en selv, hvordan man ønsker å bruke appen.

Anonymkode: 4efbc...55d

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har datet mye og ikke opplevd bli trakassert av en eneste date...

Hvor møter du disse mennene?

Anonymkode: 22bef...fbb

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Bombasi skrev (Akkurat nå):

Er det Tinder du bruker som plattform? 

Har inntrykk av at det er særs høyt sex-fokus fra menn på Tinder.

Tinder er en valid unnskyldning for å oppføre seg som en kåt gris? 

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tinder er en valid unnskyldning for å oppføre seg som en kåt gris? 

Absolutt ikke. Men det er en lavterskel møkkaplattform som tillater mennesker å presentere det verste av seg selv. Både menn og kvinner.

Folk er høy på seg selv og respektløse, der folkeskikk ser ut til å ha forduftet.

Med mindre du er en av disse seriøse da, men er man det så blir man gjerne utsatt for mye groms med tiden der inne.

Endret av Bombasi
  • Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Minner meg om da jeg akkurat hadde laget en online dating konto. Var der kanskje en uke mens jeg prøvde å finne et profilbilde av meg selv. T.o.m DA fikk jeg masse ekle, grisete, seksuelle meldinger! De sendte melding til meg som ikke hadde bilde ELLER tekst. Opptil flere ganger 😆

Men fant kjæresten min der etter kort tid. Kjemperespektfull og ordentlig mann. Flaks kanskje. :)

Anonymkode: d116b...f23

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har datet mye og ikke opplevd bli trakassert av en eneste date...

Hvor møter du disse mennene?

Anonymkode: 22bef...fbb

Mulig det er fordi jeg ikke er norsk. De ser kanskje meg som utlending bare som sex objekt. Har vært sex trakassering fra over ALT. Begynnende med stefar og skole kamerater... fortsetter bare. 

• Hjerte 6
Skrevet

Hvordan er mennene du prater med om du kan beskrive dem utifra bildene de har foreksempel?

Anonymkode: c22ac...214

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig det er fordi jeg ikke er norsk. De ser kanskje meg som utlending bare som sex objekt. Har vært sex trakassering fra over ALT. Begynnende med stefar og skole kamerater... fortsetter bare. 

Wtf forferdelig, føler med deg. Sånn skal det ikke være 😔

Er han fortsatt stefaren din? 

Anonymkode: c22ac...214

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har datet en stund nå, opplever norske menn som lite respekfulle. 

De er ikke interessert I å bli kjent og prate, bare sex og trakassering overalt. 

Ikke forstå meg feil, jeg vil ikke ha en utlending nødvendigvis, men er faktisk kun de som virker seriøse og behandler meg fint og med respekt. 

Jeg innbilte meg en stund st det ikke var slik, men all erfaring viser at det er en rar useriøs og pervers kultur her der kvinner er sex objekter. Har blitt trakassert her siden jeg var 13 år... skikkelig lei faktisk. 

Jeg valgte en mann fra et annet europeisk land etter at jeg ble lei de norske mennenes utroskap, sexnekt, alkoholkonsum og sjåvinisme. Jeg sier ikke at alle norske menn er slik, men mange er det.

Anonymkode: 4d9e5...c85

• Liker 3
Skrevet

Har du prøvd å unngå rene sexplattformer som Tinder osv? Prøv å møt noen via felles hobbyer eller samlingspunkter. Jeg gjorde det gjennom noe så spesielt som Pokémon Go.

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samme her. Jeg er fra Øst-Europa, så disse mennene tror sikkert kvinner som meg finner seg i all mulig dritt.

Anonymkode: 4d9e5...c85

• Liker 2
  • Hjerte 4
Skrevet

Jeg er heller ikke norsk, men har en norsk mann som både er respektfull og ellers flott på masse områder. Når det er sagt, er man ikke norsk, blir man sett på som en fetisj. Har opplevd det flere ganger. 

Anonymkode: cab69...905

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er norsk, og opplever menn på nettdating som kun ute etter sex. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Just now, miss summers said:

Jeg er norsk, og opplever menn på nettdating som kun ute etter sex. 

Greia er at på nettdating plasser som ikke har kun norske menn har jeg opplevd lite trakasserende oppførsel. Møtt flere seriøse hyggelige menn som er interessert i meg som person med personlighet og hode ikke bare pupper og fitte. 🤷‍♀️

Skrevet
HemmeligSpion skrev (15 minutter siden):

Men du har glemt en liten detalj. Husk Djevelen ligger i detaljen. Tinder er en booty call app kun for Mr Chad.

Anonymkode: a185a...1eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ikke forstå meg feil

FYI: Don't get me wrong blir Misforstå meg rett på norsk ;)

Anonymkode: 5a911...d95

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...