Gå til innhold

Menn og sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hva jeg skulle kalle dette innlegget. Jeg er meget forvirret over alt og meg selv og alt som er for tiden. Jeg gikk ut av et forhold for ca 1 år siden, hvor jeg da var sikker på at jeg ble utsatt for psykisk vold. Da jeg på slutten av forholdet trodde jeg selv var en narsissist, jeg hadd ikke følelser lenger, var bare sint på alt og alle og hadde mistet total glød i meg selv, bokstavelig talt var jeg hvit og så ødelagt ut. Det skjedde mye i forholdet, så er ikke av disse grunner jeg trodde det. Jeg gikk en periode i terapi. Nå etter et år er jeg usikker på ALT. Jrg og ex har fortsatt mye kontakt, han er hos meg støtt og stadig pga felles barn. Vi koser oss på kveldene og gjør det vi alltid har gjort. Han glimter til mef disse negative tingene en gang i blandt, men i det hele virker han som en bedre person, dette får meg til å tvile på ALT. Men uansett til poenget: 

han tar ikke et nei for et nei da det kommer til sex. Han maser og gnager og gnir og klår, jeg kan si nei gang på gang opp til en time. 
I kveld lurte han på om han kunne legge seg ved siden av meg å kose litt, da svarte jeg med «kun kosing, ikke sex», da han var på vei mot meg sa jeg ifra at jeg har mensen. Da sier han bare «da kan jeg bare bli sittende her da». 
og jeg kjenner jeg blir litt skuffet, for han hinter alltid til at han vil faktisk kose med meg uten sex, men hvis han vet muligheten for sex ikke er der er han ikke interessert. Man kan sikkert si at «ja ja, men han er jo en ex», men sånn var de i alle år mens vi var sammen også. Jeg har hatt sex mot min vilje så mye, bare for å få den nærheten og kosen først. Det jeg lurer litt på, er alle menn sånn? 
jeg mister liksom litt piffen til å ha sex med han føler jeg, da det er sånn. Føler meg litt brukt. 
i slutten av forholdet følte jeg meg nærmest voldtatt. Jeg hadde nylig født, og måtte suge han 3 dager etter fødsel mens barnet lå bare noen meter unna oss. det var veldig ubehagelig.. men jeg gjorde det pga mitt lave selvbilde og at jeg ville at han skulle nyte meg og ingen andre. Etterhvert da vi hadde sex ble det bare eklere ig eklere, for jeg hadde så mye sex med han mot min vilje og han visste det også. Var så vidt han gadd forspill, og det var bare ubehagelig. Lå med gråten i halsen flere ganger. Tror dette er litt grunnen til at jeg er mindre tent på han nå også. Og jeg vet bare ikke hva jeg føler, hva som er feil eller riktig eller noe lenger ??? 

Anonymkode: 8cd21...248

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ha sex overhodet når vedkommende er en ex tenker jeg da..

Er vel ikke forpliktet til det?

Gro deg en ryggrad og si nei.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

han tar ikke et nei for et nei da det kommer til sex. Han maser og gnager og gnir og klår, jeg kan si nei gang på gang opp til en time. 
I kveld lurte han på om han kunne legge seg ved siden av meg å kose litt, da svarte jeg med «kun kosing, ikke sex», da han var på vei mot meg sa jeg ifra at jeg har mensen. Da sier han bare «da kan jeg bare bli sittende her da». 

Jeg har hatt sex mot min vilje så mye, bare for å få den nærheten og kosen først. Det jeg lurer litt på, er alle menn sånn? 

Jeg hadde nylig født, og måtte suge han 3 dager etter fødsel mens barnet lå bare noen meter unna oss. det var veldig ubehagelig..

for jeg hadde så mye sex med han mot min vilje og han visste det også. 

Sorry, men han høres jo helt hjerneskadet ut. 

Samtidig står du jo i dette frivillig. Hva faen driver du med? 

Anonymkode: dbae7...83c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du lurer på om alle menn er sånn. Nei det er de selvfølgelig ikke.

Han "utnytter" deg for sex. Du "utnytter" han for kos og nærhet. Begge deler er like bra/dårlig. Om det funker for dere eller ikke må dere bli enig om. Hvis du er mot sex men for kos så er du nok litt utenfor normalen, og bør vurdere om det er bærekraftig på sikt. Du vil jo da ha en del av pakka, men ikke hele. Det vil sikkert ikke være nok for han, og hvis dere fortsatt skal møtes sånn så blir det jo en veldig skjevhet i forventninger.

Anonymkode: 5cdb7...79a

Skrevet

De fleste menn er ikke sånn. Kom deg til hlvete bort.

Anonymkode: 21121...4ff

• Nyttig 1
Skrevet

Dere må få dere en samværsavtale så han har tid med barnet hos seg. 

Han skal jo ikke behøve å være hos deg for å ha kontakt med barnet og da trenger en ikke ha noen lange møter. 

Sex og kos kan du ha med noen du har lyst på.

• Nyttig 1
Skrevet

Det der høres veldig usunt ut. Høres ut som både psykisk og seksuell vold. 

Nei alle menn er absolutt ikke slik. 

Sett tydelige grenser for xn, få hjelp i terapi. Du har ikke plikt til verken kos eller sex. Han høres ut som et skikkelig fælt menneske 

Her må du være hard og streng, jeg vet, det koster enormt. Sett meget tydelige rammer. Ikke "heng" med han i det hele tatt. 

Vil også tipse om mental helse sin telefon som er gratis❤️

Skrevet

Hvorfor er han hos deg hele tiden?
Hvorfor kan han ikke ha barn hos seg selv? 

Og hvorfor er han der etter at barn har lagt seg? 

Få ham ut av huset ditt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Visste ikke helt hva jeg skulle kalle dette innlegget. Jeg er meget forvirret over alt og meg selv og alt som er for tiden. Jeg gikk ut av et forhold for ca 1 år siden, hvor jeg da var sikker på at jeg ble utsatt for psykisk vold. Da jeg på slutten av forholdet trodde jeg selv var en narsissist, jeg hadd ikke følelser lenger, var bare sint på alt og alle og hadde mistet total glød i meg selv, bokstavelig talt var jeg hvit og så ødelagt ut. Det skjedde mye i forholdet, så er ikke av disse grunner jeg trodde det. Jeg gikk en periode i terapi. Nå etter et år er jeg usikker på ALT. Jrg og ex har fortsatt mye kontakt, han er hos meg støtt og stadig pga felles barn. Vi koser oss på kveldene og gjør det vi alltid har gjort. Han glimter til mef disse negative tingene en gang i blandt, men i det hele virker han som en bedre person, dette får meg til å tvile på ALT. Men uansett til poenget: 

og jeg kjenner jeg blir litt skuffet, for han hinter alltid til at han vil faktisk kose med meg uten sex, men hvis han vet muligheten for sex ikke er der er han ikke interessert. Man kan sikkert si at «ja ja, men han er jo en ex», men sånn var de i alle år mens vi var sammen også. Jeg har hatt sex mot min vilje så mye, bare for å få den nærheten og kosen først. Det jeg lurer litt på, er alle menn sånn? 
jeg mister liksom litt piffen til å ha sex med han føler jeg, da det er sånn. Føler meg litt brukt. 
i slutten av forholdet følte jeg meg nærmest voldtatt. Jeg hadde nylig født, og måtte suge han 3 dager etter fødsel mens barnet lå bare noen meter unna oss. det var veldig ubehagelig.. men jeg gjorde det pga mitt lave selvbilde og at jeg ville at han skulle nyte meg og ingen andre. Etterhvert da vi hadde sex ble det bare eklere ig eklere, for jeg hadde så mye sex med han mot min vilje og han visste det også. Var så vidt han gadd forspill, og det var bare ubehagelig. Lå med gråten i halsen flere ganger. Tror dette er litt grunnen til at jeg er mindre tent på han nå også. Og jeg vet bare ikke hva jeg føler, hva som er feil eller riktig eller noe lenger ??? 

Dette syns jeg er ille for deg og slik skal det ikke være. Og det som også er ille er at det er mange damer som har det som deg. Og forstår at det ofte ikke er lett å komme ut av for mange damer. Alle menn er ikke slik og jeg ville aldri presse noen til sex. Og har du et barn så må du først ta ansvar for barnet og så ha sex senere. jeg kan ikke tenke meg et forhold uten sex men det må være ønskelig fra begge. Sex er mye å gi den andre nytelse men også få nytelse.

Skrevet

Som jeg skrev i innlegget sier jeg jo nei, men han tar ikke et nei for et nei. 
som i går sa jeg fra at jeg hadde uka, men da fortsatte han og bare ta på meg der nede og på puppene mine, selvom jeg sa jeg ikke likte det. Etterhvert forstod han at han ikke kommer noen vei, og da føler jeg nesten at han blir litt sur, selvom han sier han ikke er sur. Så jeg får en lei følelse av at jeg har sagt nei: 

jeg har hele livet slitt med å si nei, jeg er en ja person. Har forskjellige diagnoser som tilsier at det er vanskelig for meg å sette grenser… 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du lurer på om alle menn er sånn. Nei det er de selvfølgelig ikke.

Han "utnytter" deg for sex. Du "utnytter" han for kos og nærhet. Begge deler er like bra/dårlig. Om det funker for dere eller ikke må dere bli enig om. Hvis du er mot sex men for kos så er du nok litt utenfor normalen, og bør vurdere om det er bærekraftig på sikt. Du vil jo da ha en del av pakka, men ikke hele. Det vil sikkert ikke være nok for han, og hvis dere fortsatt skal møtes sånn så blir det jo en veldig skjevhet i forventninger.

Anonymkode: 5cdb7...79a

Jeg er glad i sex, har alltid hatt mer drift enn han. Men de siste årene ble det bare ekkelt og jeg følte meg voldtatt. Etter fødsel så maste han allerede samme dagen «åååh, gleder meg til det har gått 5 uker». Det var ingenting om meg eller fødselen, jeg følte meg ikke verdsatt som kvinne som hadde satt liv til verden. Alt handlet om den jævla sexen. Da 5 uker hadde gått hadde jeg ikke lyst, men han fikk presset meg til å prøve for kanskje jeg likte det sa han. Jeg ble med, gang på gang uten lyst. Jeg var bokstavelig talt tørr og ikke klar. Det ble jo godt under akten, men føltes liksom ikke riktig uansett. 
jeg sa til han husker jeg at hvis jeg kanskje får litt kos og nærhet på dagtid, kanskje jeg får mer lyst. Den kosen jeg da fikk var en klaps på rumpa, puppenknaing(som jeg ikke likte pga amming), jeg fikk aldri ligge i armkroken hans, eller noe vanlig kos. Og etterhvett ble det bare en dårlig sirkel. Jeg sa det til han også at jeg følte meg voldtatt, men han fortsatte å prøve hver kveld. Etterhvert ville han ikke mer, for da sa han at han ikke ville være en voldtektsmann, men da følte jo jeg det var noe galt så jeg spurte jo hvorfor han ikke ville ha meg, og da har runden på gang på ny… 

han er hos meg for han var ikke snill med barna, og jeg ville ikke at han skulle ha barna alene. Nå har jeg endret det litt, men han ordner ikke hjemmet sitt, så det går ikke an å ha samvær hos han. 

jeg tenker ofte på sex, og er ofte kåt. Bare ikke da han er her og det er så vondt :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...