Gå til innhold

Er du reiseklar? Altså klar for å møte Gud?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du skal møte Gud en dag! Hva skal du gjøre da?

Anonymkode: 8a135...aef

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mine yngre dager tok jeg gjerne en øl med han. Pleide sitte på en benk i en park her i byen. Litt uflid og luktet litt urin. Men han sa nå at han var Gud. Koselig kar i grunnen. Så håper han husker å ta med seg penger neste gang jeg møter han slik at han kan spandere

Anonymkode: b5552...e03

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det går greit jeg. Like stor sannsynlighet for å møte på spiderman eller en eller annen fantasifigur. Så jeg tar sjansen.

Det er under 20 % av Norge som tror på en bibelsk gud til info. 

Anonymkode: 0dc85...19c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke møte noen som ikke finnes 

Anonymkode: 176cf...ff5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta i mot en unnskyldning tenker jeg. Han forlot meg mens jeg enda var liten jente, og jeg har måttet lide mye pga hans svakhet og skygge (Satan).

Men jeg har også lært mye av undergrunnen og har kommet meg igjennom med hjertet i behold, så jeg kommer til å tilgi Gud jeg - selv om han ikke beskyttet meg den gang jeg enda ikke var stor nok til å beskytte meg selv.

Anonymkode: 3c9fd...e0e

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ta i mot en unnskyldning tenker jeg. Han forlot meg mens jeg enda var liten jente, og jeg har måttet lide mye pga hans svakhet og skygge (Satan).

Men jeg har også lært mye av undergrunnen og har kommet meg igjennom med hjertet i behold, så jeg kommer til å tilgi Gud jeg - selv om han ikke beskyttet meg den gang jeg enda ikke var stor nok til å beskytte meg selv.

Hvem er du som tilgir Gud? Vit ranken din først.

Anonymkode: d6a7e...447

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er fred og kjærlighet 💛 Hvem er du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du skal møte Gud en dag! Hva skal du gjøre da?

Anonymkode: 8a135...aef

Ikke vente på deg. Du bare provoserer. 

Anonymkode: 63847...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortelle han at han er den største drittsekken jeg har hørt om

Anonymkode: ff863...977

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørre om hvorfor han er et rasshøl som har gitt meg langt flere byrder i livet mitt enn det som kan forventes uten at man tar livet sitt.

Anonymkode: 0817b...0dd

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror jeg er reiseklar, men kan likevel aldri vite hvordan jeg ville reagere hvis jeg skulle få en dødelig sykdom. Sånn livet er nå, håper jeg å leve i mange år til, men er samtidig ikke redd for døden. 

Jeg har vært kristen hele livet og opplever at jeg har et nært og trygt forhold til Gud. Jeg har også fulgt flere av mine nærmeste til det siste og sett at de var klare for å dø og gledet seg til å reise videre. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange av postene her de siste dagene setter vanlige kristne i et veldig dårlig lys. Jeg håper nesten det er én person som er ute etter å svært oss, for alternativet er verre å tenke på.

Anonymkode: e9a5f...04d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Spørre om hvorfor han er et rasshøl som har gitt meg langt flere byrder i livet mitt enn det som kan forventes uten at man tar livet sitt.

Anonymkode: 0817b...0dd

Gud har ikke det. Gud har ingen skyld i menneskers ondskap som har påført deg smerte.

Anonymkode: 7db1a...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Gud har ingen skyld i smerten du har opplevd i livet. Du bør være litt mer ydmyk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er mange Gud skulle ha hjulpet, men som ikke fikk hjelp.

Anonymkode: 9cc10...64e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg møter Gud hver dag. Jeg er Gud. Jeg er Skaperen av min egen virkelighet. Bibelen handler om oss selv. Det er en instruksjonsmal til hvordan manifestere ditt beste liv. 

Anonymkode: e4018...d00

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 0.11):

Jeg møter Gud hver dag. Jeg er Gud. Jeg er Skaperen av min egen virkelighet. Bibelen handler om oss selv. Det er en instruksjonsmal til hvordan manifestere ditt beste liv. 

Anonymkode: e4018...d00

Løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2024 den 0.03):

Gud har ikke det. Gud har ingen skyld i menneskers ondskap som har påført deg smerte.

Hvordan kan en allmektig Gud som liksom har skapt alt være uten skyld i menneskers ondskap? Han må jo ha skapt den også. Fri vilje? Passe dumt å gi oss noe som fører oss lukt inn i ulykka. Som han burde ha visst ville skje.  

Hvis Gud er allmektig, kan han da skape en stein som er å tung at han ikke kan løfte den?

Og nei, jeg tror ikke på Gud. Tror det er mer sannsynlig at vi er en del av en dataanimasjon. Og med tanke på hvor lite sannsynlig jeg tror det  er, så sier det ganske mye om hvor ekstremt usannsynlig jeg tror at det finnes en Gud er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSV50 skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan en allmektig Gud som liksom har skapt alt være uten skyld i menneskers ondskap? Han må jo ha skapt den også. Fri vilje? Passe dumt å gi oss noe som fører oss lukt inn i ulykka. Som han burde ha visst ville skje.  

Hvis Gud er allmektig, kan han da skape en stein som er å tung at han ikke kan løfte den?

Og nei, jeg tror ikke på Gud. Tror det er mer sannsynlig at vi er en del av en dataanimasjon. Og med tanke på hvor lite sannsynlig jeg tror det  er, så sier det ganske mye om hvor ekstremt usannsynlig jeg tror at det finnes en Gud er. 

Ondskapen kommer fra djevelen og ikke Gud. Og det valgte mennesket selv i Edens hage med Adam og Eva. Det første mennesket (som vi) hadde en fri vilje, men valgte å trosse Guds ord og høre på løgnerens far.
Dermed falt vi i synd. Som vi ikke visste hva VAR, FØR mennesket trosset Gud. 

Men Vår Allmektige Skaper gav oss Jesus Kristus ❤️ Der har vi vår frelse. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...