AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #1 Skrevet 23. februar 2024 Mannen min gjennom nesten 2 tiår gikk bak ryggen min i nesten 1 år og hadde mye kontakt med damen til kompisensin. De nekter begge for at noe fysisk har skjedd. Det har kun vært flørt og delt mye privat om helse og familie. Jeg spurte han flere ganger om det var noen andre, men han nektet. Jeg spurte igjen for noen dager siden om de virkelig ikke har hatt sex. Han er helt alvorlig og sier nei atter en gang. Jeg fant utav det i sommer og enda er magefølelsen vond. Deretter sier han at hvordan skulle han kunne ligge med henne for å deretter neste dag ta en kaffe me kompisen feks. Så i dag tenker jeg over svaret, som jeg synes er rart. Burde det ikke heller vært hvordan kunne han ligge med henne for å deretter gå hjem til meg? Legger jeg for mye i dette nå? Når jeg fant bilde av henne på tlf hand nektet han, deretter innrømmet han det hadde vært mye flørting og snakk. Men at det meste fysiske var en klem.. Skulle ønske jeg kunne tro på det! Men så forbanna vanskelig. Anonymkode: c60cd...2c9 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2024 #2 Skrevet 23. februar 2024 Gå fra han da, om du ikke stoler på han. Anonymkode: 9befc...498 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #3 Skrevet 24. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mannen min gjennom nesten 2 tiår gikk bak ryggen min i nesten 1 år og hadde mye kontakt med damen til kompisensin. De nekter begge for at noe fysisk har skjedd. Det har kun vært flørt og delt mye privat om helse og familie. Jeg spurte han flere ganger om det var noen andre, men han nektet. Jeg spurte igjen for noen dager siden om de virkelig ikke har hatt sex. Han er helt alvorlig og sier nei atter en gang. Jeg fant utav det i sommer og enda er magefølelsen vond. Deretter sier han at hvordan skulle han kunne ligge med henne for å deretter neste dag ta en kaffe me kompisen feks. Så i dag tenker jeg over svaret, som jeg synes er rart. Burde det ikke heller vært hvordan kunne han ligge med henne for å deretter gå hjem til meg? Legger jeg for mye i dette nå? Når jeg fant bilde av henne på tlf hand nektet han, deretter innrømmet han det hadde vært mye flørting og snakk. Men at det meste fysiske var en klem.. Skulle ønske jeg kunne tro på det! Men så forbanna vanskelig. Anonymkode: c60cd...2c9 Jeg er bestevenn med kameraten til samboeren min. Vi snakker mye sammen om alt mulig. Samboeren vet selvfølgelig om det. Opp til deg hva du vil tro på. De kan ha et emosjonelt (+evt. sexuelt) forhold eller det kan være som han sier - at de kun er venner. Her må du nesten bestemme deg for om du stoler på han eller ikke. Når det er sagt - høres ikke ut som om du stoler på han… Anonymkode: 71035...531
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2024 #4 Skrevet 24. februar 2024 Han har jo vært emosjonelt utro over tid. Et ganske stort svik, uavhengig av det fysiske i det. Så jeg hadde hatt problemer med å gå videre etter noe slikt uansett. Anonymkode: 6ddeb...8ff 1
Christina82 Skrevet 24. februar 2024 #5 Skrevet 24. februar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg