Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta fagbrev i kontor etter mange år i kontorjobb. Jeg søker nye jobber, noe jeg virkelig trenger, men får ikke napp. 

Har det noe for seg med fagbrev? Jeg bikker snart femti og er redd toget er gått. Har for så vidt jobb, men ønsker sterkt å bytte. 

Anonymkode: 7564a...f2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vurderer å ta fagbrev i kontor etter mange år i kontorjobb. Jeg søker nye jobber, noe jeg virkelig trenger, men får ikke napp. 

Har det noe for seg med fagbrev? Jeg bikker snart femti og er redd toget er gått. Har for så vidt jobb, men ønsker sterkt å bytte. 

Folk er nå så underlige. Tok bachelor og master i slutten av 40 og begynnelsen av 50, aldri vært mer ettertraktet. 

Anonymkode: f623e...942

• Liker 4
Skrevet

Jeg tok bachelor da jeg var 40 og skal begynne på master nå ti år etter.

Selvsagt må du ta fagbrev om du ønsker det. Vil ikke du også få en lønnsmessig uttelling?

Anonymkode: 82f5d...ae6

Skrevet

Har to venninner i 50 årene som går på skole nå, en tar vernepleieren (og der er det flere godt voksne) og den andre tar tilleggsstudier i psykologi (også mange andre voksne). 

Anonymkode: 14b9a...eb4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk er nå så underlige. Tok bachelor og master i slutten av 40 og begynnelsen av 50, aldri vært mer ettertraktet. 

Hva er så underlig med det?

Skrevet

Jeg tok den teoretiske delen av fagprøven før jul, og venter på den praktiske. 

Jeg er 52. 

Hos enkelte arbeidsgivere er den verd 11 kr mer i timen enn for de uten fagbrev. 

Anonymkode: 979a1...276

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Blir glad hver gang jeg leser sånne poster. Har starter utdanning nå i slutten av 40 og elsker det. Men er livredd for arbeidsmarkedet etterpå….

Anonymkode: ccf99...52e

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke vurder, gjør det :) toget har absolutt ikke gått. (De går jo nesten aldri her til lands) fagarbeidere er viktige. Lykke til. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er så underlig med det?

Det som er underlig er at folk nærmest tror livet er over når de bikker 26.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Blir glad hver gang jeg leser sånne poster. Har starter utdanning nå i slutten av 40 og elsker det. Men er livredd for arbeidsmarkedet etterpå….

Anonymkode: ccf99...52e

Det trenger du ikke være. Husk at alt du har med deg av livserfaring faktisk er gull verdt.  Stå på! :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...