scorpion73 Skrevet 9. november 2002 #1 Skrevet 9. november 2002 Vi skal holde overraskelses bryllup for et vennepar av oss, som har bestemt seg for å gifte seg brått og hastig om tre uker. De hadde ikke råd til noen fest, og dessuten så kom de ikke til å få det det nærmeste året slik de hadde planlagt heller fordi de nå skal ha baby. Dette er en kjempe god vennine av oss, og mannen hennes har det siste året blitt en veldig god venn. Så lurer jeg på om noen her inne har noen geniale ideer til oss. Jeg er nemlig litt tom etter å ha planlagt mitt eget for bare noen mnd siden, dessuten vil jeg ikke at de skal føle at det ble veldig likt vårt. Jeg vil at de skal få sin egen spesielle dag, hvis dere skjønner, og jeg merker at jeg innimellom tenker på mange like ting som i vårt eget bryllup. Blir takknemlig for mange ideer.
viwi Skrevet 10. november 2002 #2 Skrevet 10. november 2002 Hva tror du de ville likt?? Middag, kake ,dans og hele den greia eller noe helt annet??? Prøv å finne ut hvilken feiring som passer DEM best. Hva med grillfest-uformelt Eller hagefest i telt m varme i_ med band og litt mat og kos. Vet ikke jeg. Dere må nesten først bestemme hvor formelt det skal være og så kommer vel ting av seg selv
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2002 #3 Skrevet 11. november 2002 Først må dere vel være sikre på om de vil sette pris på det i det hele tatt. Vi skal også gifte oss i hemmelighet.PÅ fredag den 15 11.02 og jeg ville ikke satt pris på ett selskap som jeg ikke visste om . Men helt klart , hvis det er p.g.a. pengene så vil de nok sette veldig pris på ett selskap/fest med sine venner.. 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå