Gå til innhold

Spørsmål ang "dateing" / profil

endo

Anbefalte innlegg

Dum overskrift, men ja.

Jeg er en mann i 40åra og synes det virker som det er turn-off, rødt flagg og alt annet rart dere damer kaller det. Når jeg i profilen min sier jeg har interesser som brettspill og rollespill(dungeons and dragons) og den andre typen:p at jeg liker bøker, musikaler og kultur. At jeg gjerne hører klassisk musikk. Er også en ganske god kokk. Men en gang jeg nevner dette så forsvinner interessen.

Spørsmålet mitt er vel mer hva pokker ser dere etter i en mann når han er i 40åra? (Ja jeg har jobb og alt slikt annet) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror mange forbinder rollespill og D&D med noe særinger driver på med. De flestes erfaring med det er at i alle filmer og serier så er det sosiale utskudd som driver med dette. Jeg sier ikke at det er slik, men at mange tenker det. Av de jeg vet om som driver med dette, så er dette sære menn som jeg ikke har noe til felles med. Finnes sikkert mange sol driver med dette som jeg kan gå fint overens med, men jeg kjenner ingen og derfor kan jeg se på det som noe lite appellerende.

Som kvinne har jeg veldig mange muligheter når det kommer til menn og velger da bort menn med veldig ulike interesser fra meg. Hadde jeg blitt kjent med en mann og likt ham ville ikke slike interesser endret min mening om vedkommende, men menn som lister opp slike interesser faller langt ned i bunken, dessverre. Alt det andre du nevner er ikke ting jeg velger bort menn for. 

Jeg ser etter en mann som er aktiv (trening, fjellturer, langrenn, alpint, reiser), som liker å være sosial, som har godt forhold til familie og venner og som liker å tilbringe tid sammen med partner samt delta i ulike sosiale settinger. Menn som bruker mye tid på data eller ser mye film er heller ingenting for meg. Gjerne belest og intelligent, men ikke typ "nerd" som helst trives med spill, er blodfan av sci-fi-filmer og ikke deltar i det virkelige liv.

Anonymkode: 36e8f...6ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, endo said:

Dum overskrift, men ja.

Jeg er en mann i 40åra og synes det virker som det er turn-off, rødt flagg og alt annet rart dere damer kaller det. Når jeg i profilen min sier jeg har interesser som brettspill og rollespill(dungeons and dragons) og den andre typen:p at jeg liker bøker, musikaler og kultur. At jeg gjerne hører klassisk musikk. Er også en ganske god kokk. Men en gang jeg nevner dette så forsvinner interessen.

Spørsmålet mitt er vel mer hva pokker ser dere etter i en mann når han er i 40åra? (Ja jeg har jobb og alt slikt annet) 

Om du sier at du liker D&D og "andre rollespill:p" allerede i profilen eller i tidlige meldinger - så er det ikke D&D som er problemet her.

Anonymkode: 65893...0f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke problemer med noe av det der.. det er mer interessant med brettspill og rollespill enn gaming.. men da tenker jeg på meg selv, at det er mer akseptabelt at jeg er med og ser på ellerno. Blir ikke helt det samme å se på gta eller cs eller hva enn de spiller.. Men uansett spørs det kanskje hvor dyp interessen er? Det er ofte man får inntrykk av at det er mer en livsstil enn en fritidsinteresse. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare min egen erfaring men jeg har ikke så gode erfaringer med D&D/rollespill-menn.

Det ble for snevert og smalt for meg, følte meg nesten som en slem mamma da jeg reagerte på at daten heller ville game enn å se film med meg etter middag. 
Forventet han at jeg skulle gå hjem eller sitte å se på?

Jeg vet dette sikker var et ekstremtilfelle men det har fått til ikke være så interessert i menn med slike hobbyer. 

Anonymkode: 38c78...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...