Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre dager siden hadde jeg en grusom kvalme som varte hele dagen, men har ikke merket noe til kvalme etter det. Noen dager er brystene så ømme og tunge at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, men sånn som idag er de helt som før. Noen dager er jeg så trøtt at jeg halvsover mens jeg drikker kaffe. Så går det over og.

Er det et dårlig tegn at jeg en dag føler meg kjempegravid og neste føler meg helt fin? Så et hjerte som banket på UL for en uke siden men det er jo ikke en garanti for at alt er ok.

Anonymkode: c6329...14e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er normalt at formen svinger :) 

Anonymkode: cf2f1...d92

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Første graviditet?

Hvis ømme bryster betyr "jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg", så vent til fødselssmerter...

Anonymkode: 65988...917

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Første graviditet?

Hvis ømme bryster betyr "jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg", så vent til fødselssmerter...

Niks, jeg har tre barn men det er lenge siden jeg var gravid og jeg husker ikke at symptomene kommer og går. Jeg har håndtert fødslene bra selv uten smertelindring, men takk for "the heads up" 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Første graviditet?

Så motiverende du er da 🙄

Anonymkode: cf2f1...d92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

For tre dager siden hadde jeg en grusom kvalme som varte hele dagen, men har ikke merket noe til kvalme etter det. Noen dager er brystene så ømme og tunge at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, men sånn som idag er de helt som før. Noen dager er jeg så trøtt at jeg halvsover mens jeg drikker kaffe. Så går det over og.

Er det et dårlig tegn at jeg en dag føler meg kjempegravid og neste føler meg helt fin? Så et hjerte som banket på UL for en uke siden men det er jo ikke en garanti for at alt er ok.

Det svinger utrolig mye. Sov når du kan, spis små måltider ofte. Jeg spiste noe hver gang jeg følte meg litt kvalm og da holdt jeg det i sjakk. Den verste kvalmen var mellom uke 10 og uke 14 for min del.

Nå er jeg 18 uker på vei, det jeg merker mest er at jeg er konstant sulten

Anonymkode: 56cd6...f41

• Hjerte 1
Skrevet

Helt normalt. Er 12 uker på vei og har så vidt hatt symptomer☺️ 

Anonymkode: eeaae...c22

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...