AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Forrige gang vi pusset opp badet måtte vi bruke murer fra ett firma, rørlegger fra et annet firma og elektriker fra et tredje firma. Dette prosjektet tok jo så innmari lang tid fordi vi måtte koordinere prosjektet selv. Mureren kunne ikke gjøre mer før rørleggeren hadde vært der. Så var rørleggeren to dager for sen. Når han endelig kom innom tok greia hans kanskje en halvtime, så måtte vi vente på mureren i to dager igjen. Og sånn holdt de på. Når vi nå skal pusse opp badet i vårt nye hus kunne jeg ønsket meg et firma som vi bare gir nøklene til, reiser på ferie og kommer hjem til nytt bad. Altså at de har flere fagarbeidere som koordinerer seg selv. Finnes det? Koster det isåfall mye mer enn å bruke arbeidere fra forskjellige firma? 😅 Anonymkode: ebd0d...e9f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Hahah jeg vet ikke hvorfor jeg kallte dem renovasjonsarbeidere i tittelen😂 begynner å bli sent og jeg har ammetåke! Ts Anonymkode: ebd0d...e9f 1 1
bvp Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 (endret) Tja, en renovasjonsarbeider er f.eks. en søppelkjører så du kan jo ringe de som tømmer søppel hos deg. Edit: Jeg MÅTTE bare kommentere selv om jeg regnet med at du mente noe annet. Endret 23. februar 2024 av bvp 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 bvp skrev (Akkurat nå): Tja, en renovasjonsarbeider er f.eks. en søppelkjører så du kan jo ringe de som tømmer søppel hos deg. Ja, det hadde jo vært innmari kjekt om de som kommer å tømmer søppel nå på tirsdagen kunne fikset badet med det samme! ts Anonymkode: ebd0d...e9f 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 Du får en entrepenør eller egen prosjektleder til å fikse alt slikt. Anonymkode: 1fc35...220 2 1
Maskinfører Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 Aner ikke hvor du bor men er det i Vestfold har vi ett firma på mitt hjemsted som heter Ibygg det er tredelt firma og er i gruppen https://www.i-bygg.no/ Ibygg Ifarge Ielekro 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 Dette er jo hva kjedebutikkene gjør, altså comfort, fagflis mm. Anonymkode: 1b468...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 Det er vel mange som tar dette totalansvaret, både kjeder (Bademiljø f.eks) og lokale entreprenører. Det koster vel muligens litt ekstra. Du får en totalpris. Anonymkode: a1fae...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Aner ikke hvor du bor men er det i Vestfold har vi ett firma på mitt hjemsted som heter Ibygg det er tredelt firma og er i gruppen https://www.i-bygg.no/ Ibygg Ifarge Ielekro Skulle ønske jeg bodde i vestfold, da hadde du muligens fått en PM av meg men da googler jeg «tredelt firma (mitt hjemsted)» AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får en entrepenør eller egen prosjektleder til å fikse alt slikt. Anonymkode: 1fc35...220 Jeg trodde vi gjorde det forrige gang men vi ble jo nedrent av telefoner og styr 😕 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er jo hva kjedebutikkene gjør, altså comfort, fagflis mm. Anonymkode: 1b468...4cf AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel mange som tar dette totalansvaret, både kjeder (Bademiljø f.eks) og lokale entreprenører. Det koster vel muligens litt ekstra. Du får en totalpris. Anonymkode: a1fae...3cf Oi, var ikke klar over at man kunne bruke butikkene til det. Har dere positive erfaringer? ts Anonymkode: ebd0d...e9f 1 1
enkefru Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 Jeg leide inn et firma som koordinerte alle håndverkerne og arbeidet generelt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #11 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle ønske jeg bodde i vestfold, da hadde du muligens fått en PM av meg men da googler jeg «tredelt firma (mitt hjemsted)» Jeg trodde vi gjorde det forrige gang men vi ble jo nedrent av telefoner og styr 😕 Oi, var ikke klar over at man kunne bruke butikkene til det. Har dere positive erfaringer? ts Anonymkode: ebd0d...e9f Erfaringen min er at det er veldig avhengig av folkene som kommer for å jobbe. Bademiljø og andre hyrer jo inn andre bedrifter og kan vel ikke garantere at det er flinke folk hele veien. Jeg har gode erfaringer med Bademiljø, det gikk raskt og ikke behov for koordinering fra meg. Men de har jo mange butikker rundt om så avhenger av hvor det er. Har også brukt lokal stor entreprenør som var en katastrofe, masse styr og lite kontroll. De har jo da alle slags oppdrag som sin "spesialitet", fra husbygging til å skifte verandadør. Og i tillegg bygge bad. Hvis jeg skulle valgt igjen ville jeg tatt noen som har sin spesialitet på bad, f.eks Bademiljø. Anonymkode: a1fae...3cf 1
Maskinfører Skrevet 23. februar 2024 #12 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skulle ønske jeg bodde i vestfold, da hadde du muligens fått en PM av meg men da googler jeg «tredelt firma (mitt hjemsted)» Jeg trodde vi gjorde det forrige gang men vi ble jo nedrent av telefoner og styr 😕 Oi, var ikke klar over at man kunne bruke butikkene til det. Har dere positive erfaringer? ts Anonymkode: ebd0d...e9f Ja det er fint her ja det er bra at jeg hadde fått det ja det kan du jo prøve
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #13 Skrevet 23. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Erfaringen min er at det er veldig avhengig av folkene som kommer for å jobbe. Bademiljø og andre hyrer jo inn andre bedrifter og kan vel ikke garantere at det er flinke folk hele veien. Jeg har gode erfaringer med Bademiljø, det gikk raskt og ikke behov for koordinering fra meg. Men de har jo mange butikker rundt om så avhenger av hvor det er. Har også brukt lokal stor entreprenør som var en katastrofe, masse styr og lite kontroll. De har jo da alle slags oppdrag som sin "spesialitet", fra husbygging til å skifte verandadør. Og i tillegg bygge bad. Hvis jeg skulle valgt igjen ville jeg tatt noen som har sin spesialitet på bad, f.eks Bademiljø. Anonymkode: a1fae...3cf Skal sjekke ut bademiljø, takk for tipset! Anonymkode: ebd0d...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå