Gå til innhold

Mensen truse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker mine fast jeg nå, og kjøper de på Lindex der har de forskjellige tykkelser, så har litt forskjellige modeller til syklusen. Bruker også de tynneste til trening da jeg har litt lekasje vet gitte øvelser etter man fikk barn. De har også forskjellige modeller, både i høyde, passform, blant annet string ☺️ veldig fornøyd hvertfall, brukt mine 1 års tid, vasker de også på 60 grader og det er like fine enda selvom de skal vaskes på 40…

Anonymkode: 0c06a...9b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om mensentruser? Er det det samme som menstruser eller menstruasjonstruser?

Anonymkode: b1a19...8b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker de fra lindex, bruker de på trening og jobbdager med mensen, det er genialt fordi jeg vet aldri om jeg får gått på do underveis i vakten (helsepersonell), så da er jeg trygg en hel jobbdag. Jeg bruker da de mest "heavy" trusene. På trening har jeg noen litt "lettere". 
Aldri følt med våt selv på jobb. Ingen lukt. 

Anonymkode: 0a581...4b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har lyst å prøve dette, men ser AB over svarte på det som har vært mitt spørsmål/bekymring - går man rundt og føler seg våt, og lukter det?

Jeg blir nok uansett å bruke det som supplement/ekstra sikkerhet til menskopp eller tampong, så den bør vel klare det lille av eventuelle uhell og lekkasjer som kommer da. 

Men kunne vurdert å bruke kun menstruse hjemme, eller på nettene.

Jeg kommer nok til å kjøpe uansett, koster lite å teste det. Noen anbefalinger av merke?

Anonymkode: 4543f...49a

nei men går ikke rundt og føler seg våt, nei det det lukter ikke og man trenger ikke å bruke tampong eller menskopp som en ekstra sikkerhet.

Anonymkode: c90c1...263

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...