Gå til innhold

Hva er dine mål?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Eller fordi man ikke VET målene sine... sånn som meg!

Jeg juger aldri på vekta eller på målene mine jeg.

"Vet ikke!" er det riktige svaret når noen spør. Sant er det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg veier meg ca. en gang i uken for å passe på at jeg ikke har gått ned i vekt. Jeg mister lett 3-4 kilo hvis det er mye stress på jobben eller så.

Jeg må hele tiden passe på at jeg spiser nok men stort sett så går det veldig greit. Vekten ligger stabilt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert det er alle som har lyst til å legge ut målene sine, heller. Selv om de har normale mål både her og der. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo måle jeg også. :P

Om vi starter ovenfra så ble det 86 - 70 - 95. Cirka.

Og jeg er cirkus 165 centimeter høy.

Ang dette med å legge ut målene sine - kanskje litt smakløst, men jeg tar det selv ikke så veldig alvorlig akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Smiley - du er slett ikke tykk. Min livvidde var 70 cm. da jeg var "syltynn" i mine og andres øyne - nå er jeg nok 7 cm mer - men det bryr jeg meg egentlig svært lite om. Høyden min er 1,73.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg vet liksom ikke HVORDAN jeg skal måle. Der hvor rumpa er, der hvor hoftebena sitter, eller hva? Herregud... Og hva kommer først av målene? Forklar meg litt her da.. Vil sjekke om jeg er slank! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Den der var smakløs Ice-White.

Milla

Pøh. Den var da ikke det.. Istedenfor å mase om hva du synes og ikke, kan du ikke bare fortelle hvordan man måler det? *fnys* :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice White: man starter øverst, og måler og måler over puppene, deretter rundt den smaleste delen av livet, deretter rundt den breieste delen av hoftene. Det er i hvertfall alltid sånn jeg har målt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har aldri målt meg. Men jeg har eller ikke måleband. Men ble veldig nysgjerrig på målene mine nå. :blunke:

*care ut å kjøpe måleband*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Hilde :D

Det er flott å höre oppmuntrende ord, men tro ikke at jeg helt mente det jeg skrev i mitt innlegg, var litt ironisk.... Håper ingen tok det ille opp!?!

Jeg vet at jeg ikke er tykk, var bare det at jeg trodde jeg var smalere helt til jeg tok frem målebåndet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes veldig synd på overvektige mennesker.  

Milla

PØH! Jeg har det bra med målene mine, jeg!

Hvorfor synes synd på overvektige mennesker? Hva med de som er undervektig da?

Det er jo minst like ille.

Dessuten vil vi overvektige mennesker overleve lengre hvis verden går tom for mat! *fnys*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg har målt riktig nå.. Så har jeg:

59-46-60

Kan det stemme? Eller har jeg målt helt feil?

wow! er du veldig lav eller? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ¤_Fairytale_¤
Ice_white har en spiseforstyrrelse...derfor har hun de målene hun har....

Nja. Jeg kvitter meg mer og mer med den. Hvis jeg hadde målt meg på mitt verste, hadde det nok ikke vært rare målene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen her tviler på millas mål her, men etter en runde med målebåndet kan jeg bare si at de høres helt normale ut. Hun er nemlig veldig lik meg i størrelse. :lol:

Jeg er 177 cm høy og har målene 100-65-90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...