Gå til innhold

Raskekaker (bestilling av kaker fra kiwi, Rema etc)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har testet raskekaker.no for bestilling av kake? Ser at både Kiwi, Rema og Extra har anledning for bestilling på ulike nettsider. Hvordan er disse kakene? De ser gode ut på bildet, men er dette noe man kan servere i 60 årslag? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir kakene som leveres til Kiwi, Spar og Meny laget hos den lokale Bakehusetavdelingen. Så de blir med andre ord laget på et bakeri/konditori. Jeg har i alle fall vært fornøyd når jeg har bestilt 🙂

• Liker 4
Skrevet

Har bestilt marsipankake fra Raskekaker ved flere anledninger, alltid vært fornøyd! 

I forrige feiring på jobb valgte vi Raskekaker(Bakehuset) istedenfor det lokale bakeriet, og det var ganske enstemmig at den var hakket bedre enn kakene de pleide bestille. 

Anonymkode: a6bcf...4ca

• Liker 1
Skrevet

Kakene blir jo laget i konditorier, så ser ikke at det skulle være noe problem å servere i 60-års dag😊 Det er ikke masseprodusert fra en eller annen fabrikk. 

Anonymkode: 74295...62b

• Liker 1
Skrevet

Fryktelig priser! Du lager ti stk selv til den prisen. 

Anonymkode: 4ad7d...fda

Skrevet

Bestilte flere til en konfirmasjon. Gode kaker

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger. 

_popcorn_, adm

Skrevet

Har bestilt kake fra Meny - marsipankake. Den var NYYYYDELIG.  Og fin pyntet (brukte bilde av barn for konfirmasjon).  Alle elsket kaken, og du kan jo bestille smaken du liker.  

Anonymkode: 174c3...f6b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestiller ofte fra der. (er billigere enn å bestille fra bakeri) synes de er kjempe gode! Spesielt sjokoladekaken 😋 bestiller kun fra bakeri hvis det er en spesiell kake, slik som dåpskaken jeg hadde spesefike ønsker om ☺️

Ja jeg vet man kan bake selv. Jeg er kokk og baker sikert 100 kaker hver uke. Gidder ikke å gjøre det hjemme 😂

Anonymkode: 59238...4c9

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bestiller innimellom marsipankaken man «designer» selv (altså smaksmessig). Den får alltid masse ros! Den beste marsipankaken jeg smaker selv og. Så jeg er godt fornøyd!

Anonymkode: 4dcf6...84b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...