AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #1 Skrevet 24. februar 2024 Det har gått et år siden jeg fikk vite at samboeren min hadde et forhold bak min rygg. Han bekreftet dette da jeg konfronterte han, sa han angra og etter mye fram og tilbake ble jeg hos han. Sliter veldig med å stole på han. Masse tanker om hvorfor han gjorde det og hvordan han greide å være sammen med henne og så komme hjem til meg som om ikke noe hadde hendt. Synes også det er vanskelig å møte hun andre rundt omkring på butikken, i skiløypa og hvor som helst. Vi har barn sammen og det er nok hovedårsaken til at jeg holder ut, men vil det noen gang bli bedre? Anonymkode: 1ffea...d97
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Ja, det blir bedre hvis han ikke bagatelliserer, men 1 år er ikke lenge. Jeg tilga etter 2, men var fremdeles mye lei meg en stund til. Anonymkode: 463bd...2e5
ennivk Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 Går du med disse tankene alene eller snakker dere sammen om dette? Tvilsomt at det blir bedre om du skal tilgi uten at han hjelper med å bygge opp tilliten i forholdet igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Tar lang tid å glemme sånt. Ett år er ofte ikke lang nok tid til å legge det bak seg hvis man vil fortsette forholdet. Kan ta flere år… For meg tok det rundt 2 år å tilgi og ikke bli forbanna inni meg hver gang jeg tenkte på det Anonymkode: 70b61...063
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 klarer dere å ha et normalt fungerende sex-liv? Anonymkode: 03c10...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå