Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen sto jeg på badet ( lite bad ), hvor jeg hører at det kommer tyden av at en dråpe blir dannet, også ser jeg en hvit dus skygge som faller noen cm før jeg hører lyden av væske som treffer gulvet.  

Taket hvor jeg hørte lyden fra er betong (bor i blokk) og det er ingen vannrør der. Gulvet var tørt, og ingenting i taket.  Når jeg forteller bestevenninna mi om dette ista mens hun var her, kom det lyden av en dråpe igjen og vi begge reagerte samtidig på det. Samme rom. Begge vaskene og dusjen var tørr, så ingenting derifra.  

Jeg går til psykolog og har helt nylig tatt test som viser at jeg på ingen måte verken er psykotisk eller har vrangforestillinger.  

Prøvde å google og ser at flere skriver å ha opplevd det samme. Men finner ikke svaret på hva det er. 

Anonymkode: 8f1c4...86b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at lyden og det jeg ser er i gangen, ikke badet.  

Skrevet

Er nok kondens i rørene til badvifte/ventil og så tolket du en tilfeldig skygge i synsfeltet som at det hadde en sammenheng med lyden.

Anonymkode: 7f130...8c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er nok kondens i rørene til badvifte/ventil og så tolket du en tilfeldig skygge i synsfeltet som at det hadde en sammenheng med lyden.

Anonymkode: 7f130...8c0

Eri gangen. Ikke badet:) 

Skrevet

Vanskelig og si ;) 

• Liker 1
Skrevet

Hvilken lyd lager en dråpe som blir dannet? 

Om dette akkurat har dukket opp så ville jeg vurdert å tenke på å kontakte rørlegger. Sannsynligvis bare noe kondens, kanskje snø som smelter et sted (utrolig hvordan lyd kan bære iblant pga ventilasjon eller materiale), men det kan jo også være rør som lekker og må fikses. Du påstår det er ingen rør men antar både du og naboer over og under har rennende vann, så det finnes rør både i tak og vegger hos deg altså.

Ei venninne av meg opplevde noe som man omtrent bare ser på film, hun hørte også på en måte lyden av vann uten å se noe vann. Så raste hele taket ned i senga hennes en dag, hadde vært vannlekkasje på badet over, og de var bortreist på ferie så det hadde samlet seg til taket ga etter.

Anonymkode: 75ca2...d50

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde kontaktet noen som kunne sjekket for lekkasjer. Det betyr ingenting hvor det drypper, vannet renner der det kommer til - ja, dråpene lager seg alternative ruter, men problemet tilhører enten rørleggerbransjen, murerbransjen eller snekkerbransjen og ikke alternativbransjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...