Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 Jeg spør dere jeg! Har noen kokte lakseskiver liggende etter middagen for to dager siden. De frister ikke...men kan jo ikke bare kaste dem heller. Og det går sikkert an å lage noe godt ut av det...? Noen kloke restemiddagshoder her inne?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Salat med laks. Eller du kan kjøpe litt mer fisk og lage hjemmmelagd fiskegrateng. Det er jo bare å lage hvit saus og makaroni, krydre godt, helle over og gratinere i ovnen...
Gjest piaf Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 (endret) Surr løk, paprika, purre, squash og hvitløk i olivenolje, tilsett hakkede klasetomater eller cherrytomater og oregano. Evnt. også en skvis sitron, og salt+pepper. Kok noen få min, bland inn nykokt grov speltpasta. Spelt og tomater er veldig godt til laks, synes jeg. Endret 2. februar 2006 av piaf
NullHull Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Sleng sammen en lakseburger. Kjempegodt er jo også fiskesuppe med laksebiter i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå