AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Vi har det veldig vanskelig sammen for tiden. Vurderer å gå fra hverandre, selv om jeg ikke skal gå inn på detaljer rundt hvorfor. Uansett, i kveld foreslo han å gjøre noe hyggelig i helgen, en aktivitet som jeg har foreslått lenge. Vi har barn som skal være med. Det har vært lite sex i det siste fordi forholdet skranter, tror det er ca. en uke siden sist. Han prøvde seg rett etter å ha foreslått å gjøre noe hyggelig. Jeg hadde ikke lyst og avviste på en pen måte. Det falt ikke i god jord og planene for i morgen er avlyst. Han la seg i protest og beskyldte meg for å drive med et psykisk spill, fordi vi bare kan ha sex når jeg vil, som han sier. Burde jeg bare gitt etter når han foreslo noe positivt? Han liker ikke å ha sex når jeg ikke er super-engasjert, så det krever litt mer enn å bare la han få en kjappis og bli ferdig. Han forventer at jeg får flere orgasmer hver gang, siden jeg normalt sett klarer dette. Anonymkode: 5d24a...df5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Han avlyste koselige planer med deg og barna fordi du ikke ville ha sex? Jeg vet hvem som driver med psykologisk spill her 🙄 Anonymkode: c8bb0...faf 22 20
Sofakona Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Eh...det er en hel uke siden sist...han forventer at du skal ha sex ...men ikke kjappe...for du må få mange orgasme... Vel håper iallefall ikke sex er grunnen til at dere vurdere å gå fra hverandre..for dere har iallefall nok sex 4 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 Hvorfor kan ikke du gjennomføre planene, uten han? Sånn sutring og gaslighting burde få konsekvenser.. det er umodent og barnslig gjort av han å avlyse og ødelegge hele helgen pga ett nei. Anonymkode: 24794...236 14
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 Hold på planen om å gå fra ham👍 Anonymkode: e764e...b08 4 6
Bombasi Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 Det er jo HAN som bedriver psykologisk spill. Det er jo så manipulativt og barnslig at det halve kunne vært nok. Du skal selvfølgelig ikke gi etter. La han surke til krampen tar han, og gjør heller bruddet til realitet. 5 5
Blåttvann Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 Han er selvfølgelig problemet og det vet du egentlig. Håper du får det bedre uten han. ❤️ Det er han som driver psykisk spill ved å foreslå en aktivitet du vil for å presse deg til sex. Og det at du må få orgasme for at han skal være fornøyd er jo bare fordi han da klarer å lire seg selv til at du har lyst på han. Ligger du bare der så blir det tydelig hva han driver med, har sex med deg når du ikke vil. Han drar deg inn i sine egne mentale problemer når han holder på sånn. Greit at mannfolket vil at du skal få orgasme, men det hørtes ut som et usunt fokus hos han slik du beskriver det. 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 Eh ja, dere kan bare ha lyst når dere begge vil. En mann som ikke skjønner det er ikke vits i å samle på. Man skal ikke ha sex hvis man ikke vil! Anonymkode: 5dd69...9fe 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 Jeg kan selvsagt fortsatt gjennomføre planene uten han, men da blir det jo ikke som en samlet familie. Riktig at sex er ikke grunnen til at vi sliter i forholdet, selv om det er et problem at jeg sliter med å tenne på han pga hvordan forholdet er. Ts Anonymkode: 5d24a...df5 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 Kan ikke du gjøre det du har foreslått alene da? Må han absolutt være med? Og hva fsen skjer med smågutter som trasser når de ikke FÅR sex av dama? Sier som Per og Pål: Æsj hva skal du med den? Anonymkode: 64b9d...c58 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Skrevet 23. februar 2024 For barna sin skyld, håper jeg dere gjør brudd-prosessen så smidig som mulig. Anonymkode: 1401b...1f6
petterm Skrevet 23. februar 2024 #12 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har det veldig vanskelig sammen for tiden. Vurderer å gå fra hverandre, selv om jeg ikke skal gå inn på detaljer rundt hvorfor. Uansett, i kveld foreslo han å gjøre noe hyggelig i helgen, en aktivitet som jeg har foreslått lenge. Vi har barn som skal være med. Det har vært lite sex i det siste fordi forholdet skranter, tror det er ca. en uke siden sist. Han prøvde seg rett etter å ha foreslått å gjøre noe hyggelig. Jeg hadde ikke lyst og avviste på en pen måte. Det falt ikke i god jord og planene for i morgen er avlyst. Han la seg i protest og beskyldte meg for å drive med et psykisk spill, fordi vi bare kan ha sex når jeg vil, som han sier. Burde jeg bare gitt etter når han foreslo noe positivt? Han liker ikke å ha sex når jeg ikke er super-engasjert, så det krever litt mer enn å bare la han få en kjappis og bli ferdig. Han forventer at jeg får flere orgasmer hver gang, siden jeg normalt sett klarer dette. Anonymkode: 5d24a...df5 Han prøver å kjøpe sex av deg, og så blir han sur når du ikke lar deg bestikke! 3 2
Tobias001 Skrevet 23. februar 2024 #13 Skrevet 23. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har det veldig vanskelig sammen for tiden. Vurderer å gå fra hverandre, selv om jeg ikke skal gå inn på detaljer rundt hvorfor. Uansett, i kveld foreslo han å gjøre noe hyggelig i helgen, en aktivitet som jeg har foreslått lenge. Vi har barn som skal være med. Det har vært lite sex i det siste fordi forholdet skranter, tror det er ca. en uke siden sist. Han prøvde seg rett etter å ha foreslått å gjøre noe hyggelig. Jeg hadde ikke lyst og avviste på en pen måte. Det falt ikke i god jord og planene for i morgen er avlyst. Han la seg i protest og beskyldte meg for å drive med et psykisk spill, fordi vi bare kan ha sex når jeg vil, som han sier. Burde jeg bare gitt etter når han foreslo noe positivt? Han liker ikke å ha sex når jeg ikke er super-engasjert, så det krever litt mer enn å bare la han få en kjappis og bli ferdig. Han forventer at jeg får flere orgasmer hver gang, siden jeg normalt sett klarer dette. Anonymkode: 5d24a...df5 Jeg skjønner han godt. For meg virker det som du ikke er villig til å ta forholdet videre 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #14 Skrevet 23. februar 2024 En uker er ikke lenge mtp at dere sliter og vurderer å gå ifra hverandre. Å kjøpe deg med noe han vet du har lyst til for å få sex og så avlyse når du ikke har lyst? Hva feiler den mannen? Anonymkode: b693f...b25 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #15 Skrevet 23. februar 2024 Veldig vanskelig å si noe om, uten å ha hørt hans versjon først. Anonymkode: 5761c...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #16 Skrevet 24. februar 2024 Kommunikasjon er vanskelig når det først har skjært seg. Anonymkode: 48758...1aa
Sinsiew Skrevet 24. februar 2024 #17 Skrevet 24. februar 2024 Du skal gi han sex, fordi han foreslo en familieaktivitet du allerede har foreslått at dere skal gjøre. Og når du sier nei til sex, så lar han det gå ut over barna? Nei altså, la meg bare si at jeg forstår hvorfor du vil skilles. 7 3
Sinsiew Skrevet 24. februar 2024 #18 Skrevet 24. februar 2024 Tobias001 skrev (16 timer siden): Jeg skjønner han godt. For meg virker det som du ikke er villig til å ta forholdet videre Haha, altså hæ? Hun er ikke villig til å ta forholdet videre fordi hun ikke ville premiere han med sex for å endelig si ja til noe hun har forslått for familien lenge? 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #19 Skrevet 24. februar 2024 Sinsiew skrev (1 minutt siden): Du skal gi han sex, fordi han foreslo en familieaktivitet du allerede har foreslått at dere skal gjøre. Og når du sier nei til sex, så lar han det gå ut over barna? Nei altså, la meg bare si at jeg forstår hvorfor du vil skilles. Ikke akkurat fordi han foreslo, men fordi han endelig var villig til å bli med. Han gamer stort sett i helgene og vil ikke finne på noe som familie eller med barna alene. Unnskylder seg med at jeg er mye gladere i å være utenfor huset og er mer rastløs, så derfor er det naturlig at jeg aktiviserer barna. Jeg blir selvsagt sliten av å alltid ha det ansvaret alene og ingen egentid, i tillegg til at vi blir en ganske dysfunksjonell familie av det. Han følte nok at han var veldig snill og raus som var villig til å ofre egentid og gaming for å tilbringe tid med oss, og at han derfor fortjente belønning for det. Uansett. Planene ble gjennomført uten han, men vi fikk med oss en venninne av meg (som er gravid og veldig glad i barn). Vi hadde det veldig hyggelig og har akkurat kommet oss hjem og slapper av foran TV. Etterpå blir det hjemmelaget pizza. Takk for alle svar! Jeg vet jo egentlig innerst inne hvem som oppfører seg dårlig her, men noen ganger blir jeg bare veldig usikker på om det er jeg som er (i det minste litt) urimelig. Ts Anonymkode: 5d24a...df5 3 9
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #20 Skrevet 24. februar 2024 Hørtes helt riktig ut fra din side. Sex er som regel en veldig dårlig idé når forholdet er dårlig. Anonymkode: 01c6f...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå