AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Det ble slutt mellom meg og eksen for over 1 år siden. Har ikke hørt noe fra han etter bruddet. Men nå den siste måneden når jeg legger ut storys på instagram, legger ut ganske ofte musikk og slike ting, så ser han alle storyene mine (han følger meg ikke, så han må ha søkt på meg). Dette skjer nå hver eneste gang jeg legger ut noe. Ikke bare det, han legger også ut storys rett etter jeg har lagt ut, og jeg vet at han pleier (eller pleide) aldri å legge ut noe eller være aktiv på instagram før.. Spørsmålet mitt er mest rettet mot menn, selvom dette er et kvinneforum: Hva ville fått deg til å gjøre sånt iforhold til eksen din? Se storys hver gang hun legger ut noe også lagt ut storys selv rett etterpå? Anonymkode: 97ad5...385
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Han vil følge med....evt sjekke om Du følger med på han. Hvorfor...tja. ensom, sjalu, vil ha kontakt igjen, han har gjort det ril en vane å søke deg opp.....umulig å si. Sjekker du hans story? Anonymkode: 3d1c3...767 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil følge med....evt sjekke om Du følger med på han. Hvorfor...tja. ensom, sjalu, vil ha kontakt igjen, han har gjort det ril en vane å søke deg opp.....umulig å si. Sjekker du hans story? Anonymkode: 3d1c3...767 Ts her. Nei jeg trykker meg ikke inn på hans profil i det hele tatt. Men kan se at han har lagt ut storys da profilbildet hans popper jo opp i viewerlisten på min story, og da ser jeg at det er en sånn ring rundt hans profilbilde hvis det gir mening.. Tror jeg bare velger å ignorere videre. Anonymkode: 97ad5...385
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Hvorfor lurer du på det? Anonymkode: ab550...73d 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor lurer du på det? Anonymkode: ab550...73d Synes bare det er litt rart å plutselig begynne å gjøre sånt 1 år etter det ble slutt.. Vil vite hvordan menn tenker. Ts Anonymkode: 97ad5...385
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #6 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes bare det er litt rart å plutselig begynne å gjøre sånt 1 år etter det ble slutt.. Vil vite hvordan menn tenker. Ts Anonymkode: 97ad5...385 Alle menn tenker ikke likt! Herregud. Hvorfoe bryr det deg? Skjønner ikke. Han er en eks. Anonymkode: ab550...73d 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #7 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle menn tenker ikke likt! Herregud. Hvorfoe bryr det deg? Skjønner ikke. Han er en eks. Anonymkode: ab550...73d Neida men mange menn kan ha en lignende væremåte og tankegang på enkelte ting, selvom de selvsagt ikke er like i den forstand. Ts Anonymkode: 97ad5...385 1 1
Virrevirrevapp Skrevet 24. februar 2024 #8 Skrevet 24. februar 2024 Han vil følge med på deg og skjønner ikke at du kan se det.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #9 Skrevet 24. februar 2024 Kan jo være det er tørt på damefronten, så sjekker han om du er tilgjengelig for litt bootycall. Ikke uvanlig det. Mennesker liker oppmerksomhet. Og det er lettere med de man kjenner fra før. Anonymkode: edde9...861 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå