AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Del Skrevet 23. februar 2024 Har vært gjennom Ivf å satte inn en blastocyst. Men fikk negativ test, testet dårlig 🙈 men vært dårlig noen få dager og tok en ny en i dag. Den var positiv 😊 men spørsmålet er, kan jeg starte opp igjen på støtte medisin ? Gikk på cyclogest og blodfortynnende. Redd for å gjøre feil. Har vært uten siden mandag. Anonymkode: f5ce6...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Del Skrevet 23. februar 2024 Du fikk negativ test på testdag som var på mandag - 14 dager etter innsett? Og nå i dag så var den positiv? Ville i så tilfelle bedt om en tidlig sjekk på klinikken. Jeg hadde ikke startet opp noe medikamenter før jeg hadde fått kontakt med klinikk, men sikkert ikke noe problem med å gjøre det siden medikamentene er ment å bruke. Anonymkode: b39a8...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #3 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 22.05): Har vært gjennom Ivf å satte inn en blastocyst. Men fikk negativ test, testet dårlig 🙈 men vært dårlig noen få dager og tok en ny en i dag. Den var positiv 😊 men spørsmålet er, kan jeg starte opp igjen på støtte medisin ? Gikk på cyclogest og blodfortynnende. Redd for å gjøre feil. Har vært uten siden mandag. Anonymkode: f5ce6...387 Hvordan gikk det? Hvor mange dager etter innsett hadde du testdag?😄 Anonymkode: 571a9...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2024 #4 Del Skrevet 25. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan gikk det? Hvor mange dager etter innsett hadde du testdag?😄 Anonymkode: 571a9...1b4 Hadde test dag 10 dager etter innsett. Er gravid, men tror jeg mister. Føler litt mensen kramper. Håper det ikke er det, å at det går over Anonymkode: f5ce6...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå