Gå til innhold

All klagingen på at damer vil ha de kjekkeste mennene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Man kan ikke gjøre seg selv høyere eller gro en større penis, men herregud så langt man kommer med pent tøy og hår. Holde seg slank. Selv en gjennomsnittlig mann kan se kjekk ut i en pen skjorte og dandert hår, så det skal virkelig ikke mye til? Forstår det bare ikke helt, man klager og ser kjip ut fremfor å gjøre en liten innsats. 
Personlig får jeg glede av å pynte meg litt enkelt i hverdagen, holde meg slank og holde hud og hår pent og forebygge aldring. Jeg hadde ikke gått rundt som en dass og klaget på at menn bare vil ha fine damer fordi selvsagt vil man det 🤷‍♀️

Anonymkode: cde5e...ec8

Hva faen? Jeg er nyfrisert og er pen i tøyet. Ingen skavanker eller overvekt. Ingen damer som kaster seg for føttene mine? Hva gjør jeg feil? 🤔

• Liker 12
Skrevet
imagineme skrev (1 minutt siden):

Hva faen? Jeg er nyfrisert og er pen i tøyet. Ingen skavanker eller overvekt. Ingen damer som kaster seg for føttene mine? Hva gjør jeg feil? 🤔

Med mindre du er kjendis, rik og har et enestående utseende og vesen så kaster ikke damer seg for føttene dine. Såvidt jeg har erfart.

Men å gjøre det beste ut av ting er uansett ikke dumt. Om de ikke kaster seg for føttene dine så kan du kanskje få slå av en prat med noen som ikke anser deg som et kryp/fienden. Så er det opp til deg hvordan du fremstår videre.

Anonymkode: aec23...308

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med mindre du er kjendis, rik og har et enestående utseende og vesen så kaster ikke damer seg for føttene dine. Såvidt jeg har erfart.

Men å gjøre det beste ut av ting er uansett ikke dumt. Om de ikke kaster seg for føttene dine så kan du kanskje få slå av en prat med noen som ikke anser deg som et kryp/fienden. Så er det opp til deg hvordan du fremstår videre.

Anonymkode: aec23...308

Så, du mener at dersom jeg hadde vært kjendis eller rik og sett rimelig gjennomsnittlig ut så hadde damene kastet seg for føttene mine? Sier det mest om meg eller damene? 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Bare 1% av 1%-en får damer slengt etter seg. Det kan ikke være målet.

Målet må være at de ikke skal løpe vekk hvis du sier "hei". Det er noe de fleste vil kunne klare med litt innsats. Og du må aldri sitte å vente på at en kvinne skal komme til deg, for det skjer bare ikke.

Anonymkode: 3bbba...e77

• Liker 17
  • Nyttig 8
Skrevet

Reis utenfor Norges grenser så er norske/skandinaviske menn svært populære. Og da snakker jeg ikke om Asia, men over alt. 

Man finner seg ei dame som behandler deg med respekt. At ikke flere menn gjør dette skjønner jeg ikke, så kan kaklegjengen sitte forsmådd tilbake å klage😂

Anonymkode: 90c25...f70

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Alle bør prøve å se presentabel ut. Hygiene, hår og klær er noe mange kan ta tak i.

Men å være slank gjør ikke at menn får draget altså. Store bamsekropper drar mye mer damer enn slanke menn. Kroppsstørrelse er det som er desidert viktigst for om menn har draget, både høyde og bredde. Brede skuldre etc. er viktig, og det å være slank / tynn er stort sett negativt.

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Og du må aldri sitte å vente på at en kvinne skal komme til deg, for det skjer bare ikke.

Tja det er jeg ikke helt enig i. Kvinner velger menn, ikke omvendt. Om en normal mann bare "velger" en kvinne som ikke først har valgt han er resultatet nesten alltid avvisning.

Anonymkode: d5613...91b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
51 minutter siden, imagineme said:

Det ligger ikke i naturen til kvinner å kaste seg etter menn uansett, så som nevnt under med mindre du er kjendis er ikke det noe å forvente. Men bra du gjør det beste ut av det du har, alle burde det for sin egen del også :) 

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Reis utenfor Norges grenser så er norske/skandinaviske menn svært populære. Og da snakker jeg ikke om Asia, men over alt. 

Man finner seg ei dame som behandler deg med respekt. At ikke flere menn gjør dette skjønner jeg ikke, så kan kaklegjengen sitte forsmådd tilbake å klage😂

Anonymkode: 90c25...f70

Var en tur i Frankrike i sommer og snittet i hvordan de tok vare på utseende var langt høyere enn i Norge. Skal ikke lenger enn til Stockholm for å se at menn kler seg penere og har en pen frisyre. Men norske menn er jo flotte, man burde bare bruke potensialet sitt så øker man fra 5-7 som gjennomsnittlig 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ligger ikke i naturen til kvinner å kaste seg etter menn uansett, så som nevnt under med mindre du er kjendis er ikke det noe å forvente. Men bra du gjør det beste ut av det du har, alle burde det for sin egen del også :) 

Uthevet det jeg egentlig er ute etter. 

Er det lettere å få dame dersom man er kjendis eller er rik?

Hvis ja - hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Anonymkode: 2e4b0...2c0

• Liker 1
Skrevet
imagineme skrev (4 minutter siden):

Hvis ja - hvorfor?

Det sier seg vel selv? Sosioøkonomisk status.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Traktor skrev (Akkurat nå):

Det sier seg vel selv? Sosioøkonomisk status.

Så - det betyr - hvis vi skal dra det veldig ned. Damer ligger seg til toppen. Hvis ikke så får du dra frem det pedagogiske i deg og forklare hvorfor det skulle vise seg at vanlige damer går for menn som er rike eller er kjendiser - for det er ekstremt få eksempler på det motsatte - at vanlige menn går for rike eller kjente kvinner.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, imagineme said:

Hvis ja - hvorfor?

Ikke for alle så klart, verken jeg eller venninner har gått bort til kjendiser på byen og jeg har avslått menn som har prøvd å kjøpe interessen min med penger. Men jevnt over er det større sjans da ja

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke for alle så klart, verken jeg eller venninner har gått bort til kjendiser på byen og jeg har avslått menn som har prøvd å kjøpe interessen min med penger. Men jevnt over er det større sjans da ja

Men hvorfor? Jeg er mann, så jeg er på andre siden 🙂

Skrevet

Noen av oss sitter her med venner, hobbyer, holder huset i orden og vasker både oss selv og leiligheten. Men det er ikke nok, man må ha noe mer, hva dette er aner jeg ikke, tror det er utseende

Anonymkode: 0da7e...96f

• Liker 3
Skrevet

Er dette noe annet enn det kvinner alltid har opplevd, at man må være pen for at noen skal være interessert?

Anonymkode: 4f9e3...b31

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Har vært sammen med min mann i en evighet. Da jeg møtte han for 20 år siden (er nå 40) så spilte utseendet en del.

Men det var mest det at han er snill, pliktoppfyllende og til å stole på som har vært avgjørende for at vi er sammen den dag i dag. 

Er rett og slett super fornøyd med han haha😊

Anonymkode: 78b4f...14a

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
imagineme skrev (11 minutter siden):

Hvis ja - hvorfor?

Det er jo ofte så enkelt som at kjendiser mye oftere er pene å se på enn den gjennomsnittlige mannen/dama. Ikke gidd å påstå noe annet hos menn. Dere søker opp og onanerer til damer dere liker å se på,og det er en grunn til at så mange damer kan leve som kjent kun av utseende sitt.

Anonymkode: 9fc29...c26

• Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen av oss sitter her med venner, hobbyer, holder huset i orden og vasker både oss selv og leiligheten. Men det er ikke nok, man må ha noe mer, hva dette er aner jeg ikke, tror det er utseende

Anonymkode: 0da7e...96f

Du må ha det lille ekstra i dag, dessverre 🙂 Dagens datingmarked er blitt som windowshopping. Man plukker ikke den biffen som har litt ekstra fett på seg, man tar ikke med seg den druepakken som har 2 (av 200) druer som er blitt litt brune.

For alt man vet så er den biffen du valgte bort den mest velsmakende biffen man noensinne har smakt og druene de mest sprø, søteste druer noensinne.

Det er looks, looks, looks. Har du ikke utseendet i dag, så blir du valgt bort. Vi snakker da om mennesker som er 8++.

• Liker 3
Skrevet
imagineme skrev (6 minutter siden):

Så - det betyr - hvis vi skal dra det veldig ned. Damer ligger seg til toppen. Hvis ikke så får du dra frem det pedagogiske i deg og forklare hvorfor det skulle vise seg at vanlige damer går for menn som er rike eller er kjendiser - for det er ekstremt få eksempler på det motsatte - at vanlige menn går for rike eller kjente kvinner.

Rike eller kjente kvinner går også lettere menn enn "vanlige" kvinner, jo.

Det betyr ikke det samme som at folk flest jakter på rikinger og kjendiser. Men kjendiser vet jo "alle" hvem er. Om alle Norges kvinner vet hvem du er, får du selvsagt flere "fans" enn om noen hundre kvinner vet hvem du er..

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...