Gå til innhold

Pappa innrømte at det var meg stemor ikke greide å leve med😬

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 19.01):

Så fornuftige hun virker. 

Her har de ofret samlivet for din skyld mens du bodde hjemme. De har satt deg først. Snille folk. 

Anonymkode: a0877...e20

Herregud skulle jo bare MANGLE at man satt sitt eget barn før en stemor! Kjenner en som vokste opp med at stefar ikke ville ha noe med han å gjøre, han likte nemlig ikke barn. Selv om gutten var på ts din alder, altså bare 7år.. Da det ble slutt følte vennen min at det var hans skyld. Sitt å vri om dette til å bli noe ts skal være takknemlig for! 

Anonymkode: 8881a...37a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 19.05):

Altså, jeg er enig i at det kan være et fornuftig valg, men hvordan er dette å ofre samlivet og sette barnet først? Barnet trivdes jo i situasjonen. Det var de voksne som valgte dette, og jeg vil absolutt si at stemor satte seg selv først, og fant en løsning som passet for seg selv (igjen, det synes jeg alle fortjener) 

Anonymkode: d1ccf...b7b

Jeg vet. Utrolig at over 100 folk har trykket like på et innlegg som sier at en 8-9åring skal være takknemlig... Eh. For hva??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 19.13):

Hvordan? Motsatt hadde vært å kaste ungen til mor og flytte sammen ny kjæreste. Faren satte livet sitt på vent til ts flyttet ut. Forklar hvordan han gjorde motsatt?

Anonymkode: 7c6e3...cc3

Herregud. Nei man setter ikke livet på vent når man får barn. Da skulle faren aldri fått barn om han følte han satt livet på vent. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/23/2024 at 7:05 PM, AnonymBruker said:

Det føles ikke sånn når hun prøvde å bo med meg først, men så ikke greide det🙁

ts

Anonymkode: 4ea09...b2d

Jeg forstår deg. Det føles helt klart ikke greit for deg. Hun hadde nok problemer med å bo med et barn. Det er ikke din feil. Det var hun som hadde et problem. Det er ikke lett med nye partnere i slike omstendigheter.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk samme beskjed, og ikke overrasket, hatet henne, og er glad jeg hjalp pappa å bli kvitt henne, det ville skjedd uansett 

Anonymkode: 28f51...895

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud skulle jo bare MANGLE at man satt sitt eget barn før en stemor! Kjenner en som vokste opp med at stefar ikke ville ha noe med han å gjøre, han likte nemlig ikke barn. Selv om gutten var på ts din alder, altså bare 7år.. Da det ble slutt følte vennen min at det var hans skyld. Sitt å vri om dette til å bli noe ts skal være takknemlig for! 

Takknemlig? Det er unødvendig. 

Men hun ble satt først. Det er ikke noe å ta på vei for heller. Det er mulig å være helt nøytral til det

Anonymkode: a0877...e20

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...