Gå til innhold

Positiv test, kan jeg starte opp på støtte medisin igjen ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært gjennom Ivf å satte inn en blastocyst. Men fikk negativ test, testet dårlig 🙈 men vært dårlig noen få dager og tok en ny en i dag. Den var positiv 😊 men spørsmålet er, kan jeg starte opp igjen på støtte medisin ? Gikk på cyclogest  og blodfortynnende. Redd for å gjøre feil. Har vært uten siden mandag.  

Anonymkode: f5ce6...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fikk negativ test på testdag som var på mandag - 14 dager etter innsett? Og nå i dag så var den positiv? 

Ville i så tilfelle bedt om en tidlig sjekk på klinikken. Jeg hadde ikke startet opp noe medikamenter før jeg hadde fått kontakt med klinikk, men sikkert ikke noe problem med å gjøre det siden medikamentene er ment å bruke. 

Anonymkode: b39a8...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 22.05):

Har vært gjennom Ivf å satte inn en blastocyst. Men fikk negativ test, testet dårlig 🙈 men vært dårlig noen få dager og tok en ny en i dag. Den var positiv 😊 men spørsmålet er, kan jeg starte opp igjen på støtte medisin ? Gikk på cyclogest  og blodfortynnende. Redd for å gjøre feil. Har vært uten siden mandag.  

Hvordan gikk det? Hvor mange dager etter innsett hadde du testdag?😄

Anonymkode: 571a9...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan gikk det? Hvor mange dager etter innsett hadde du testdag?😄

Anonymkode: 571a9...1b4

Hadde test dag 10 dager etter innsett. Er gravid, men tror jeg mister. Føler litt mensen kramper. Håper det ikke er det, å at det går over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...