Gå til innhold

Er elskerinner alltid bedre ligg enn kona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ei som har fetish over å være elskerinne og har ligget med mange gifte menn. Hun sier alltid at sexen er amazing. 

Er dette fordi hun tenner på å være elskerinne og bli sett på som mere attraktiv enn kona hannes eller fordi sexen i snitt alltid er bra med ny partner? 

Anonymkode: 484f2...4c2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi vedkommende elsker å være en nummer to som ender opp med å bli forlatt med selvrespekt på 0 

Anonymkode: 9750d...664

• Liker 2
Skrevet

Er kanskje det forbudte ved dette, eventuelt at det garantert er fritt for forpliktelser, og/eller en slags følelse av å bli valgt over/konkurrere ut kona/løftet om troskap. Vanskelig å si. Ikke akkurat en beundringsverdig greie. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er mange ting som er ekle eller umoralske eller farlige som kan virke opphissende.

Det med å «snike» seg til sex tror jeg er tennende for nesten alle. Å booke et hotellrom og ta på seg pent tøy og drikke en flaske champagne er kanskje mer spennende enn en runde i de slitte sengeklærne etter at man har sovnet til Lindmo på en fredag?

Som monogam så tenker jeg at man har en oppgave med å gjøre det spennende for seg selv og partner. Så lenge partner spiller med.

Anonymkode: 5279e...b17

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er mange ting som er ekle eller umoralske eller farlige som kan virke opphissende.

Det er nettoppp det det er !   100 % "Klockrent", som svenskene sier.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kjenner ei som har fetish over å være elskerinne og har ligget med mange gifte menn. Hun sier alltid at sexen er amazing. 

Er dette fordi hun tenner på å være elskerinne og bli sett på som mere attraktiv enn kona hannes eller fordi sexen i snitt alltid er bra med ny partner? 

Når det er så åpent mellom begge parter tenker jeg mennene tilstreber å få mest mulig valuta for den tiden de har til rådighet med elskerinnen..  Det bygger seg opp spenning mellom de, de sexter, de sender bilder, de planlegger - og når de møtes så blir det fyrverkeri. 

I 99% av tilfellene jeg sexter min kone så får jeg aldri svar... 

Min elskerinne svarer 99% med noe enda mer utfordrende. 

Anonymkode: 5f1f8...74a

• Liker 1
Skrevet

Helt til kona forlater han. Da er det ikke like spennende lenger.

Anonymkode: aa108...65b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Helt til kona forlater han. Da er det ikke like spennende lenger.

Ofte så blir jo elskerinnen den nye dama da.

Skrevet

Hvem bryr seg? Hun er kjip/dårlig. 

Anonymkode: 1a898...083

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ok, vi driter i utroskaps konfrotasjoner denne gangen.. Spesiell fetish.. men kan denne fetishen føre til avhengighet?

På en måte kan jeg forstå spenningen hennes, hun er iallefall ei kåtsara🤭 Er hun elskerinna singel? for da kjenner jeg meg selv igjen litt. Det som trigger henne kan være omsorg for andres nytelse, og helst glede så mange som mulig. Da er hun et seksuellt svar på Mor Theresa❤️men også gifte kvinners største mareritt🤐 Men det ligger også mye spenning bak, samt at det er et boost å ha draget på menn. Det å se at menn er utro, bare for henne del.. kan også være en trigger, men som også gir henne høy tenning.

Så dette er nok en form for fetish å treffe fremmende.. Hun får iallefall kjenne på mangfoldet av variasjoner av sex, og hvor hærlig det er å være singel😉Sikkert mange gifte kvinner som føler på den frihetsfølelsen🙈

Endret av Bamseklemmer
..små skrivefeil bare..
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nei er ikke det men anderledes

Skrevet

Ja, det er det. Ellers hadde det jo ikke vært noe vits. Er jo ingen vits ligge med noen som er styggere og dårligere i senga enn kona. Man går jo for noe bedre. Er jo hele poenget.

Anonymkode: 6051e...79c

Skrevet

Sex på repeat blir veldig ofte kjedelig. Kun et fåtall klarer å holde gnisten oppe over lang tid. Det er derfor elskerinna blir bedre. 

Anonymkode: 81f5e...aff

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Den nye kona ja. Det er en forskjell. Hvis hun ikke passer på ender hun opp som den nye kona.

Skrevet

Det handler om tenning. Litt som at mange kvinner foretrekker sex med en ff de har lite til felles med eller en del menn foretrekker uerfarne

Skrevet
feliek54 skrev (49 minutter siden):

Nei er ikke det men anderledes

Annerledes er viktig. Det tar ikke lang tid i et forhold før den mindre pene nabodama faktisk er like attraktiv som kona, dersom kona ikke passer på. Ei kone må være litt kreativ, på alle områder, som feks klær, hår, sminke. En trygg kjerne av tillit er det viktigste, og ellers litt forandring som tyder på fantasi og livsglede. Da varer kona evig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Annerledes er viktig. Det tar ikke lang tid i et forhold før den mindre pene nabodama faktisk er like attraktiv som kona, dersom kona ikke passer på. Ei kone må være litt kreativ, på alle områder, som feks klær, hår, sminke. En trygg kjerne av tillit er det viktigste, og ellers litt forandring som tyder på fantasi og livsglede. Da varer kona evig.

Jeg tror ikke på at alle gifte menn er gode i senga. Jeg personlig tror ikke noen av dem er det, da utgangspunktet er at de ikke bryr seg om andre enn seg selv, og foretrekker kort og rask belønning.

En trygg kjerne av tillitt er jo ikke en god idé om mannen mener at kona burde ha kretative klær og frisyre for at han ikke skal ligge med nabokona. Nabokona. Gå 150 meter fra huset i det minste, dude! Kona kommer jo ikke til å vare evig, om hun har selvrespekt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke ofte. Og hvis hun blir det, er sannsynligheten for brudd svært stor. 

Anonymkode: e0881...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...