Gå til innhold

Hvordan komme i buksa på Tinder-damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ladies..

Jeg har et kinkig problem. Jeg får ok med matcher, men kommer ikke i buksa på dem!

La oss si at man matcher med ei burugle i min liga (jeg er ganske stygg). Hvordan gå frem for at det skal bli knulling innen tredje daten f.eks.

Anonymkode: fc598...7b4

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst ved å endre innstilling, tenker jeg.

Anonymkode: ecfcc...fe2

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei ladies..

Jeg har et kinkig problem. Jeg får ok med matcher, men kommer ikke i buksa på dem!

La oss si at man matcher med ei burugle i min liga (jeg er ganske stygg). Hvordan gå frem for at det skal bli knulling innen tredje daten f.eks.

Du hadde aldri fått komme nær meg med den innstillingen der🤮 

Anonymkode: a66c9...2c4

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei ladies..

Inntekten din er nok for lav. De sjekker slikt rundt 2 date.

Anonymkode: 95cb2...b65

• Liker 3
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Hei ladies..

Do bommer helt her. Du må matche med damer som er styggere enn deg, mye styggere. Så stygge at selv de gutta godt ned på skalaen ikke orker å ligge med dem. Der kommer du inn i bildet 🥳

Anonymkode: 23b3d...12b

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Trolletråd? 😚

Anonymkode: 39a5d...49e

• Nyttig 1
Skrevet

Prøver du å provosere damene du treffer også? 

• Liker 2
Skrevet

1/10

Anonymkode: ace8d...e4b

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke komme i dine egne bukser isteden for å ødelegge andre sine.

Anonymkode: 2d692...7f6

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hei ladies..

Ekstremt mange damer er på Tinder for å få seg et ligg. Match med alle, ikke tenk at de stygge er enklere, og vær ærlig om at du er ute etter sex. Ikke lat som om du er ute etter noe annet, det blir oppdaget. 

Er du ikke erfareren kan du få erfaring ved å si at du benytter Tinder for å få seksuell erfaring. Sikker mange som er ute etter sex som har lyst til å påta seg et prosjekt. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ganske enkelt: du spør om de vil pule. 

Anonymkode: 3953e...142

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ganske enkelt: du spør om de vil pule. 

Lite smart, de som sier ja til dette over en app ? Da følger det meste av kjønnssykdommer med på kjøpet. Og nei kondom beskytter ikke nødvendigvis mot dette heller.

Skrevet
3 minutter siden, TomKrus said:

Lite smart, de som sier ja til dette over en app ? Da følger det meste av kjønnssykdommer med på kjøpet. Og nei kondom beskytter ikke nødvendigvis mot dette heller.

Han spurte jo om hvordan få pulings på tredje date. Jo, man spør

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han spurte jo om hvordan få pulings på tredje date. Jo, man spør

Joda men fremdeles en lite smart ting å gjøre.

Skrevet
7 minutter siden, TomKrus said:

Joda men fremdeles en lite smart ting å gjøre.

Hvorfor det? Mener du han burde vente?

Skrevet

Tror man heller skal respektere den muligheten for at de damene vil heller ha noe langvarig.
Uansett hvor "stygg" du er selv. Lykke til 

Skrevet

Ok, dette er en kvinnes værste mareritt men jeg lar gå.

Vær 100% ærlig om intensjoner, men ydmyk as fuck. Åpne en samtale med å spørre hva hun ser etter. Få en god tone, flørt litt. Deretter ville jeg vært ærlig om at du f.eks ser etter en bra søndagskjæreste, en å ha det fint med samtidig som dere ikke legger for mye i det osv osv. Forklar at det er fordi du ikke vet om du er klar for å åpne følelsene ennå. Men hvis du er åpen for at puling kan bli noe mer, si det. Understrek hvor gentleman du er (og vær det på ekte, no joke!!), og si at du er ærlig fordi du ikke vil såre noen men heller skape gode opplevelser sammen. Presiser hvor bra hun kunne syns det hadde vært, og at dere kan begynne med en drink slik at dere kan se ann den fysiske kjemien. (Kvinner liker å være litt safe først, og ha mulighet for eacape).  

Ydmykhet, ærlighet, en liten overbevisning, sexy flørt og gentleman går langt hos en dame som er åpen for bare ligg. Det værste du kan gjøre er å gi henne inntrykk at du skal bruke henne. (Og det burde du aldri gjøre). Gleden skal være gjensidig. Plutselig får du napp. 

Men aldri date en dame til 3.date og lyv om intensjoner for å få ligg. Aldri. 

Anonymkode: c2ea0...ee7

• Liker 2
Skrevet

Si det rett ut med én gang hva du er ute etter, da luker du ut de som er ute etter noe seriøst. Sparer deg for masse tid.

Anonymkode: faf60...24d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 20.56):

Hei ladies..

Hilsen kvinne som utgir seg for å være mann for å holde kjønnskampen i live. 

Dette ble for påtatt. 

Anonymkode: e8f2a...ebb

• Nyttig 1
Skrevet

Du må være veldig høy og kjekk mest sannsynlig 

Anonymkode: 3f5e9...9ec

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...