Gå til innhold

Mensen i nesten 14 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gått på prevensjon på flere år, pga. jeg trenger det ikke, og ønsker det ikke helst. Er plaget med at mensen varer ekstremt lenge. De første årene, før jeg begynte på prevensjon, hadde jeg normal mensen på i underkant av en uke, og sånn har det stort sett vært når jeg har gått på det også, utenom i overgangen mellom ny type prevensjon.  

Jeg har snakket med legen, men ville bare sjekke om det er andre som har/har hatt det sånn? Har vært sånn flere år.

Det er ikke konstant blødning i 14 dager, men begynner smått med bittelitt blødning de første dagene, så går det gjerne flere dager uten noe blod i det hele tatt, så begynner den skikkelig. Da er det gjerne kraftig blødning et par dager, og så bittelitt blod/svakt rosa "blod" i flere dager etterpå før det er helt ferdig. Dette strekker seg fort i 12-14 dager.

Jeg blir gal, men orker ikke masse bivirkninger.

Anonymkode: e2f6f...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke gått på prevensjon på flere år, pga. jeg trenger det ikke, og ønsker det ikke helst. Er plaget med at mensen varer ekstremt lenge. De første årene, før jeg begynte på prevensjon, hadde jeg normal mensen på i underkant av en uke, og sånn har det stort sett vært når jeg har gått på det også, utenom i overgangen mellom ny type prevensjon.  

Jeg har snakket med legen, men ville bare sjekke om det er andre som har/har hatt det sånn? Har vært sånn flere år.

Det er ikke konstant blødning i 14 dager, men begynner smått med bittelitt blødning de første dagene, så går det gjerne flere dager uten noe blod i det hele tatt, så begynner den skikkelig. Da er det gjerne kraftig blødning et par dager, og så bittelitt blod/svakt rosa "blod" i flere dager etterpå før det er helt ferdig. Dette strekker seg fort i 12-14 dager.

Jeg blir gal, men orker ikke masse bivirkninger.

Anonymkode: e2f6f...e62

Jeg er mann og kan ikke sette meg helt inn i din situasjon men du må først og fremst tenke på din helse og det er du som bestemmer, men fint å lytte til legen

Skrevet

Bestill time hos gynekolog og få en bedre utredning enn hos fastlegen. 
Ikke nødvendig å gå sånn 

Anonymkode: 67b73...d12

Skrevet

Skjønner hvordan du har der og det er ekstremt slitsomt! Kontakt gynekolog! 

Anonymkode: 66365...7ed

Skrevet

Begynner du å nærme deg overgangsalderen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...