Gå til innhold

Far som stakk da daten var 15 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten (35) har fortalt at faren hans stakk av (til et annet kontinent) da han var 15 år og at det var en del krangling i heimen før det. Mistenker at det var litt psykisk vold fra far mot mor. Daten har også vist noen sider om at han ikke har sånn kjempegode empatiske evner og at han ikke evner å reflektere over ting og forstå andres ståsted. Ikke veldig dyp liksom. 

Bør jeg løpe? 

Anonymkode: 6484a...67f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har gode kvaliteter også. Har bare blitt betenkt på disse tingene. - TS 

Skrevet
Lykkedykker skrev (Akkurat nå):

Løpe til far?

Prøvde være morsom nå?

Skrevet

Hva faren hans gjorde er jo irrelevant.

Nei, jeg synes ikke dette er grunn til å løpe. 

Anonymkode: 9bfff...853

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Prøvde være morsom nå?

Hvordan kan du få for deg at noen som helst kan kunne svare på dette på et forum???

Anonymkode: a365a...b26

Skrevet

Hva faren hans gjorde er jo irrelevant.

Nei, jeg synes ikke dette er grunn til å løpe. 

Er vel et traume og et dårlig tegn når han ikke er i stand til å reflektere dypt?

Skrevet

Hvordan kan du få for deg at noen som helst kan kunne svare på dette på et forum???

Anonymkode: a365a...b26

Ok

Gjest Lykkedykker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøvde være morsom nå?

Jeg gjennomfører

Skrevet

Jeg ville løpt. Eksen min så faren sin slå moren osv. han stakk da eksen var ung. Eksen er voldelig mot alle damene sine 

Anonymkode: 64dec...475

Skrevet

Tidenes overskrift her.

Hvorfor var far på date i utgangspunktet? Vet ikke far hvem han dater før selve daten?

Så mange spørsmål.

Anonymkode: 1728c...ece

• Liker 3
Skrevet

Tidenes overskrift her.

Hvorfor var far på date i utgangspunktet? Vet ikke far hvem han dater før selve daten?

Så mange spørsmål.

Datens far.

Fornøyd? 

Skrevet

Fornøyd? 

Far er fornøyd med kveldens date. Hun er blond. 

Stans pressen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville løpt. Eksen min så faren sin slå moren osv. han stakk da eksen var ung. Eksen er voldelig mot alle damene sine 

Anonymkode: 64dec...475

Det står ingenting i HI som tyder på at daten har voldelige eller agressive tendenser.

At han ikke er dyp kan jo være noe som irriterer i det lange løp, forsåvidt, men det er jo ingen grunn til å løpe.

Er selv gift med en mann som er lynende intelligent, men noen filosof er han ikke. Snill som dagen er lang, men det skorter på fingerspitzgefühl mtp å lese følelser. Han tråkker litt i salaten når han egentlig burde bare lytte og trøste, og er helt tydelig ikke tankeleser. Likevel verdens beste mann og far.

• Liker 2
Skrevet

Genetikk er viktig. Her har du tydelige tegn på dårlig genetikk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det står ingenting i HI som tyder på at daten har voldelige eller agressive tendenser.

At han ikke er dyp kan jo være noe som irriterer i det lange løp, forsåvidt, men det er jo ingen grunn til å løpe.

Er selv gift med en mann som er lynende intelligent, men noen filosof er han ikke. Snill som dagen er lang, men det skorter på fingerspitzgefühl mtp å lese følelser. Han tråkker litt i salaten når han egentlig burde bare lytte og trøste, og er helt tydelig ikke tankeleser. Likevel verdens beste mann og far.

Jo, han har tendenser til psykisk vold. Kom sikkert ikke tydelig nok frem i HI. - TS 

Skrevet

Hans oppførsel bør være det som teller - ikke hva hans far gjorde osv.. Dersom du ser signaler som du ikke er komfortabel med bør du ikke ignorere dem, da bør du "løpe" men om balansen på skålen er i overvekt gode ville jeg nok gitt det litt tid - du skrier jo "daten" så da tenker jeg du kan se det litt ann. Det er handling som teller, ikke ord. 

• Liker 1
Skrevet
Carrot skrev (Akkurat nå):

Hans oppførsel bør være det som teller - ikke hva hans far gjorde osv.. Dersom du ser signaler som du ikke er komfortabel med bør du ikke ignorere dem, da bør du "løpe" men om balansen på skålen er i overvekt gode ville jeg nok gitt det litt tid - du skrier jo "daten" så da tenker jeg du kan se det litt ann. Det er handling som teller, ikke ord. 

Nesten kjæreste er kanskje en bedre definisjon. - TS

Skrevet

Jeg tenker at daten burde løpe. Hvem vil vel date noen som kverner om dype tanker og refleksjoner. 

Anonymkode: 28dfc...5b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, han har tendenser til psykisk vold. Kom sikkert ikke tydelig nok frem i HI. - TS 

Da vet du hva du skal gjøre, nemlig gå videre.

Anonymkode: d21a9...5f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...