AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Babyen er straks 7 uker og ammingen har gått fint til nå. De siste dagene har det vært mye hyppig amming på kveldene, men også en god del kaving. Hun vrir seg unna, virker sint og tar tak på nytt osv. mange ganger. Jeg har prøvd å klemme på nippelen og da kommer det jo melk ut i en stråle(trodde først det betydde at det var tomt da baby ble sint) Anonymkode: f3efb...539
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #2 Skrevet 24. februar 2024 Google kveldsuro. Der er normalt, særlig fra 6-12 uker. Anonymkode: 21611...131
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 Kveldsuro ja:) helt vanlig Anonymkode: ecf55...927
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Jeg trodde kveldsuroskulle GI seg fra 6 uker? Det har vært ganske rolig til nå, så trodde vi hadde sluppet unna 😅 Er bare så utrolig uvant at hun ikke vil ha pupp, det har liksom vært løsningen på alt frem til nå! Anonymkode: f3efb...539
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #5 Skrevet 25. februar 2024 Er det i starten av ammingen, eller etter en stund? Om det er i starten kan det være melkestrålen er litt kraftig og ubehagelig, isåfall kan du melke littegrann i en kopp/vasken selv. Evnt kan det være motsatt, at hun er sulten og frustrert over at det tar litt tid eller krever at hun suger litt kraftigere mot slutten (eller for å starte utdriviningen), isåfall går det an å klemme litt mens du ammer for å prøve å hjelpe henne litt. Om du har ammet veldig hyppig uten at hun tømmer brystet så kan det ha økt produksjonen veldig, dersom det føles som puppene ikke blir tomme og baby blir fort mett og fort sulten, så ville jeg lest om overproduksjon på ammehjelpens nettsider og evnt prøvd tiltakene der hvis du føler det stemmer (særlig hvis du vet at baby legger godt på seg) Anonymkode: 32d51...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå