AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Hei. Er det noen som har erfaringer med Dyreparken i mai? Er det «kjedelig» siden en del av showene ikke spilles da? Noen som kan anbefale overnatting i Abra Havn (mye å velge mellom der 🙈). Anonymkode: e610e...a2f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Det er veldig fint og absolutt ikke kjedelig. Vi var der i helga og fikk kjøre blant annet traktor og toget så mange ganger vi ville. Vi får også se dyrene på en helt annet måte enn i høysesongen. overnatting kjenner jeg dessverre ikke til Anonymkode: f6219...58c 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 Jeg ville unngått LOS dagen. Alle strømkundene til Los/Glitre får gratisbilletter og det er over 17.000 besøkende. Noen må parkere laaaaaangt borte og det er ekstrem kø til attraksjoner og mat og folksomt i gatene nesten alle veier. Anonymkode: d04df...097
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville unngått LOS dagen. Alle strømkundene til Los/Glitre får gratisbilletter og det er over 17.000 besøkende. Noen må parkere laaaaaangt borte og det er ekstrem kø til attraksjoner og mat og folksomt i gatene nesten alle veier. Anonymkode: d04df...097 Rettelse nesten alle for de må bestille raskt de som vil ha. De blir utsolgt tilslutt Anonymkode: d04df...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå