AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Hvor mange av dere bruker tynne bomullstruser nå på vinteren? Jeg bruker mye av det sammen med ullundertøy.. Burde kanskje hatt noe tykkere på vinteren. Og tynne til sommeren.. Hva gjør du? Anonymkode: ff04e...335
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Hæ? Har ikke egen trusegarderobe for vinteren 😳 Bruker bomullstring hele året. Anonymkode: 3378d...dbd 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 Buker invisible-truser på dagen og tykke bomulls-hipster om natten. Hele året Anonymkode: 38b20...016
Hmmmmmm Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Jeg bruker hjemmestrikket truser på vinteren. 2 3
Kniv & gaffel Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 Jeg bruker samme type truser hele året. Har ikke tenkt på om truser i bomull er tynne eller tykke i stoffet. 5 1
Tough cookie Skrevet 24. februar 2024 #6 Skrevet 24. februar 2024 Jeg gjør det og fryser ikke, men bruker strømpebukse når det er iskaldt ute.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #7 Skrevet 24. februar 2024 For meg virker det litt rart å skulle bruke noe annet en bomull-truser. De puster bra, holder gjennom mange vask og er behagelige. Blir jeg kald i de nedre regioner kan jeg alltids kjøre på med en mamelukk, ullstrømpis eller ulltights. Men siden jeg ønsker ikke å vaske ulltøyet så alt for ofte så hadde aldri brukt det rett mot kjønnsorganet uten noe mellom - for da må det jo vaskes etter hvert bruk. Anonymkode: e515c...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #8 Skrevet 24. februar 2024 Bruker bomullstruser med høyt liv hele året. Ullundertøy brukes utenpå hvis jeg skal stå på ski eller være ute i flere timer, typ. tur i skogen. Anonymkode: d1ed8...630 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #9 Skrevet 24. februar 2024 Har ikke ulike truser til ulike sesonger altså, er bomull året rundt der. Har derimot ullongs eller ullstrømpis om vinteren. Og hvis det er snakk om timesvis ute på tur, har jeg ullbokser som jeg bruker til akkurat det da. Anonymkode: 56f9d...5c2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #10 Skrevet 24. februar 2024 Jeg bruker varianter som dette året rundt. Bortsett fra når jeg dropper truse under strømpebukse og enkelte kjoler. Skal ikke ha noe kant på hoftene under kjolene👍 Anonymkode: 1c7da...7a3 2
Hedda-78 Skrevet 24. februar 2024 #11 Skrevet 24. februar 2024 Bruker samme truser hele året. Har ikke en eneste i ull. 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #12 Skrevet 24. februar 2024 Hvorfor skulle jeg bruke andre truser på vinteren? Jeg bruker de som er best for underlivet mitt- bomull Anonymkode: 3bb8c...41f 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #13 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): For meg virker det litt rart å skulle bruke noe annet en bomull-truser. De puster bra, holder gjennom mange vask og er behagelige. Blir jeg kald i de nedre regioner kan jeg alltids kjøre på med en mamelukk, ullstrømpis eller ulltights. Hjelper jo ikke med ull utenpå når man har bomull innerst! Bomull blir kaldt uansett. Prøv bare forskjellen på bomullsokker innenfor ullsokker og så prøver du ull innerst og kjenn forskjellen. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men siden jeg ønsker ikke å vaske ulltøyet så alt for ofte så hadde aldri brukt det rett mot kjønnsorganet uten noe mellom - for da må det jo vaskes etter hvert bruk. Anonymkode: e515c...0cf Ull er selvrensende så det holder og lufte mellom hver bruk. Og vaske en sjelden gang. Anonymkode: 6b76a...b42
Bacteria Skrevet 24. februar 2024 #14 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjelper jo ikke med ull utenpå når man har bomull innerst! Bomull blir kaldt uansett. Prøv bare forskjellen på bomullsokker innenfor ullsokker og så prøver du ull innerst og kjenn forskjellen. Ull er selvrensende så det holder og lufte mellom hver bruk. Og vaske en sjelden gang. Anonymkode: 6b76a...b42 Du har et poeng med det første du sier, men det siste.; NEI. SÅ selvrensende er ikke ull. 😝 4 2
Bacteria Skrevet 24. februar 2024 #15 Skrevet 24. februar 2024 De som går over til ulltruser når det er vinter, kan skjønne det om du befinner deg ute, jobber fex ute i lengre perioder. Men hva med de som for det meste oppholder seg innendørs, og «utelivet» stort sett er begrenset til transportetapper? Bytter dere til ulltruser konsekvent da også, bare fordi det er vinter? 🤔
Iso1 Skrevet 25. februar 2024 #16 Skrevet 25. februar 2024 Truse er truse så lenge den er behagelig og dekkende og ikke går inn i ræva.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #17 Skrevet 26. februar 2024 Hva er det med dette underforumet som tiltrekker så mange ekle poster fra menn? Anonymkode: 19020...83b 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #18 Skrevet 27. februar 2024 Bomullstruse, bomulls t-skjorte og bomullsokker innerst hele året. En eller to bumullsgensere over etter temperatur, bukser er alle varianter, og et par bomullsokker til over om sommeren, og ullstrømper over om vinteren. Anonymkode: 51cb5...1fc
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #19 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 17.36): Hjelper jo ikke med ull utenpå når man har bomull innerst! Bomull blir kaldt uansett. Prøv bare forskjellen på bomullsokker innenfor ullsokker og så prøver du ull innerst og kjenn forskjellen. Ull er selvrensende så det holder og lufte mellom hver bruk. Og vaske en sjelden gang. Anonymkode: 6b76a...b42 Blir ikke så kald i underlivet egentlig. Har vel en indre ild som gløder der nede. Så for meg er bomull helt perfekt til truse. Men er helt enig med det du sier om føttene, der bruker jeg kun ull om vinteren. Riktig at ull er selvrensende mtp lukt og liknende, men dersom man får flekker på tøyet vil ikke ull på magisk vis kunne fjerne dette. I minste fall må det vann og gnikking til. Så ulltruser går jeg ikke med på at bare kan luftes dersom det er i kontakt med kjønnsorganet, de må vaskes. Anonymkode: e515c...0cf
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #20 Skrevet 28. februar 2024 Jeg bruker relativt små truser (ikke string) med ullboxer utenpå om jeg skal være ute i minusgrader (ikke bare kjøre bil/i butikk). Det varmer godt på rumpa, som ellers er det første stedet jeg fryser. Anonymkode: 446c2...e10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå