Gå til innhold

Tråd for deg som har tenkt deg til himmelen og ikke til helvete :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan blant andre vi som er kristne dele ting med hverandre :-) Her er en fin sang f.eks.: 

Anonymkode: 1e12f...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle kristne tror på helvete. 

Anonymkode: d025b...e2a

Skrevet

Kan du ikke bare kalle det for en tråd for kristne?

Dere fromme og gode kristelige koser dere veldig mye med at alle som gjør noe så uskyldig som å ikke dele din tro skal brenne i evig pinsel og tortur.

Anonymkode: 96c81...ee5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke bare kalle det for en tråd for kristne?

Dere fromme og gode kristelige koser dere veldig mye med at alle som gjør noe så uskyldig som å ikke dele din tro skal brenne i evig pinsel og tortur.

Er bare en som er god, og det er Gud!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ikke alle kristne tror på helvete. 

Anonymkode: d025b...e2a

Så sant, så sant. Men ikke alle som kaller seg kristne er kristne heller.

Skrevet

Burde alle disse hallelujatrådene blitt samlet i en samletråd? De samlet jo penis størrelse trådene som er et mye mer interressant tema i samletråd.

Anonymkode: 76116...e0e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Burde alle disse hallelujatrådene blitt samlet i en samletråd? De samlet jo penis størrelse trådene som er et mye mer interressant tema i samletråd.

Anonymkode: 76116...e0e

Hvorfor går du innpå der da når du ikke er interessert alikevel?

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes det er rart at kristne faktisk tror at gud elsker oss. Hvis det finnes en gud og en djevel, så er garantert menneskene djevelens verk.

Vi ødelegger kloden med forurensing, plast og bebyggelse. Vi hogger ned regnskoger, utrydder arter og ikke minst - vi holder milliarder av dyr i grusom fangenskap. Kun 0,1 % av NORSKE griser får se dagslys i sitt liv, utenom den dagen de blir sendt til slakt. Jeg grøsser ved tanken på hvordan dyr blir behandlet i andre land. Vi tvangsforer gjess for å få foie gras, vi kaster levende hannkyllinger i en kvern og vi holder flotte ville dyr som løver, tigre og leoparder i små bur for at vi skal toge forbi og ta bilder. Dyr i havet blir fanget i gamle teiner og sulter ihel, eller får plast i magen og dør en grusom død. 

Jeg kunne holdt på i en evighet. Poenget mitt er at menneskeheten er jordas VERSTE skadedyr, og en snill guds verste mareritt. Vi kjører jordkloden i grøfta og torturerer masse uskyldige dyr i prosessen. Jeg kjenner at jeg skjemmes av å være menneske, og himmelen ville ikke sluppet inn noen av oss. Selv om man tror man er "snill", så er alle med på ødeleggelsen. Så lenge man kjører bil, kjøper mat pakket inn i plast, bor i hus osv så bidrar man.

Finnes det en gud så har han gitt oss opp for lenge siden.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Kvinne87Rogaland skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det er rart at kristne faktisk tror at gud elsker oss. Hvis det finnes en gud og en djevel, så er garantert menneskene djevelens verk.

Vi ødelegger kloden med forurensing, plast og bebyggelse. Vi hogger ned regnskoger, utrydder arter og ikke minst - vi holder milliarder av dyr i grusom fangenskap. Kun 0,1 % av NORSKE griser får se dagslys i sitt liv, utenom den dagen de blir sendt til slakt. Jeg grøsser ved tanken på hvordan dyr blir behandlet i andre land. Vi tvangsforer gjess for å få foie gras, vi kaster levende hannkyllinger i en kvern og vi holder flotte ville dyr som løver, tigre og leoparder i små bur for at vi skal toge forbi og ta bilder. Dyr i havet blir fanget i gamle teiner og sulter ihel, eller får plast i magen og dør en grusom død. 

Jeg kunne holdt på i en evighet. Poenget mitt er at menneskeheten er jordas VERSTE skadedyr, og en snill guds verste mareritt. Vi kjører jordkloden i grøfta og torturerer masse uskyldige dyr i prosessen. Jeg kjenner at jeg skjemmes av å være menneske, og himmelen ville ikke sluppet inn noen av oss. Selv om man tror man er "snill", så er alle med på ødeleggelsen. Så lenge man kjører bil, kjøper mat pakket inn i plast, bor i hus osv så bidrar man.

Finnes det en gud så har han gitt oss opp for lenge siden.

Det var derfor Han sendte Jesus! :-) Han er den eneste som holder mål etter Guds hellige lov! Den som tror på Han blir ikke dømt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er bare en som er god, og det er Gud!

Gud i bibelen er jo verdens jævligste skapning, hevngjerrig, blodtørstig, narsissistisk, ond.

Nei, skulle man valgt religion etter hvem som er snillest, så er Buddha en mye fetere type enn han drittsekken du tror på.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gud i bibelen er jo verdens jævligste skapning, hevngjerrig, blodtørstig, narsissistisk, ond.

Nei, skulle man valgt religion etter hvem som er snillest, så er Buddha en mye fetere type enn han drittsekken du tror på.

Hva med oss mennesker da? Stemmer ikke dette her?     

Det finnes ikke én som er rettferdig,

ikke en eneste.

11 Det finnes ikke én som forstår,

ikke én som søker Gud.

12 Alle er kommet på avveier,

alle er fordervet.

Det finnes ikke én som gjør det gode,

ikke en eneste.

13 Strupen deres er en åpen grav,

på tungen har de svik,

under leppene ormegift,

14 munnen er full av forbannelse og bitterhet.

15 De er raske på foten når de vil utøse blod,

16 der de ferdes, er det ødeleggelse og elendighet.

17 Fredens vei kjenner de ikke.

18 Frykt for Gud har de ikke for øye. (Rom. 3)

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva med oss mennesker da? Stemmer ikke dette her?     

Det finnes ikke én som er rettferdig,

ikke en eneste.

11 Det finnes ikke én som forstår,

ikke én som søker Gud.

12 Alle er kommet på avveier,

alle er fordervet.

Det finnes ikke én som gjør det gode,

ikke en eneste.

13 Strupen deres er en åpen grav,

på tungen har de svik,

under leppene ormegift,

14 munnen er full av forbannelse og bitterhet.

15 De er raske på foten når de vil utøse blod,

16 der de ferdes, er det ødeleggelse og elendighet.

17 Fredens vei kjenner de ikke.

18 Frykt for Gud har de ikke for øye. (Rom. 3)

Jo, det er vel på tide at den uendelig gode guden din bare drukner oss alle igjen, inkludert alle nyfødte barn og kattepuser og alle andre jævla syndende svinene som ikke tilber guden din. Og deg og alle du er glad i da, det er bare plass til en familie på den arken.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, det er vel på tide at den uendelig gode guden din bare drukner oss alle igjen, inkludert alle nyfødte barn og kattepuser og alle andre jævla syndende svinene som ikke tilber guden din. Og deg og alle du er glad i da, det er bare plass til en familie på den arken.

Var derfor Han sendte Jesus! Han er den eneste som holder mål etter Guds hellige lov! :-) Den som tror på Han blir ikke dømt!

Skrevet

Så lenge kristne tror på Gud på en antropomorfisk måte, Så vil dem aldri se paradiset. Dem vil riktignok behandles bedre enn ateister feks. Gud er Rahim og Rahman.

Anonymkode: 7fd2a...732

Skrevet

TS; jeg har bedt Gud i åresvis om at han skal la meg dø! Bare sovne inn og aldri våkne igjen. Hvorfor svarer han meg ikke? Hvorfor hjelper han meg ikke? Hvorfor ignorerer han meg? Hvorfor DRITER han i meg? 

Anonymkode: 586be...487

Skrevet

TS; jeg har bedt Gud i åresvis om at han skal la meg dø! Bare sovne inn og aldri våkne igjen. Hvorfor svarer han meg ikke? Hvorfor hjelper han meg ikke? Hvorfor ignorerer han meg? Hvorfor DRITER han i meg? 

Troen kommer av forkynnelsen og forkynnelsen kommer ved Kristi Ord. Når en ber til Gud i Jesu navn hører Han. En blir frelst gjennom å høre evangeliet forkynt ved Guds Ord. F.eks. at en søker Gud i bibelen, og går på møter, eller ser på kristen tv, eller hører på møteopptak der dem forkynner loven og evangeliet.

Skrevet

jeg spør ikke hvordan jeg skal bli frelst. Jeg spør hvorfor han ikke hører/besvarer noen bønner

Skrevet

jeg spør ikke hvordan jeg skal bli frelst. Jeg spør hvorfor han ikke hører/besvarer noen bønner

Fordi en ikke ber i Jesu navn. Det spørs hvem Gud man ber til.

Skrevet

kan du be for meg da? 

"Spar heller et barn i Gaza, og la Anonymkode: 586be...487 dø". 

Kan du gjøre det? Nå, med en gang? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...