Gå til innhold

Undring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen kompiser han ene har verdier for ca 25 mill og han andre for 60 mill (Begge er sparsommelige han med 60 har litt alko problemer og kanskje litt annerledes skrudd sammen enn folk flest da han kommer i konflikt med samarbeidspartnere)

Begge har blitt single men til tross for at  de er bemidlet er det ingen kø av damer til tross for at det sies at damer er opptatt av penger og makt (Primitivt instinkt fra apetiden da Alphahannen bedekker alle i utgangspunktet)

Jeg var i en begravelse er en hel vanlig mann på 50 år mellomleder ikke" Brad pitt" men sikker kjekk litt over gjennomsnittet kjekk.

Måtte som kulturen forventer gå i nystrøket dress. tenkte ingen videre på damer men så 5-6 damer uoppfordret glante til tross for at jeg går i min 5500 kroner Dressmann dress (på gata I Oslo uten å gå ut på byen=

Er det virkelig sånn at damer faller for en som sitter i en fin dress på eksempelvis BA3 å kjøper for 2-3 000 i Champagne kanskje med forbrukslån i forhold til skikkelige mannfolk med ordentlige jobber og ryddig økonomi eller er det noe galt med kompisene mine.

Eller er det at damer ikke sjekker er interessert i å sjekke hvem de dater/møter ?

(Bare en undring, i tillegg til at jeg lurer på å gå med dress også på byen🙃)

Anonymkode: b5850...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 755ca...da8

Skrevet

Ofte skjønner vi damer hvem som er innenfor rekkevidde og ikke. Jeg bruker ikke en kalori på kjekke menn med penger, jeg har jo ikke sjans uansett 🤷‍♀️

Anonymkode: ab500...c4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 755ca...da8

Tråden har overskrift 😀

Skrevet

Eirik Thorstvedt er en alfahann, ikke for status men for utstråling. 

Anonymkode: 79889...cb9

Skrevet

Utstråling i seg selv er vel ikke nok til å være Alphahann men sympatisk kar han Thorstvedten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...