Gå til innhold

Knekkebrøddiett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har prøvd knekkebrøddietten hvilket pålegg har dere hatt på? Jeg er ingen avokado/tunfisk eller makrell person. Hvilket knekkebrød? Jeg er på tynn havreknekkebrød nå, men føler det egentlig har for mye fint mel. 

Hvordan ser dagen ut ellers? Jeg blir fort sulten imellom og redd jeg stapper innpå for mye middag.. 

Veier i dag 81.1kg og er 167cm høy. Jeg må ned da dette ikke er en vekt jeg trives på. Men føler det staggerer. 

Anonymkode: 9f85f...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker Wasa Rugsprø 🥰 

Screenshot_20240224_102732_Oda.thumb.jpg.d1a8e3de38c7421665101b2ebc9ccb0d.jpg

Kokt skinke, egg, agurk, ost, baconost, skinkeost. Kyllingsalat (sånn i påleggsform) er knallgodt, men jeg teller ikke kalorier. 

Anonymkode: 877b6...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Wasa Fiber Balance. 33 kalorier pr knekkebrød. Har på cottage cheese og syltetøy uten sukker (Lerum jordbær).

Anonymkode: c7f44...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser jeg knekkebrød så er det alltid Wasa rugsprø eller Husman. De er de eneste som jeg har funnet som ikke er ultraprosesserte. 

Jeg er ikke på noen "knekkebrøddiett", da, men spiser det ofte til lunsj fordi tyggingen tvinger meg til å spise saktere. Kan sluke 2 brødskiver på halvparten av tiden jeg bruker på 2 knekkebrød. 

Pålegg: ost og smør med paprika, hardkokt egg, leverpostei, kaviar, laks med sennep, eller makrell i tomat (men du liker jo ikke fisk da...)

Anonymkode: 4bffa...d3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultraprosessert mat er det beste jeg vet. Mye smak og lite kalorier. 

Anonymkode: ba322...ee8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åt ryvita dark rye, div magre smøroster, kokt egg med kaviar. Liker normalt ikke makrell i tomat, men kan ha det på ryvita. Man kan jo ha på så mye paprika, agurk og andre grønnsaker som man bare vil. Begynte med disse 3 kantede knekkebrødene, men gikk opp i vekt og ble mer oppblåst.

Anonymkode: 09d3b...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spiser jeg knekkebrød så er det alltid Wasa rugsprø eller Husman. De er de eneste som jeg har funnet som ikke er ultraprosesserte. 

Jeg er ikke på noen "knekkebrøddiett", da, men spiser det ofte til lunsj fordi tyggingen tvinger meg til å spise saktere. Kan sluke 2 brødskiver på halvparten av tiden jeg bruker på 2 knekkebrød. 

Pålegg: ost og smør med paprika, hardkokt egg, leverpostei, kaviar, laks med sennep, eller makrell i tomat (men du liker jo ikke fisk da...)

Anonymkode: 4bffa...d3e

Joda elsker fisk, bare ikke makrell og tunfisk. Så har vært stekt torsk og laks/ørret på knekkebrød flere ganger

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her er det mange gode påleggsforslag

https://desireeandersen.no/knekkebrod-dietten-3-kg-ned-pa-1-uke/

Anonymkode: 56511...140

Faktisk ikke tenkt på at det finnes mager leverpostei  (klask i tryne) jeg liker godt leverpostei på, men kalorimessing blir det mye. 

Takk for linken:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dere som har prøvd knekkebrøddietten hvilket pålegg har dere hatt på? Jeg er ingen avokado/tunfisk eller makrell person. Hvilket knekkebrød? Jeg er på tynn havreknekkebrød nå, men føler det egentlig har for mye fint mel. 

Hvordan ser dagen ut ellers? Jeg blir fort sulten imellom og redd jeg stapper innpå for mye middag.. 

Veier i dag 81.1kg og er 167cm høy. Jeg må ned da dette ikke er en vekt jeg trives på. Men føler det staggerer. 

Damer 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En diett full av raske karbohydrater og ultraprosessert dritt høres jo strålende ut 😅

Anonymkode: dce82...740

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (På 25.2.2024 den 7.10):

Damer 😂😂

Konstruktivt 👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 7.13):

En diett full av raske karbohydrater og ultraprosessert dritt høres jo strålende ut 😅

Hvem har sagt eller skrevet noe om det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 7.13):

Skjerp deg!

Anonymkode: 121bf...962

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mager servelat med coleslaw el råkostsalat.

Anonymkode: a71a1...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilegg med kokt skinke under, crabcticks eller lobnobs med et tynt lag crabsticksalat, kokt egg, tomater, kokt skinke og et tynt lag italiensk salat under, klassisk skinke og ost, med gastromat på osten og paprika på topp, kreolsk kyllingsalat med kokt skinke eller kyllingfilet, toppet med litt druer, paprika og rødløk- alt sammen er fortreffelig på rugsprø :)

Anonymkode: 8ce14...6e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Speilegg med kokt skinke under, crabcticks eller lobnobs med et tynt lag crabsticksalat, kokt egg, tomater, kokt skinke og et tynt lag italiensk salat under, klassisk skinke og ost, med gastromat på osten og paprika på topp, kreolsk kyllingsalat med kokt skinke eller kyllingfilet, toppet med litt druer, paprika og rødløk- alt sammen er fortreffelig på rugsprø :)

Anonymkode: 8ce14...6e0

Tusen takk for svar, da skal jeg teste litt :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser coop sine FRØknekkebrød. Bruker å ha på alt mulig. Ost, kalkunpålegg, roastbiff, salatblader, paprika, tomat, agurk, remulade.

coop-uten_korn.jpg.acab55541b2def2b457f538f8b9f2555.jpg

Anonymkode: 32043...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke på diett , men spiser knekkebrød (vanligvis Wasa fiber balance) til frokost, lunsj, kvelds, og noen ganger til ettermiddagskaffen. Jeg bruker ofte egg eller magerost. Til kaffen bruker jeg gulost toppet med litt lett jordbærsyltetøy, eller litt peanøttsmør og sjokoladepålegg uten tilsatt sukker.

Anonymkode: d88ad...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kathyzz skrev (På 26.2.2024 den 14.07):

Konstruktivt 👌

Men ikkje feil 😇

Anonymkode: 5480c...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...