AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Har en sak som er anmeldt men henlagt, Men jeg vet en kan søke om voldsoffererstatning. Men så leser jeg at den som er påført meg den skaden skal bli informert om dette. Jeg føler det er vanskelig for meg og jeg blir veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Noen som har råd eller informasjon om dette? Hva får vedkommende vite om det? Anonymkode: 56e8d...6cc 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Naturlig nok vil gjerningspersonen få vite om det ettersom det er de som er i utgangspunktet erstatningsansvarlige og måtte betale summen. Anonymkode: 2e0a3...edc 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Etter det nye, sinnsvake, regelverket får vedkommende innsyn i alt. Inkludert dine helseopplysninger Anonymkode: 128c7...277
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har en sak som er anmeldt men henlagt, Men jeg vet en kan søke om voldsoffererstatning. Men så leser jeg at den som er påført meg den skaden skal bli informert om dette. Jeg føler det er vanskelig for meg og jeg blir veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Noen som har råd eller informasjon om dette? Hva får vedkommende vite om det? Anonymkode: 56e8d...6cc Prøv,men forvent årevis med venting og pga henlagt sak mest sannsynlig avslag. Anonymkode: a6f85...94a
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Etter det nye, sinnsvake, regelverket får vedkommende innsyn i alt. Inkludert dine helseopplysninger Anonymkode: 128c7...277 En har ingen rettigheter lenger for all den smerte både fysisk og psykisk en er påført altså. Anonymkode: 56e8d...6cc
Amistad Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 Norge er dessverre kaldt slik. null rettigheter null alt bortsett fra et blikk og en kald skulder ... 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): En har ingen rettigheter lenger for all den smerte både fysisk og psykisk en er påført altså. Anonymkode: 56e8d...6cc https://www.advokatbladet.no/bistandsadvokater-voldsoffererstatning/den-nye-voldsoffererstatningsloven-er-ikke-rettsstaten-verdig/187013 Anonymkode: 128c7...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå