AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Har bedt med med mannen 100-drede gang. Han mener det er for dyrt. Jeg ønsker å innvitere.. hva er greia. Hen takket nei for ente gang .Har vært gift i 25 år. Nå er jeg lei, ingen romantikk. Anonymkode: 12f50...0b8
imagineme Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Fortell han at du betaler for hele oppholdet, fordi du vil at dere skal ha en fantastisk kveld/helg sammen. Hvis det ikke er er noen økonomiske konsekvenser for han (som ville vært rart etter 25 år som gift) og han fremdeles sier nei, så burde du egentlig lure på hva i all verden fyren tenker med. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #3 Skrevet 23. februar 2024 Tror de er viktig at du prater med han om dette. visst han ønkser 25 nye år, så bør han møte deg på dine ønsker også. Vi har også vert gift i 25 år i år og reiser til New York til sommeren. Anonymkode: 04cbd...ae8 1
visp Skrevet 23. februar 2024 #4 Skrevet 23. februar 2024 Men hva legger du i hotellweekend? Det som er litt stas er vel hva man gjør når man går ut av hotellet? Er det felles økonomi dere har, så kan jeg skjønne at han kvier seg for utgiftene. Du kan jo heller prøve å invitere ut på en kveld bare, med restaurant og noe kulturelt (og evt. overnatting en natt på hotell). Da blir det ikke to døgn med buffet, om det er det han ser for seg. 1
imagineme Skrevet 23. februar 2024 #5 Skrevet 23. februar 2024 visp skrev (5 minutter siden): Men hva legger du i hotellweekend? Det som er litt stas er vel hva man gjør når man går ut av hotellet? Er det felles økonomi dere har, så kan jeg skjønne at han kvier seg for utgiftene. Hvis de har vært gift i 25 år - så har de vel sånn rimelig grei kontroll på økonomien. Da er det enten at fyren er jævla gnien eller så er han bare ikke så veldig hypp...
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #6 Skrevet 23. februar 2024 visp skrev (5 minutter siden): Men hva legger du i hotellweekend? Det som er litt stas er vel hva man gjør når man går ut av hotellet? Er det felles økonomi dere har, så kan jeg skjønne at han kvier seg for utgiftene. Du kan jo heller prøve å invitere ut på en kveld bare, med restaurant og noe kulturelt (og evt. overnatting en natt på hotell). Da blir det ikke to døgn med buffet, om det er det han ser for seg. For å si det sånn så er økonomien ingen problem. Men jeg som står for betaling av dette. Lurer egentlig på hva mannen tenker... Anonymkode: 12f50...0b8
visp Skrevet 23. februar 2024 #7 Skrevet 23. februar 2024 imagineme skrev (4 minutter siden): Hvis de har vært gift i 25 år - så har de vel sånn rimelig grei kontroll på økonomien. Da er det enten at fyren er jævla gnien eller så er han bare ikke så veldig hypp... Ja, men jeg tror ikke det er økonomien, men heller at han oppfatter en hotellweekend som kjedelig kanskje. Derfor jeg spurte hva ts la i hotellweekend. Det er greit å knytte det til noe annet man skal syns jeg; som f.eks. teater, konsert, stand up etc.
imagineme Skrevet 23. februar 2024 #8 Skrevet 23. februar 2024 visp skrev (Akkurat nå): Ja, men jeg tror ikke det er økonomien, men heller at han oppfatter en hotellweekend som kjedelig kanskje. Derfor jeg spurte hva ts la i hotellweekend. Det er greit å knytte det til noe annet man skal syns jeg; som f.eks. teater, konsert, stand up etc. Japps - godt poeng ❤️ TS: Prøv å legge en slagplan og så presenter det for mannen din 🙂 Ta med ting du vet han interesserer seg for. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #9 Skrevet 23. februar 2024 Gnitne mannfolk er det mange som ikke klarer i lengden. Er en grunn til at damer er utro. Føle seg sett og oppleve å være litt prinsesse! At noen tar spandererbuksene på en gsng i blandt er ikke for mye for langt. 25år som gift bør han jaggu meg spante på deg...! Anonymkode: 51ab1...5f4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #10 Skrevet 23. februar 2024 imagineme skrev (21 minutter siden): Japps - godt poeng ❤️ TS: Prøv å legge en slagplan og så presenter det for mannen din 🙂 Ta med ting du vet han interesserer seg for. Jo men han vet alt om slagplanen. Han og meg romantosk weekend. Jo jer mast lenge, får han alrri på gli. Jeg tjener veldig godt, så ingen ting økonomoisk. Han e berre treig? Anonymkode: 12f50...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå